Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf ALIE » 22. aug 2013 15:14

Kababs skrev:Jeg forstår bare ikke helt det med at man kan købe en lejlighed online. Vil det så mon sige at de har lavet så mange lejligheder at det er en til alle? Er det ikke lidt crazy? :o


http://www.gta5tv.com/gta-online-simulate-world/
Lidt overdrevet måske:-) men de sigter efter nået stort :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: GTA V

Indlægaf BullsDK » 22. aug 2013 15:58

Vestergaard skrev:Det er blevet meddelt at der vil være 500 missioner til gta online. 500!!!!!!


http://www.thetechgame.com/News/sid=513 ... -boss.html
BullsDK
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: GTA V

Indlægaf Jetsonboy » 23. aug 2013 20:27

Så er der kommet nye billeder til spillet, jeg tror simpelthen ikke på det kun kommer til ps3 og Xbox360 :-)
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf Benja190782 » 23. aug 2013 20:45

Jetsonboy skrev:Så er der kommet nye billeder til spillet, jeg tror simpelthen ikke på det kun kommer til ps3 og Xbox360 :-)


Link?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: GTA V

Indlægaf Garde92 » 23. aug 2013 20:47

Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: GTA V

Indlægaf ALIE » 23. aug 2013 21:02

Ser helt sindssygt ud.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: GTA V

Indlægaf livekiller92 » 24. aug 2013 08:22

Nogen af jer der har en forudbestilling hos Gamestop på Ros torv? ;)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 24. aug 2013 08:48

Mine forudbestilinger (ps4,x1 og watch dogs dedsec x1) røg op på Ros Torv til min GTA V special ed. forudbestilling med lukningen af Stations torvets butik.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 24. aug 2013 08:53

Nu kan jeg jo se at mange har trukket deres forudbestillinger i land pga de begrænsninger der tilsyneladende var ment at skulle være på Xbox ONE, men det droppede MS jo helt, så forstår ikke, at folk ikke hopper på pinden igen..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 24. aug 2013 09:16

TwankyDK skrev:Nu kan jeg jo se at mange har trukket deres forudbestillinger i land pga de begrænsninger der tilsyneladende var ment at skulle være på Xbox ONE, men det droppede MS jo helt, så forstår ikke, at folk ikke hopper på pinden igen..

Fordi folk har mistet deres tillid til MS - den smule de havde. De argumenter jeg har set komme fra folk der er blevet væk trods ændringerne er: "Der er jo intet der forhindrer MS i at ændre det tilbage til deres første ide"
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf livekiller92 » 24. aug 2013 09:21

Twinkling skrev:Mine forudbestilinger (ps4,x1 og watch dogs dedsec x1) røg op på Ros Torv til min GTA V special ed. forudbestilling med lukningen af Stations torvets butik.


Hvad?

Er den lukket og hvorfor?
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 24. aug 2013 09:31

Twinkling skrev:
TwankyDK skrev:Nu kan jeg jo se at mange har trukket deres forudbestillinger i land pga de begrænsninger der tilsyneladende var ment at skulle være på Xbox ONE, men det droppede MS jo helt, så forstår ikke, at folk ikke hopper på pinden igen..

Fordi folk har mistet deres tillid til MS - den smule de havde. De argumenter jeg har set komme fra folk der er blevet væk trods ændringerne er: "Der er jo intet der forhindrer MS i at ændre det tilbage til deres første ide"


Det ville være rigtig bisset at gøre.. Så ved de jo godt at INGEN ville have tillid til dem mere.. :p
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 24. aug 2013 09:42

livekiller92 skrev:
Twinkling skrev:Mine forudbestilinger (ps4,x1 og watch dogs dedsec x1) røg op på Ros Torv til min GTA V special ed. forudbestilling med lukningen af Stations torvets butik.


Hvad?

Er den lukket og hvorfor?

Som jeg fik det fortalt af medarbejderen som jeg snakkede med, tjente butikken ikke nok. Det blev jo desuden også brugt som varmested og mini-hangout af folk der ventede på bus og tog, men det lå rigtig belejligt for mange - nu skal man jo helt ud til Ros Torv med FORMÅLET at gå i GS derude - og dermed større sandsynlighed for at folk rent faktisk køber noget...
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf SaintRasmus » 24. aug 2013 15:47

Mulig playlist/soundtrack lækket
http://www.ign.com/articles/2013/08/24/ ... 3-pre-load

Inkl. Britney Spears :)
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: GTA V

Indlægaf Rahbek » 24. aug 2013 16:08

Efter sigende er endingen blevet leaket ovre på de officielle forums. Bare lige en heads up hvis du vil undgå spoilers!
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron