Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 11. jun 2013 15:44

En anden ting vi måske tager for givet er at online-oplevelsen er lige så god på begge.
Nu er det en 3 års tid siden jeg sidst spillede online på PSN, men det kørte ikke super godt..
Selvom det nu koster penge at spille online, så får man stadig en masse gratis spil, så Sony behøver ikke at opgradere serverparken. Måske sikre de 5 dollars at tingene nogenlunde bare hænger sammen.
Med LIVE forpligter det overfor MS at serverne bare er i orden fordi vi betaler udelukkende for det...

Jeg tror at vi skal se dette som første udkast. Der vil ske meget op til november. Det er jeg overbevist om
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Vedr: Funktioner

Indlægaf sence22 » 11. jun 2013 15:45

Jeg synes den ser spændene nok ud, og ja vi lever 2013, vi er online hele tiden, en del af at være online er livet for næsten alt, bare tag et kig på windows 8, phone og tablet. alt er online og snakker med hinanden. Der er dog en ting som afholder mig fra at købe xbox one før året efter når xbox one vil komme i stable 2.0 til næste november igen igen, som altid med en større opdatering.

Jeg tør nemlig vædde en gammel ged på, at halvdellen af disse nye og smarte funktioner ikke virker i DK, se på kinect og vores app udvalg, de har haft flere år til at udvikle det, selvom de fleste af os, sagtens kan tale engelsk. Voice er og bliver en stor ting i Xbox One, og skulle vi ikke modtage dette samt, det nye smartglass, og de nye app såsom den chat. så ryger pointen lidt i længden.

Samt bliver det også meget dyrt efterhånden kunne godt forstille det familie halløj bliver oprettet imellem venner osv, og MS tager nok en pæn fee for det, så overvej når du GOLD, MUSIC PASS and sooooo on.
sence22
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Ralleman1 » 11. jun 2013 15:46

xbox 360 M skrev:har ikke fuldt så meget med så spørger lige her. hvad sker der hvis man ikke kan gå på nettet mindst en gang om dagen. f.eks hvis man er på ferie eller nettet ikke virker


Troede at det var sådan at man kun kunne være online 24 timer, og så skulle man logge ind igen? :)
Ralleman1
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Vejle


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stricker » 11. jun 2013 15:46

vitten skrev:Jeg forstår simpelthen ikke hvordan folk kan være så sure over, at Xbox One skal være online en gang i døgnet.


Fordi at det er en chikane, og det kan afholde en fra at bruge sin konsol under specielle omstændigheder. Det er ikke en funktion der behager brugerne på nogen måde, og er kun endnu en type DRM.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 11. jun 2013 15:47

Ville du egentlig nulstille spørgsmålet i tråden Morten? Så vi kan se ændringer efter e3.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Flipout » 11. jun 2013 15:49

Det kan da godt være man kan bruge hotspot på sin smartphone men det hjælper da ikke en meter hvis der ikke rigtig er noget signal ude på landet.. og hvis jeg er indenfor i det sommerhus jeg kommer bruger så er der overhoved ik noget signal
Flipout
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Flipout » 11. jun 2013 15:50

Det kan da godt være man kan bruge hotspot på sin smartphone men det hjælper da ikke en meter hvis der ikke rigtig er noget signal ude på landet.. og hvis jeg er indenfor i det sommerhus jeg bruger så er der overhoved ik noget signal
Flipout
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 11. jun 2013 15:51

http://www.computerandvideogames.com/41 ... ed-stance/

Ubisofts CEO tror måske at DRM vil være som denne generation. Han nævner interessant nok at han afventer alle platform-holders, så måske scorer Sony bare billige point ??
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 11. jun 2013 15:52

Det der sommerhus argument... Det er vel kun 1 uge ud af et helt år? Er det virkelig så vigtigt?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Ziqma2 » 11. jun 2013 15:53

Prisen er nede på 3899 på bilkas side nu for xbox one. http://www.bilka.dk/elektronik/computer ... 1&event=32
Ziqma2
Niveau 4
 
Indlæg: 612


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 11. jun 2013 15:54

CaptainKicker skrev:Det der sommerhus argument... Det er vel kun 1 uge ud af et helt år? Er det virkelig så vigtigt?


Og med en nyere smartphone kan man lave et hotspot og lige lave et "sign in" :D eller også kunne man prøve at holde "fri" når man nu r taget i sommerhus :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stricker » 11. jun 2013 15:57

CaptainKicker skrev:Det der sommerhus argument... Det er vel kun 1 uge ud af et helt år? Er det virkelig så vigtigt?


Man skal være en speciel type fanboy hvis man ligefrem forsvarer en type DRM der kun er til gene for brugere.
Behøver vi virkelig finde på flere scenarier hvor man er med Xbox men uden internet? Og hvad med fremtidige spil, når XB1 er offline om 15 år, er det mon så muligt overhovedet at spille nogen spil længere? Måske ville nogen fungere, måske ville andre ikke.
Senest rettet af Stricker 11. jun 2013 15:59, rettet i alt 1 gang.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Jomuhs » 11. jun 2013 15:58

Mange ting kan jo nå at ændre sig... Måske kommer MS på bedre tanker
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Revorge » 11. jun 2013 16:03

Ralleman1 skrev:Har et astro a40 headset til 2000 kr., nogen der ved om det bliver muligt at bruge til Xbox One? :)


De skifter fra Jack stik til Micro-USB hvad "voice" delen angår, - så i princippet nej..... vil dog næsten tro, at det er muligt at benytte sig af en klassisk Micro-USB to Jack adaptor og på den måde let løse problemet.

http://www.avxperten.dk/adaptere/usb-ad ... dapter.asp
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 11. jun 2013 16:06

Thorpedo29 skrev:Ville du egentlig nulstille spørgsmålet i tråden Morten? Så vi kan se ændringer efter e3.


God idé. Jeg foreslår at vi venter til d. 13. juni, når E3 er helt slut og alle spil er blevet præsenteret.

Forslag til hvorledes spørgsmålet skal formuleres?
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron