Xboxlife forum

E3 2013-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: E3 2013-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 11. jun 2013 06:43

Jeg synes at PS4 ser markant bedre ud end XO. Men det er vel smag og behag :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf prowdD » 11. jun 2013 06:58

Arh, nu må I sku holde op.

I kan seriøst ikke mene at X1 er pænere end PS4? De er begge utroligt grimme. Men den ene pænere end den anden? Stop så det fanboy-gøgl.

Tilbage til E3 tråden; Selv faldte jeg i søvn, men kunne da læse gode nyheder her til morgen. PS4 bliver vidst valgtet - indtil videre, der kan stadig nå at ske en masse. :-). Om ikke andet, så ses vi til Just Dance 5(?) på PS4'eren, Tue69 & Slimjay_DK!
Senest rettet af prowdD 11. jun 2013 07:08, rettet i alt 1 gang.
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 11. jun 2013 07:04

tue69 skrev:Jeg valgte at falde i søvn igår (sorry) men kan læse at PS4 kan køre brugte spil.

Tak for denne gang - Xbawx min ven. Tror at der kommer til at stå en X360 i huset, men PS4 er den nye konsol.


Ja, det lugter det af :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf tue69 » 11. jun 2013 07:11

prowdD skrev:Arh, nu må I sku holde op.

I kan seriøst ikke mene at X1 er pænere end PS4? De er begge utroligt grimme. Men den ene pænere end den anden? Stop så det fanboy-gøgl.

Tilbage til E3 tråden; Selv faldte jeg i søvn, men kunne da læse gode nyheder her til morgen. PS4 bliver vidst valgtet - indtil videre, der kan stadig nå at ske en masse. :-). Om ikke andet, så ses vi til Just Dance 5(?) på PS4'eren, Tue69 & Slimjay_DK!


Ha ha - vi skal danse, danse. Og vi skal danse, danse.

Jeg synes egentligt at begge konsoller er helt fine. Xbox One er min favorit, men det er vist bare præference.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf prowdD » 11. jun 2013 07:14

https://www.youtube.com/watch?v=MW_z5luumy8 (kan ikke få [youtube][/youtube] til at virke! ;-) )

Vi går en vild fremtid i møde, min herrer!

-

Ja, det eneste jeg bare er trist over, er at jeg har fået bygget en "custom"-holder til min nuværende konsol og at dømme udfra begge konsollers designs, må jeg vidst igang med at bygge et nyt. :-). Men pæne syntes jeg nu ikke nogen af dem er. Heldigvis er de sort, så bliver de da gemt lidt væk! ;-)
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf Morten Rask » 11. jun 2013 07:21

Vi byder desertører velkommen til PSlife.dk, og henviser jer til vores opsamling af nyheder fra første dag! :D
Morten Rask
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf A42Merlin » 11. jun 2013 07:23

Ja det bliver godt med noget ordenligt grafik. om det så er fra Xboxone eller ps4 :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf GrillBillerDK » 11. jun 2013 07:43

Skal man stadig stå og vifte med en lomme lygte i playstation versionen af just dance ...
på det punkt vinder xbox versionen i party og besøg af vennerne setuppet.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 11. jun 2013 07:47

Der er to ting som virkelig kan få mig til at se helt bort fra de 100 euro forskel, DRM forskelle osv. Det vil være hvis library-sharing fungerer fantastisk på X1 og hvis chat fungere som det gjorde på PS3 (crap)

Spiller godt nok kun med min lillebror men vil sku gerne kunne høre ham. Men det var sku noget af en mavepuster Sony kom med igår :?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf Cena » 11. jun 2013 07:49

Jeg syntes begge konsoller er grimme, men de bliver heldigvis ikke købt for at skulle pynte derhjemme. Og da den bare skal stå inde på mit kontor er det også ligemeget hvordan den ser ud :)

Umiddelbart ser det ud til min næste konsol bliver PS4. Prisforskellen på 100$, at man kan købe brugte spil, samt at den kan bruges offline (I sommerhus f.eks.) er det der indtil videre har gjort at PS4 ligger mest til mig.

Jeg vil dog virkelig savne xbox controlleren og forza serien hvis jeg skulle beslutte mig for at hoppe over til PS. Men meget kan nå at ændre sig endnu.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf tue69 » 11. jun 2013 07:55

GrillBillerDK skrev:Skal man stadig stå og vifte med en lomme lygte i playstation versionen af just dance ...
på det punkt vinder xbox versionen i party og besøg af vennerne setuppet.


Jeg tør ikke vise den der lommelygte til mine venner.

Move er det mest pinlige koncept siden Wii Music. Og det siger bare ikke så lidt!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf Cena » 11. jun 2013 07:57

tue69 skrev:
GrillBillerDK skrev:Skal man stadig stå og vifte med en lomme lygte i playstation versionen af just dance ...
på det punkt vinder xbox versionen i party og besøg af vennerne setuppet.


Jeg tør ikke vise den der lommelygte til mine venner.

Move er det mest pinlige koncept siden Wii Music. Og det siger bare ikke så lidt!


Jeg gider ikke alt det der gøgler legetøj før knægten er gammel nok til at jeg kan bruge det distrahering når jeg skal se fodbold i TV. Jeg kommer IKKE til at stå og fægte med en plastik lygte foran min konsol, ligesom jeg heller ikke skal sidde og snakke til den!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf Buktu » 11. jun 2013 07:59

Hm..

Jeg er godt nok skuffet lige nu. Jeg elskede min originale Xbox, jeg har været vild med min 360. Men når Microsoft i den her omgang bare har så markant dårligere et tilbud, så er det godt nok svært at retfærdiggøre endnu en Xbox. Absolut eneste store plus til xboxen på nuværende tidspunkt er controlleren.

Jeg er rimeligt loyal som kunde når jeg finder produkter jeg godt kan lide. Men Microsoft har godt nok sat min loyalitet på en seriøs prøve i den her omgang.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf prowdD » 11. jun 2013 08:00

tue69 skrev:
GrillBillerDK skrev:Skal man stadig stå og vifte med en lomme lygte i playstation versionen af just dance ...
på det punkt vinder xbox versionen i party og besøg af vennerne setuppet.


Jeg tør ikke vise den der lommelygte til mine venner.

Move er det mest pinlige koncept siden Wii Music. Og det siger bare ikke så lidt!



Så er det heldigt vi kun skal danse sammen online!
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 11. jun 2013 08:00

Zejfur skrev:Vi byder desertører velkommen til PSlife.dk, og henviser jer til vores opsamling af nyheder fra første dag! :D


tak, joining the darkside :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron