Xboxlife forum

Le mans Forza 4

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: Le mans Forza 4

Indlægaf nielsen94 » 28. jun 2013 12:07

Lowlandet skrev:Jeg har hørt at hvis vi runder 10 deltager så giver Nielsen94 en runde til tråden. ;-)


Som Hitman skriver, hvis der kommer nok deltagere, vil jeg i fremtiden gerne afholde flere events. Jeg har bla. tænkt på månedlige events, som bliver afholdt den første søndag i hver måned. Hvert event vil så komme med forskellige temaer, så vi kan få så mange af motorsportens aspekter med i løbet af de forskellige events.

KlumpeStumpen du kan sagtens klare to skærme på engang :wink: Det er for hyggens skyld vi kører, så hvis du er halvt tilstede skal det hele nok gå, men det bestemmer du selvfølgelig selv.
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Le mans Forza 4

Indlægaf KlumpeStumpen » 28. jun 2013 14:04

Fint, så tager jeg et par pitstops undervejs haha
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Le mans Forza 4

Indlægaf Illemann » 28. jun 2013 15:08

Jeg hopper på R2 vognen på søndag
Only faggots and sailors are named Lawrance
Er holdt op med at bruge blinklys, det rager ikke folk hvor jeg skal hen
Illemann
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Le mans Forza 4

Indlægaf Too Nizzle » 28. jun 2013 16:10

Jeg er frisk på nogle andre arrangementer fremover til FM4 - men kan desværre ikke d. 30. Selvom jeg elsker at køre på den bane :(
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Le mans Forza 4

Indlægaf KlumpeStumpen » 30. jun 2013 09:49

Jeg er nød til at melde fra. Får desværre gæster, så hverken F1 eller FM4.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Le mans Forza 4

Indlægaf nielsen94 » 30. jun 2013 10:03

Så er der i skrivende stund 3 timer til løbets start. Jeg vil gå efter at åbne en lobby ca. kl. 13:30, så dem der har lyst til lidt opvarmning kan være med der.

Der er to som mangler at skrive hvilken klasse de gerne vil køre i (Mircu og datin0), kan i ikke lige skrive inden løbsstart hvilken klasse i gerne vil køre i.

Edit: Tiderne er rettet så de igen passer. Jeg var lige en time længere fremme, end det som der var annonceret :lol:
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Le mans Forza 4

Indlægaf Lowlandet » 30. jun 2013 10:31

nielsen94 skrev:Så er der i skrivende stund 3 timer til løbets start. Jeg vil gå efter at åbne en lobby ca. kl. 13:30, så dem der har lyst til lidt opvarmning kan være med der.

Der er to som mangler at skrive hvilken klasse de gerne vil køre i (Mircu og datin0), kan i ikke lige skrive inden løbsstart hvilken klasse i gerne vil køre i.

Edit: Tiderne er rettet så de igen passer. Jeg var lige en time længere fremme, end det som der var annonceret :lol:


Og så er der jo et party åbent som man kan joine hvis man ønsker det. Ikke sandt Nielsen?
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Le mans Forza 4

Indlægaf SBN » 30. jun 2013 10:57

Det er da for fedt, er der nogen af jer der streamer det live ? :)
- Esben
SBN
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Esbjerg


Re: Le mans Forza 4

Indlægaf nielsen94 » 30. jun 2013 10:58

Lowlandet skrev:
nielsen94 skrev:Så er der i skrivende stund 3 timer til løbets start. Jeg vil gå efter at åbne en lobby ca. kl. 13:30, så dem der har lyst til lidt opvarmning kan være med der.

Der er to som mangler at skrive hvilken klasse de gerne vil køre i (Mircu og datin0), kan i ikke lige skrive inden løbsstart hvilken klasse i gerne vil køre i.

Edit: Tiderne er rettet så de igen passer. Jeg var lige en time længere fremme, end det som der var annonceret :lol:


Og så er der jo et party åbent som man kan joine hvis man ønsker det. Ikke sandt Nielsen?


Nej jeg lukker alt hvad der hedder chat. Ej spøg til side, der vil selvfølgelig også være et party åbent :)
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Le mans Forza 4

Indlægaf nielsen94 » 30. jun 2013 11:00

SBN skrev:Det er da for fedt, er der nogen af jer der streamer det live ? :)


Så skal det nok være Hitman som gør det, men det skal vi nok skrive herinde hvis der er nogle som vil streame.
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Le mans Forza 4

Indlægaf Lowlandet » 30. jun 2013 11:02

Jeg kan godt forsøge mig med et stream, link bliver smidt i tråden hvis det virker! :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Le mans Forza 4

Indlægaf x0lsen » 30. jun 2013 11:13

Er ked af at skulle melde fra, men det er opstået nogle familie problemer.
x0lsen
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Le mans Forza 4

Indlægaf Lowlandet » 30. jun 2013 11:48

Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Le mans Forza 4

Indlægaf nielsen94 » 30. jun 2013 12:10

x0lsen skrev:Er ked af at skulle melde fra, men det er opstået nogle familie problemer.


Det er bare i orden, og tak fordi du skriver.
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Le mans Forza 4

Indlægaf SBN » 30. jun 2013 12:15

Lowlandet skrev:Link til stream: http://www.twitch.tv/lowlandet

Sådan, pisse godt :D
- Esben
SBN
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Esbjerg


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron