Xboxlife forum

Diablo III

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Diablo III

Indlægaf Stjerne » 6. jun 2013 17:02

Billede

:D :D :D :D :D

Hvorfor skal xbox altid stå i skyggen af ps3 !! :evil:
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Diablo III

Indlægaf heinstach » 6. jun 2013 17:06

Totalt fedt. Nu hvor vi ikke får Torchlight 2 til 360.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Diablo III

Indlægaf CaptainKicker » 6. jun 2013 17:29

heinstach skrev:Totalt fedt. Nu hvor vi ikke får Torchlight 2 til 360.


Gør vi ikke? Kilde?

Æv, så er jeg nødt til at købe PC versionen.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Diablo III

Indlægaf spif2001 » 6. jun 2013 17:32

Gad vide hvad der så sker med den markedsplads, der fik så meget skæld-ud i PC versionen?

Press release:
http://gamebanshee.com/news/111598-diab ... rsion.html
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Diablo III

Indlægaf artemisthemp » 6. jun 2013 17:36

spif2001 skrev:Gad vide hvad der så sker med den markedsplads, der fik så meget skæld-ud i PC versionen?

Press release:
http://gamebanshee.com/news/111598-diab ... rsion.html

Auction house vil ikke være på Konsol version af Diablo 3.
http://gamepolitics.com/2013/03/25/diab ... bCxEUDVDzw
Senest rettet af artemisthemp 6. jun 2013 20:31, rettet i alt 1 gang.
Billede
artemisthemp
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Re: Diablo III

Indlægaf heinstach » 6. jun 2013 19:08

CaptainKicker skrev:
heinstach skrev:Totalt fedt. Nu hvor vi ikke får Torchlight 2 til 360.


Gør vi ikke? Kilde?

Æv, så er jeg nødt til at købe PC versionen.


Kilde: Spif2001 så vidt jeg husker :-)

Noget med, at hardwaren ikke kan trække det.

Men måske Xbox One, hvis vi er heldige.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Diablo III

Indlægaf Cena » 6. jun 2013 19:18

Nu hvor AH er droppet så håber jeg der bliver skruet MEGET KRAFTIGT på dropraten. Har 2x Level 60 chars på PC som jeg har spillet 150+ timer og jeg har ikke droppet mere end 2-3 items som var brugbare. Alt andet har jeg måtte købe på AH.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo III

Indlægaf Vestergaard » 6. jun 2013 19:19

HVAD??! Kan man ikke tjene penge i spillet. No buy herfra.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Diablo III

Indlægaf spif2001 » 6. jun 2013 19:40

Mht til Torchligt II på Xbox 360, så var det noget med at XBLA ikke kunne klare så stort et spil, og at de så skulle downgrade det. Samtidig var der mange flere UI problemer, der skulle løses denne gang.

He says, “We're not currently planning a console release. We haven't ruled it out but to do a port like we did last time, would probably not be on the cards, because of the limitations of Xbox Live Arcade, and the fact that we would have to downsample all our artwork this time. With Torchlight we were able to do a direct port of pretty much all of the art assets, other than the interface that had to be redesigned. It would be a lot more work this time. It's questionable whether a business case can be made for that.

"We enjoyed making Torchlight for Xbox Live, and we think it came out really good. It didn't lose any money, certainly, it made money. But we can only do one thing at a time as a studio. We have to evaluate everything across the board and say, ‘What makes sense for us to do next?’ Right now we want to take some time off and kinda clear our heads and come back with a clearer perspective on what the community wants us to do."


http://www.ign.com/articles/2012/09/18/ ... diablo-iii

OT: Dejligt hvis markedspladsen forsvinder imo. Mere fokus på selve spillet så.

...ellers er jeg pænt knotten på Blizzard pt. Jeg lavede en factory reset på min smartphone, og glemte at afmelde Battle.Net key generatoren, da jeg ikke har brugt den længe.
Nu kan jeg ikke logge ind længere, og er tvunget til at ringe til dem, for at få det fixet. Virkelig ringe at man ikke selv kan nulstille det shit via en sms kode eller lignende.
Senest rettet af spif2001 6. jun 2013 19:50, rettet i alt 1 gang.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Diablo III

Indlægaf Dirty South » 6. jun 2013 19:47

Stjerne skrev:Billede

:D :D :D :D :D

Hvorfor skal xbox altid stå i skyggen af ps3 !! :evil:

Det er fordi at PS spil coveret er mindre end Xbox coveret
Dirty South
 


Re: Diablo III

Indlægaf artemisthemp » 6. jun 2013 20:33

Nice pre order bonus, men desværre ikke list Xbox 360 endnu
http://cdon.dk/spil/diablo_iii/
Billede
artemisthemp
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Re: Diablo III

Indlægaf A42Merlin » 7. jun 2013 05:58

spif2001 skrev:Mht til Torchligt II på Xbox 360, så var det noget med at XBLA ikke kunne klare så stort et spil, og at de så skulle downgrade det. Samtidig var der mange flere UI problemer, der skulle løses denne gang.

He says, “We're not currently planning a console release. We haven't ruled it out but to do a port like we did last time, would probably not be on the cards, because of the limitations of Xbox Live Arcade, and the fact that we would have to downsample all our artwork this time. With Torchlight we were able to do a direct port of pretty much all of the art assets, other than the interface that had to be redesigned. It would be a lot more work this time. It's questionable whether a business case can be made for that.

"We enjoyed making Torchlight for Xbox Live, and we think it came out really good. It didn't lose any money, certainly, it made money. But we can only do one thing at a time as a studio. We have to evaluate everything across the board and say, ‘What makes sense for us to do next?’ Right now we want to take some time off and kinda clear our heads and come back with a clearer perspective on what the community wants us to do."


http://www.ign.com/articles/2012/09/18/ ... diablo-iii

OT: Dejligt hvis markedspladsen forsvinder imo. Mere fokus på selve spillet så.

...ellers er jeg pænt knotten på Blizzard pt. Jeg lavede en factory reset på min smartphone, og glemte at afmelde Battle.Net key generatoren, da jeg ikke har brugt den længe.
Nu kan jeg ikke logge ind længere, og er tvunget til at ringe til dem, for at få det fixet. Virkelig ringe at man ikke selv kan nulstille det shit via en sms kode eller lignende.


Jeg har lige solgt min iphone hvor min key generator var på. Så jeg var meget spændt på hvordan jeg kunne komme på. Men jeg gik ind på login siden og fjernede den key gen. jeg havde fra min konto uden problemer og fik mig en ny
tilknyttet.
https://eu.battle.net/account/support/l ... et%2Fen%2F
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Diablo III

Indlægaf spif2001 » 7. jun 2013 06:23

Hvad gjorde du, da du skulle pege på et government ID?

Billede

Det er et påkrævet felt!?

EDIT: Nu har prøvet med følgende, så må vi se... :)

Billede
Senest rettet af spif2001 7. jun 2013 06:28, rettet i alt 1 gang.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Diablo III

Indlægaf A42Merlin » 7. jun 2013 06:27

spif2001 skrev:Hvad gjorde du, da du skulle pege på et government ID?

Billede

Det er et påkrævet felt!?

EDIT: Nu har prøvet med følgende, så må vi se... :)

Billede



Det kom den overhovedet ikke ind på.
Den spurgte efter et personligt spørgsmål og jeg fik en mail hvor jeg skulle bekræfte det.
Det var det hele
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Diablo III

Indlægaf spif2001 » 7. jun 2013 06:30

hm... måske fordi vi har vores kontoer sat forskelligt op. Jeg mindes ikke at have udfyldt et sikkerhedsspørgsmål. Ah well - nu må vi se om mit snydebillede går igennem... ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron