Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf NimaAKaJoJo » 6. sep 2013 08:49

Annxii skrev:"Voraussichtliches Lieferdatum: 29. November 2013 - 16. Dezember 2013"

wtf!? er tyskere bare uduelige?

[edit]
hvornår er jeres bestilt?


min siger det samme.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 6. sep 2013 09:00

23 august, men valgte alm. forsendelse. Blev for nærig, da de skulle have 25 pund for 1 day delievery
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 6. sep 2013 09:14

Major Oblivious skrev:23 august, men valgte alm. forsendelse. Blev for nærig, da de skulle have 25 pund for 1 day delievery

jeg bestilte 14. august! usle tyskere! :evil:
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 6. sep 2013 09:43

Men det er vel mere det tyske post-halløj som er langsomt?
Den sendes vel afsted, så kan du forvente levering mellem 29 og 16 december ? Eller..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 6. sep 2013 10:06

Major Oblivious skrev:Men det er vel mere det tyske post-halløj som er langsomt?
Den sendes vel afsted, så kan du forvente levering mellem 29 og 16 december ? Eller..

ja det går jeg ud fra, men det kan jo også være at de får maskinerne i batches og jeg bare er havnet i et sent batch :cry:
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 6. sep 2013 10:11

Annxii skrev:
Major Oblivious skrev:Men det er vel mere det tyske post-halløj som er langsomt?
Den sendes vel afsted, så kan du forvente levering mellem 29 og 16 december ? Eller..

ja det går jeg ud fra, men det kan jo også være at de får maskinerne i batches og jeg bare er havnet i et sent batch :cry:


Og du kan ikke ændre delivery-date, hvis du vælger en dyre transportmulighed ?
Har lige ændret min til One-day delivery.. Nu står der også 22 november ved mig.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 6. sep 2013 10:13

Annxii skrev:
Major Oblivious skrev:Men det er vel mere det tyske post-halløj som er langsomt?
Den sendes vel afsted, så kan du forvente levering mellem 29 og 16 december ? Eller..

ja det går jeg ud fra, men det kan jo også være at de får maskinerne i batches og jeg bare er havnet i et sent batch :cry:


yup, og så rammer den DK d. 16 december, midt i juleposten og du får den så først efter jul, fordi posten ikke kan komme frem pga. sne .. :shock: Og samtidigt melder Microsoft ud at DK får Maskine d. 10 Januar .. Det ville satme være nitte :mrgreen:

Mon ikke den kommer d. 29 + max 3 arbejdsdage .. det tror jeg :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Secret Man!C » 6. sep 2013 10:57

Ved godt det står et eller andet sted i de 4000+ posts, men hvornår kan vi forvente svar omkring release af DK udgaven ?

Så vidt jeg har forstået er det 'Early 2014'.
Secret Man!C
Niveau 4
 
Indlæg: 579
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 6. sep 2013 11:30

Slimjay DK skrev:
Annxii skrev:
Major Oblivious skrev:Men det er vel mere det tyske post-halløj som er langsomt?
Den sendes vel afsted, så kan du forvente levering mellem 29 og 16 december ? Eller..

ja det går jeg ud fra, men det kan jo også være at de får maskinerne i batches og jeg bare er havnet i et sent batch :cry:


yup, og så rammer den DK d. 16 december, midt i juleposten og du får den så først efter jul, fordi posten ikke kan komme frem pga. sne .. :shock: Og samtidigt melder Microsoft ud at DK får Maskine d. 10 Januar .. Det ville satme være nitte :mrgreen:

Mon ikke den kommer d. 29 + max 3 arbejdsdage .. det tror jeg :wink:


jeg vil hellere ikke være super bekymret.. Bestilte en computer fra amazon. Der stod at jeg ville få den inden for 10 arbejdsdage altså + 4 weekdage. Den kom dagen efter.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 6. sep 2013 11:49

Når valgte at afbestille fra Amazon.de og får den fra Amazon.co.uk de KAN garantere for datoen ;)
Men problemet ligger så bare i power supply hvad gør man der??
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Garde92 » 6. sep 2013 11:57

Bare brug dit stik fra xbox 360
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 6. sep 2013 11:58

Garde92 skrev:Bare brug dit stik fra xbox 360


Når ja super!

Hvad med hensyn til garanti?
Amazon siger de kun giver 1 år men ms må vil give mere?
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ztuphar » 6. sep 2013 12:03

Jeg stiller måske et par dumme spørgsmål nu, men jeg orker ikke at bladre alle 290 sider i denne tråd igennem:

Er i USA i december og overvejer at købe en PS4 eller Xbox One med hjem - er der noget til hinder for, at de fungerer i DK? (Den koster $500 - små 3000 kr, det kan vel ikke gøres billigere?)

Jeg har endnu ikke besluttet, hvilken maskine, jeg vil ha' - men hvis One vitterligt kan erstatte både min bluray-afspiller, apple tv og tv boks, så er der game, set & match i den retning. Men hvordan er det med tv-funktionaliteten - kan den klare tv-funktionerne, eller kan den ikke?
Billede
ztuphar
Niveau 4
 
Indlæg: 414


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BHFanatic » 6. sep 2013 12:30

Amazon.co.uk de bedste, få også min d. 22/11.
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 6. sep 2013 12:48

Slimjay DK skrev:
Annxii skrev:
Major Oblivious skrev:Men det er vel mere det tyske post-halløj som er langsomt?
Den sendes vel afsted, så kan du forvente levering mellem 29 og 16 december ? Eller..

ja det går jeg ud fra, men det kan jo også være at de får maskinerne i batches og jeg bare er havnet i et sent batch :cry:


yup, og så rammer den DK d. 16 december, midt i juleposten og du får den så først efter jul, fordi posten ikke kan komme frem pga. sne .. :shock: Og samtidigt melder Microsoft ud at DK får Maskine d. 10 Januar .. Det ville satme være nitte :mrgreen:

Mon ikke den kommer d. 29 + max 3 arbejdsdage .. det tror jeg :wink:

Jeg kan kun vælge "Standard-Versand (7-21 Werktage)", men så tror jeg heller ikke det er så slemt alligevel. Det er jo nok en standardtekst for internationale shippings, og det plejer ikke at tage mere end 3-4 dage fra bestilling til ankomst med ting fra amazon, men nu tror jeg aldrig jeg har preordered noget fra amazon før :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron