Xboxlife forum

The Division

Diskuter RPG og MMORPG's her.

The Division

Indlægaf p1co9210 » 11. jun 2013 00:35

Ubisoft og massive entertainment har lige løftet sløret for deres nye open World RPG, her ved E3 messen.
Derfor vil jeg da lige oprette en tråd, hvor vi kan smide alle nyheder, samt rygter omkring dette spil.
Jeg er selv meget begejstret og ser frem til dette spil!

Bruger lige dette nyheds oplæg fra siden her :).

Der er stadig mange ubekendte i The Division. Vi ved dog fra introduktionen, at vi befinder os i et kaotisk og ødelagt USA, hvor en epidemi eller et udslip er løs. Epidemien er sluppet ud med vilje som en form for biologisk terrorangreb. I løbet af 72 timer vil det ramte område være i total kaos.

Vi blev herefter præsenteret for en omgang in-game materiale, som var noget af det flotteste, der nogensinde er set. Som spillere indtager man rollerne som en gruppe agenter, hvis opgave er at opretholde ro og orden, i dette tilfælde på Manhattan.

Spillet kan spilles alene, men der lægges både løsningsmæssigt og udbyttemæssigt op til samarbejde, ligesom visse steder formentlig vil være svært fremkommelige uden nogle holdkammerater ved sin side. Rent grafisk er The Division som nævnt intet mindre end en sand lækkerbisken.

Med Tom Clancy's navn på titlen træder The Division ind i en fornem familie af spilserier, der tæller Rainbow Six, Splinter Cell, Ghost Recon og det mindre populære End War. Selvom Clancy's navn er i titlen er det dog ikke den ikoniske spændingsforfatter, der har skrevet historien. Her har Red Storm, folkene bag Ghost Recon og Rainbow Six, været i tænkeboks.

Ubisoft selv kalder Clancy-titlen for banebrydende indenfor RPG-genren, og vi må da også erkende, at det ligner noget, vi ikke har set før. The Division udkommer til PS4 og Xbox One i 2014, og det bliver uhyre interessant at følge udviklingen og forhåbentlig snart få flere detaljer om denne spændende titel.
Senest rettet af p1co9210 11. jun 2013 10:53, rettet i alt 1 gang.
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 11. jun 2013 01:49

Det så jo SUPER godt ud, og det virkede ikke til at RPG elementerne var så voldsomme igen?

Mere om det her:
http://www.xboxlife.dk/news/10612/e3-ub ... chise.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Division

Indlægaf Thorpedo29 » 11. jun 2013 06:20

Virkeligt fed trailer, bliver spændende at følge.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: The Division

Indlægaf spif2001 » 11. jun 2013 06:28

RPG!?

For fanden da også. Alt bliver kaldt RPG efterhånden. Det ender med, at vi kun kan kalde spil for spil.

Jeg tror, at jeg vil til at kalde GTA V for et bilspil, Call of Duty for et SIM, Halo for en flysimulator, Peggle for en shooter etc.

Lame...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Division

Indlægaf Annxii » 11. jun 2013 07:30

rolig nu, spif! det kan ikke komme bag på dig, at nogle, tror at det er RPG lige så snart der står XP et sted på skærmen :-)

The Division ser mega cool ud, og jeg kommer da også helt sikkert til t skulle have det, men at kalde det RPG er vist noget af en tilsnigelse!
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: The Division

Indlægaf A42Merlin » 11. jun 2013 07:34

Det er vist et spil jeg skal holde øje med! Det så super flot ud
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: The Division

Indlægaf ALIE » 11. jun 2013 08:30

Ser pisse vildt ud. Forresten hvorfor under RPG.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: The Division

Indlægaf Macheta » 11. jun 2013 08:44

Det her spil bliver banebrydende!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: The Division

Indlægaf Thorpedo29 » 11. jun 2013 09:01

Ser virkeligt fedt ud, jeg går ud fra demo kørte på pc?
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: The Division

Indlægaf TigerJax007 » 11. jun 2013 09:05

Thorpedo29 skrev:Ser virkeligt fedt ud, jeg går ud fra demo kørte på pc?


Spillet er ikke annonceret til pc - præsentationen i går kørte på ps4.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: The Division

Indlægaf TigerJax007 » 11. jun 2013 09:06

ALIE skrev:Ser pisse vildt ud. Forresten hvorfor under RPG.


Fordi det er en MMORPG / shooter. Selv lægger Ubisoft vægt på betegnelsen RPG :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: The Division

Indlægaf Thorpedo29 » 11. jun 2013 09:08

TigerJax007 skrev:
Thorpedo29 skrev:Ser virkeligt fedt ud, jeg går ud fra demo kørte på pc?


Spillet er ikke annonceret til pc - præsentationen i går kørte på ps4.


Fedt!
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: The Division

Indlægaf p1co9210 » 11. jun 2013 10:48

TigerJax007 skrev:
ALIE skrev:Ser pisse vildt ud. Forresten hvorfor under RPG.


Fordi det er en MMORPG / shooter. Selv lægger Ubisoft vægt på betegnelsen RPG :)



Nemlig! Derfor jeg lagde det under RPG :D .

Det virker ret specielt dette spil. Den såkaldte virus der kom ud, forvanlder den menneskene til zombier, eller dør man bare? Det syntes jeg ikke rigtig de kom ind på igår.
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: The Division

Indlægaf ALIE » 11. jun 2013 18:55

p1co9210 skrev:
TigerJax007 skrev:
ALIE skrev:Ser pisse vildt ud. Forresten hvorfor under RPG.


Fordi det er en MMORPG / shooter. Selv lægger Ubisoft vægt på betegnelsen RPG :)



Nemlig! Derfor jeg lagde det under RPG :D .

Det virker ret specielt dette spil. Den såkaldte virus der kom ud, forvanlder den menneskene til zombier, eller dør man bare? Det syntes jeg ikke rigtig de kom ind på igår.


ok fedt, det var jeg ikke klar over.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: The Division

Indlægaf p1co9210 » 11. jun 2013 19:04

Spillet kan også nydes fra tablets og smartphones, hvor mobile spillere kan bryde ind i handlingen. Hvad syntes i om denne feature?
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron