Xboxlife forum

Le mans Forza 4

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Le mans Forza 4

Indlægaf nielsen94 » 23. jun 2013 10:46

Hej alle fartglade xbox spillere.

Ovenpå et næsten overstået Le mans, er jeg rigtig kommet i Le mans humør.
Derfor vil jeg søndag d. 30 Juni afholde et "Mini Le mans", Der vil blive kørt efter tid og jeg tænker derfor at der skal køres i 3 timer. Der vil selvfølgelig blive kørt på La Sarthe, og der vil være et maksimum på 16 deltagere. Vi vil starte kl. 14, og hvis i vil være med til opvarmning starter det kl. 13:30.

For at gøre det sjovest muligt, synes jeg at der skal blive kørt i de biler der er magen til dem de kører i til Le mans. Derfor skal der køres i 3 klasser, som i Forza Motorsport er R3, R2 og R1. Der må ikke køres i biler som er upgraderet, derfor er det kun biler som de også bruger til Le mans. Dog må man gerne ændre på opsætningen af bilerne f.eks. dæktryk mm.

Det vil også være muligt at anvende de DLC biler, som overholder kravene.

Jeg syntes at dammage skal være på cosmetic, da det kan ske for selv den bedste at man kører galt, eller skubber til en anden som så kører galt. Uden cosmetic damage vil det muligvis ødelægge løbet for mange, når der sandsynligvis nok kommer nogle sammenstød igennem løbet.

For at gøre det mest retfærdigt for alle, og for at der ikke er nogen der flyver rundt i et svingene med 250 km/t, så vil der være restriktioner på assist. Derfor er disse assist tilladt:

- Braking assisted / off
- Steering normal /simulation
- Stability control off
- Traction control on / off
- Shifting hvad man ønsker
- Suggested line off

Der bliver selvfølgelig kørt efter fairplay, og derfor vil bevidste skub og andet usportsligt ikke være tilladt.
Hvis der er noget i mener der mangler, eller der skal gøres anderledes så skriv gerne i tråden.

Vi ses på banen til nogle sjove og hyggelige timer, i motorsportens ånd :wink:

Edit: hvis i vil være med så skriv jeres GT og hvilken klasse i helst vil køre i.
Deltagere:
- nielsen94 (R1)
- HITMAN Denmark (R1/R2)
- Mircu (?)
- illemann (R2)
- Omen Zetanic (R2)
- Lost My Faze (R2)
- daTin0 (?)
Senest rettet af nielsen94 30. jun 2013 09:57, rettet i alt 16 gange.
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf Noga » 23. jun 2013 10:50

Jeg ville ønske at være med, men kan ikke den dag. Hvis du nogensinde holder noget lignende ville jeg med glæde være med :)
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf Askinas » 23. jun 2013 11:41

Kan heller ikke den dag :(
Er på Fyn.
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf Mysticurse » 23. jun 2013 11:47

Øv, jeg har kun 3'eren.. Kunne ellers have været mega fedt at være med.. Specielt når man lige har erhvervet sig et MS 360 racing wheel :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf Askinas » 23. jun 2013 11:56

Kan købes for 99 kr i Bilka evt :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf nielsen94 » 23. jun 2013 11:58

Mysticurse skrev:Øv, jeg har kun 3'eren.. Kunne ellers have været mega fedt at være med.. Specielt når man lige har erhvervet sig et MS 360 racing wheel :-P


Som Askinas skrev, så kan det købes flere steder til 150 kr. Måske billigere hvis du kan finde det brugt :D

Edit: Jeg havde ikke set de at Bilka har sat det ned til 99 kr. Det kan ikke findes billigere end dette.
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf Mysticurse » 23. jun 2013 12:07

Askinas skrev:Kan købes for 99 kr i Bilka evt :)

Mange tak for det. Men er desværre bange for jeg ikke har 100 Kr før den første igen. Men vil gøre hvad jeg kan.. Kan jeg evt blive sat på som reserve hvis en anden hopper fra? Med mindre det uheldigvis ikke bliver fyldt op selvfølgelig.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf Mysticurse » 23. jun 2013 12:19

Jamen hey, det er da penge dag på fredag..? Men nu er det track garanteret ikke med i Forza 3 så jeg kan nå at øve mig lidt?? Nogen der ved det?

EDIT: Jo den er da.. Det må være den der hedder Le Man Circuit De La Sarthe (Full circuit)..??
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf ice_hiboy » 23. jun 2013 12:22

Banen er med i Forza 3 :) så du kan sagtens øve dig
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf Lowlandet » 23. jun 2013 21:10

Jeg er med. :-)

R1
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf nielsen94 » 23. jun 2013 21:39

Så er vi 3, og husk dette kræver ikke at man er god på nogen måde.
Derfor har jeg en lille præmie, til den person som har kørt bedst og nødvendigvis ikke hurtigst. Dette er nemlig Fairplay prisen, som bliver kvitteret med et styk DLC til BOII. (Det er hvad jeg lige har)
Det er DLC pack 2 som indeholder bla. Alcatraz Zombies. Hvis man ikke har Black Ops 2, kan man give DLC'et til en ven, sælge det eller lave en konkurrence med det.
Jeg håber der er nogle flere der vil være med, så vi kan få nogle fede timer på søndag!
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf Illemann » 24. jun 2013 08:42

Hvad tid på dagen regner du/i med at køre?
Only faggots and sailors are named Lawrance
Er holdt op med at bruge blinklys, det rager ikke folk hvor jeg skal hen
Illemann
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf nielsen94 » 24. jun 2013 09:45

Illemann skrev:Hvad tid på dagen regner du/i med at køre?


Hov, ja tiden den glemte jeg da. Men jeg har tænkt på at starte imellem kl. 14-15, dog med en kort opvarmning hvis folk har interesse i dette :wink:
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf zapster » 24. jun 2013 11:16

Nu spørger jeg sikkert dumt men skal man have xbox live gold for at være med? :)
zapster
Niveau 2
 
Indlæg: 196


Re: Forza Motorsport 4 "Mini Lemans"

Indlægaf nielsen94 » 24. jun 2013 11:20

zapster skrev:Nu spørger jeg sikkert dumt men skal man have xbox live gold for at være med? :)


Ja det kræver at du har xboxlive gold, ellers kan du ikke være med. Da det kræver gold at spille over internettet. :wink:
Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar.
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Næste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster