Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Aaliyahchili » 12. jun 2013 15:30

Beholder min 360 ,har så mange spil jeg endnu ikke har gennemført..+ der kommer GTA 5 :)
Tror også at Microsoft bliver nødt til at ændre et eller andet,hvis de ikke tabe for mange kunder i starten....
Men tiden må vise hvilken en det skal være,er mest til Xbox men....... :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf KBHbellum » 12. jun 2013 16:07

Jeg er godt nok i tvivl. Ud fra hvad jeg har set, så ser Playstation ud til at være en gamerkonsol, mens X1 har tv, tv, tv ,tv.
Billede
KBHbellum
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2013 16:08

KBHbellum skrev:Jeg er godt nok i tvivl. Ud fra hvad jeg har set, så ser Playstation ud til at være en gamerkonsol, mens X1 har tv, tv, tv ,tv.


Microsoft har skam sagt, at Xbox One PRIMÆRT er en spillekonsol - men den kan bare en masse andre ting, hvilket jeg synes er fedt nok. Hellere have mange funktioner end kun at kunne bruge den til spil.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 12. jun 2013 16:15

Morten Skou skrev:
IkkNico skrev:
fodbod1232 skrev:Hvad med begge? :)

... og en mulighed for at vælge; "ikke besluttet"?


Din kone siger at det bliver Xbox One som du skal have. 8)

Vi to er sgu' da ikke gift :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf WollaMan » 12. jun 2013 16:16

Har valgt Xbox One, men kun fordi min søn er igang med at spare op til en. Så tjekker jeg den ud, læs jeg bruger den først :) inden jeg selv tager en beslutning :)
Men jeg har en PS3 og 2 x Xbox 360 og med mit spilleforbrug, så er det sq nok lidt overkill at købe en maskine mere. Specielt når jeg PT. ikke bruger min Xbox til andet end at spille RockSmith.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf fc0712 » 12. jun 2013 16:17

Tv funktionerne er total legyldige for mig idet, at jeg får tv direkte fra antenneforening gennem antennekabel direkte til tvet

lad mig dog understrege at jeg syntes det er fed funktion og er faktisk ked af at jeg ikke har muligheden
Senest rettet af fc0712 12. jun 2013 16:31, rettet i alt 1 gang.
fc0712
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Renoldo » 12. jun 2013 16:20

Morten Skou skrev:
KBHbellum skrev:Jeg er godt nok i tvivl. Ud fra hvad jeg har set, så ser Playstation ud til at være en gamerkonsol, mens X1 har tv, tv, tv ,tv.


Microsoft har skam sagt, at Xbox One PRIMÆRT er en spillekonsol - men den kan bare en masse andre ting, hvilket jeg synes er fedt nok. Hellere have mange funktioner end kun at kunne bruge den til spil.


Ja jeg er helt enig. Fedt at den kan bruges til andet end bare en spille boks. Jeg forstår ikke at folk disser den tv funktion.
Jeg skal helt sikkert have en Xbox one.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Jomuhs » 12. jun 2013 16:36

Jeg skal have en X1 fordi at jeg spiller helvedes meget fifa og specielt Ultimate Team, og så er det da fantastisk at MS har lavet dejlige aftaler med Ea omkring Fifa og BF, som jeg også spiller meget! Så X1 here i come, ved mindre at jeg finder ud af at vores net bliver dårlige end det allerede er. Jeg vælger primært ud fra hvilke titler der kommer til konsollerne, for det er jo fint at PS4 er så og så meget kraftigere end X1, men helt ærligt, så er det jo historien og gameplayet i et spil, som gør det til noget særligt, f.eks. L.A. Noire, som ikke havde voldsomt imponerende grafik efter min mening.
Og så drømmer jeg da om at vågne om en lørdag morgen med tømmermænd, og så bare sige "xbox on" og så allerede være igang med et spil fifa ;)
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Krueger » 12. jun 2013 16:37

Billede

Enough said!

Jeg skal klart have en PS4, da jeg, som andre også nævner, ikke bryder mig om den spilpolitik Microsoft ligger for dagen. M$ har ikke andet end penge for øje. Sony derimod ved hvad gamerne vil have - og ja der er også masser af muligheder for at bruge den som mediacenter, så dem der favoriserer X1 over PS4 på den konto er helt klart farvede.
Billede
Krueger
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Meistar » 12. jun 2013 16:40

Morten Skou skrev:
KBHbellum skrev:Jeg er godt nok i tvivl. Ud fra hvad jeg har set, så ser Playstation ud til at være en gamerkonsol, mens X1 har tv, tv, tv ,tv.


Microsoft har skam sagt, at Xbox One PRIMÆRT er en spillekonsol - men den kan bare en masse andre ting, hvilket jeg synes er fedt nok. Hellere have mange funktioner end kun at kunne bruge den til spil.


For PS4 kan KUN bruges til spil? =D>
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf BuBubbi » 12. jun 2013 16:42

Jeg køber en Xbox One til at starte med, og så gør jeg nok som jeg gjorde med PS3'en.
Køber 4'eren, og når/hvis den har stået ubrugt i et par måneder som PS3'en endte med, ja så sælger jeg den.

Det jeg frygter mest hvis jeg skulle ende på PS4'eren er controlleren.
Håber den er lavet til voksne hænder i modsætning til PS3 controlleren.
Men det er den jo nok desværre ikke.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Jomuhs » 12. jun 2013 16:47

Krueger skrev:Enough said!

Jeg skal klart have en PS4, da jeg, som andre også nævner, ikke bryder mig om den spilpolitik Microsoft ligger for dagen. M$ har ikke andet end penge for øje. Sony derimod ved hvad gamerne vil have - og ja der er også masser af muligheder for at bruge den som mediacenter, så dem der favoriserer X1 over PS4 på den konto er helt klart farvede.

Sony ved hvad gamerne vil have! spar mig for det pis!
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Morten Skou » 12. jun 2013 16:49

Meistar skrev:
Morten Skou skrev:
KBHbellum skrev:Jeg er godt nok i tvivl. Ud fra hvad jeg har set, så ser Playstation ud til at være en gamerkonsol, mens X1 har tv, tv, tv ,tv.


Microsoft har skam sagt, at Xbox One PRIMÆRT er en spillekonsol - men den kan bare en masse andre ting, hvilket jeg synes er fedt nok. Hellere have mange funktioner end kun at kunne bruge den til spil.


For PS4 kan KUN bruges til spil? =D>


Nu jeg tænker mig om, så kan den også bruges som bogstøtte... det har min PS3 været OK til i et par år :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Jomuhs » 12. jun 2013 16:51

Morten Skou skrev:Nu jeg tænker mig om, så kan den også bruges som bogstøtte... det har min PS3 været OK til i et par år :mrgreen:

Hahaha :lol: =D>
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Krueger » 12. jun 2013 16:53

Jomuhs skrev:
Krueger skrev:Enough said!

Jeg skal klart have en PS4, da jeg, som andre også nævner, ikke bryder mig om den spilpolitik Microsoft ligger for dagen. M$ har ikke andet end penge for øje. Sony derimod ved hvad gamerne vil have - og ja der er også masser af muligheder for at bruge den som mediacenter, så dem der favoriserer X1 over PS4 på den konto er helt klart farvede.

Sony ved hvad gamerne vil have! spar mig for det pis!


Godt og sagligt svar - det er rart at se, at folk kan debatere på et fornuftigt plan :)
Billede
Krueger
Niveau 1
 
Indlæg: 76


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron