Xboxlife forum

Le mans Forza 4

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf zapster » 24. jun 2013 11:22

nielsen94 skrev:
zapster skrev:Nu spørger jeg sikkert dumt men skal man have xbox live gold for at være med? :)


Ja det kræver at du har xboxlive gold, ellers kan du ikke være med. Da det kræver gold at spille over internettet. :wink:
Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar.

Okay så kan det jo være at jeg lige skal få købt noget gold måske.
zapster
Niveau 2
 
Indlæg: 196


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf nielsen94 » 24. jun 2013 11:29

zapster skrev:
nielsen94 skrev:
zapster skrev:Nu spørger jeg sikkert dumt men skal man have xbox live gold for at være med? :)


Ja det kræver at du har xboxlive gold, ellers kan du ikke være med. Da det kræver gold at spille over internettet. :wink:
Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar.

Okay så kan det jo være at jeg lige skal få købt noget gold måske.


Hvis du gerne vil være med og får købt noget gold, så skriv lige dit GT i tråden. Samt hvilken klasse du gerne vil køre i :wink:
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf Illemann » 24. jun 2013 11:31

nielsen94 skrev:
Illemann skrev:Hvad tid på dagen regner du/i med at køre?


Hov, ja tiden den glemte jeg da. Men jeg har tænkt på at starte imellem kl. 14-15, dog med en kort opvarmning hvis folk har interesse i dette :wink:

Jeg er også game, hvis løbsstart er nærmere 14 end 15 :-)
Only faggots and sailors are named Lawrance
Er holdt op med at bruge blinklys, det rager ikke folk hvor jeg skal hen
Illemann
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf nielsen94 » 24. jun 2013 11:46

Illemann skrev:
nielsen94 skrev:
Illemann skrev:Hvad tid på dagen regner du/i med at køre?


Hov, ja tiden den glemte jeg da. Men jeg har tænkt på at starte imellem kl. 14-15, dog med en kort opvarmning hvis folk har interesse i dette :wink:

Jeg er også game, hvis løbsstart er nærmere 14 end 15 :-)


Vi kan godt lægge løbsstart til en fast tid som hedder kl. 14, så har vi alle en præcis tid at gå efter. Dog vil jeg starte lobbyen ca. kl 13:30, så vi kan nå et par opvarmnings runder inden selve løbet.
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Le mans"

Indlægaf zapster » 24. jun 2013 11:54

Jeg har bare nogle problemer med mit forza. Det fryser der i loade menuen lige inden et løb pisse irriterende...
zapster
Niveau 2
 
Indlæg: 196


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Le mans"

Indlægaf nielsen94 » 24. jun 2013 12:00

zapster skrev:Jeg har bare nogle problemer med mit forza. Det fryser der i loade menuen lige inden et løb pisse irriterende...


Kan det være fordi at spillet enten er installeret på hardisken, eller manglen af samme? Jeg kan ikke selv huske om mit Forza er installeret, men det tror jeg det er.
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Le mans"

Indlægaf zapster » 24. jun 2013 12:09

nielsen94 skrev:
zapster skrev:Jeg har bare nogle problemer med mit forza. Det fryser der i loade menuen lige inden et løb pisse irriterende...


Kan det være fordi at spillet enten er installeret på hardisken, eller manglen af samme? Jeg kan ikke selv huske om mit Forza er installeret, men det tror jeg det er.

Næ det var installeret på xbox'en men har så prøvet at slette det men den laver den samme fejl. Ved virkeligt ikke hvad der er galt??
zapster
Niveau 2
 
Indlæg: 196


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Le mans"

Indlægaf daTino » 24. jun 2013 13:50

Skal man have sin bil med fra carreer?
daTino
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Le mans"

Indlægaf nielsen94 » 24. jun 2013 13:54

daTino skrev:Skal man have sin bil med fra carreer?


Nej det behøves du ikke, men hvis du vil have et specielt skin på så skal du. Ellers har du låst op for alle biler, som standart i multiplayer.
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Le mans"

Indlægaf Mysticurse » 24. jun 2013 14:09

zapster skrev:Næ det var installeret på xbox'en men har så prøvet at slette det men den laver den samme fejl. Ved virkeligt ikke hvad der er galt??

Ved godt der er stor chance for at du allerede har prøvet det. Men da der ikke er andre der har mindet dig om det gør jeg det lige ;-) :-P
........ Har du prøvet at "Clear Cache"??

Nu ved jeg selvfølgelig ikke lige hvad du har af plads osv på boxen. Men har selv erfaret at en næsten fyldt HDD godt en gang i mellem kan give boxen nogle mærkelige bivirkninger:-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Le mans"

Indlægaf Mircu » 24. jun 2013 14:25

Kunne meget vel godt fristes til at være med, ved dog ikke lige hvilken class, at jeg ville køre, hader at køre R1 uden TCS, men nægter dog samtidig at sætte det på - Men jeg er med :V
Billede
Mircu
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Le mans"

Indlægaf zapster » 24. jun 2013 14:45

Mysticurse skrev:
zapster skrev:Næ det var installeret på xbox'en men har så prøvet at slette det men den laver den samme fejl. Ved virkeligt ikke hvad der er galt??

Ved godt der er stor chance for at du allerede har prøvet det. Men da der ikke er andre der har mindet dig om det gør jeg det lige ;-) :-P
........ Har du prøvet at "Clear Cache"??

Nu ved jeg selvfølgelig ikke lige hvad du har af plads osv på boxen. Men har selv erfaret at en næsten fyldt HDD godt en gang i mellem kan give boxen nogle mærkelige bivirkninger:-P

Jeg har 161 gb tilbage men prøver det andet du sagde :)
zapster
Niveau 2
 
Indlæg: 196


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Le mans"

Indlægaf Mysticurse » 24. jun 2013 14:47

zapster skrev:Jeg har 161 gb tilbage men prøver det andet du sagde :)

Ja okay, så burde ihvertfald ikke være der problemmet ligger:-P 161 Gb er mere end jeg har TOTAL på boxen:-D

Håber ihvertfald du for det løst, for det er da træls.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Le mans"

Indlægaf nielsen94 » 24. jun 2013 15:52

Mircu skrev:Kunne meget vel godt fristes til at være med, ved dog ikke lige hvilken class, at jeg ville køre, hader at køre R1 uden TCS, men nægter dog samtidig at sætte det på - Men jeg er med :V


Super Mircu! Du er skrevet på listen, og når du finder ud af hvilken class du vil kører i, så giver du bare besked.
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Le mans"

Indlægaf Illemann » 24. jun 2013 17:01

Jeg melder mig også i feltet. Er ikke helt sikker på class pt, men må lige test det de næste par dage.

GT: illemann
Only faggots and sailors are named Lawrance
Er holdt op med at bruge blinklys, det rager ikke folk hvor jeg skal hen
Illemann
Niveau 3
 
Indlæg: 296


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron