Xboxlife forum

State Of Decay Tråden

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

State Of Decay Tråden

Indlægaf Psymatiq » 13. maj 2013 08:49

Billede

Sandbox zombie spil udkommer i Juni

Nogen der skal have det ?

Spillet leakede i sidste uge og folk siger at det er nice og 8+ timer mindst

Billede
Billede
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf spif2001 » 13. maj 2013 08:54

Umiddelbart skal jeg ha' det. Det jeg har set virker fedt. Bare de ikke laver en masse time trials, da det ødelagde Dead Rising serien fuldstændig for mig.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf IkkNico » 13. maj 2013 08:55

Hov, hvorfor har jeg ikke hørt om det noget før?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf spif2001 » 13. maj 2013 08:57

Announce trailer:

spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf Psymatiq » 13. maj 2013 08:59

spif2001 skrev:Umiddelbart skal jeg ha' det. Det jeg har set virker fedt. Bare de ikke laver en masse time trials, da det ødelagde Dead Rising serien fuldstændig for mig.


Fra hvad folk siger er det openworld sandbox med hovedfokus på at overleve og holde ens community i live mens man følger et overordnet plot.

12+ timer siger nogle at de har taget dem at gennemfører det ved at rushe igennem. Der er stort fokus på at være lydløs mens man scavenger efter ting til en community. Og alle selv hovedpersonerne kan dø(spillet kører stadig videre).
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf spif2001 » 13. maj 2013 09:03

Jeg mener også, at jeg så / hørte, at man kan skifte imellem de personer, der er i ens community. Så man ikke er fastlåst til én person.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf spif2001 » 6. jun 2013 08:36

Nu fik jeg spillet en smule i går, og jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om det. Jeg synes styringen halter noget, der er tit framedrops, kameraet havner tit i vinkler så man ikke kan se en skid, og i den allerførste scene ved søen, sad 1 zombie fast i bådebroen og da jeg skulle baske en anden, der var røget i søen, forsvandt mine ben ned i søbredden. Ikke en god start.


[MINI SPOILERS]
Jeg er lige blevet færdig med ranger stationen, har udforsket hele det første område omkring stationen og fået en ekstra kvinde med, så vi nu er 3. Underholdningen har indtil nu været på det jævne.

Jeg har lige et spørgsmål:
Mht de ting man bærer på - kan man lægge dem fra sig i en eller anden form for stash? For jeg synes ikke, at jeg kan give ting til de andre, eller lægge ting tilbage i containers. Lidt træls at skulle ødelægge / spise ting for at få plads til nye. Jeg har allerede fundet både en riffel og en shotgun, og ammo til dem begge, men nu kan jeg næsten ikke bære mere. Btw så har jeg ikke skudt med dem endnu, da jeg ikke lige kunne finde ud af at skifte imellem skydevåben og håndvåben, og da håndvåben er rigeligt i rangerstation området, men det er vel en eller anden simpel knap der styrer det?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 6. jun 2013 09:11

Tryk RT for at tage sigte med dit skydevåben.

Du kan ligge ting fra dig i den stash, som dit community har, når du har klaret tutorialdelen. Jeg mener også at der faktisk er en box deroppe på Ranger Station dog.

Nu ved jeg ikke hvor langt tid du har spillet rent tidsmæssigt, men du er stadigvæk kun i gang med spillets tutorial. Det gemmer altså på en del flere ting, når man først lige er kommet i gang med spillet.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf spif2001 » 6. jun 2013 09:17

Dvs man holder RT inde, og så skyder den når man slipper?

Ok - jeg hænger i.

Sjoveste situation i går var, da jeg gennemrodede en cabin hurtigt og det failede. Zombierne blev sgu ved med at komme rendende efter det stunt. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 6. jun 2013 09:20

Hov, undskyld, det er LT, naturligvis. Så skyder man med RT og lader med Y. Det minder meget om andre Third-Person Shooters i lige prpcis den afdeling.

Ja, man skal sgu passe på. Jeg døde som Maya i går, da jeg var oppe for at udføre en mission, som tager en tilbage til rangerstationen. Et styks Feral Zombie, som jeg ikke kunne ramme med min shotgun, og så gik det hurtigt galt. At man hører hendes begravelsesceremoni bagefter er fedt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf Annxii » 6. jun 2013 16:06

jeg synes det er fedt! ja det har ikke verdens bedste styring og der er nogle framerate drops, men gameplayet synes jeg er rigtig fedt. Jeg er mega dårlig til at skyde, og det larmer jo også en del, så jeg meget melee-happy! Dead Rising fungerede heller ikke for mig fordi man altid var mega stresset! Her spiller tid også en rolle men det er slet ikke stressende på samme måde! Mit største problem er dog nighttime! Det er nat alt for længe! Når jeg sidder her en sommerdag og spiller så kan jeg ikke se en skid selvom jeg justerer brightness på tv'et. Generelt hader jeg at at man i mange spil skal tilbringe så lang tid i mørke for "stemnings" skyld.
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf Lord Alla » 8. jun 2013 17:49

Det er da super irriterende, at spillet fortsætter efter man har sluttet boxen... Pt håber jeg faktisk, at de fjerner den feature i den kommende patch. Det er jo enormt stressende, mens man spiller - missionerne vælter ind, der er ingen tutorials, så jeg har prøvet mig frem og tilbage, hvilket tager tid. Oven i det så de har zombierne, der vil flå en, hvilket betyder permanent død, hvilket jo er skidt i forhold til badass achievement...
Jeg glæder mig dog til at spille det igen, når jeg er færdig med at babysitte in real life :-)
Hvad mener I om den her fortsættelse af spil efter sluk?
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 8. jun 2013 17:57

Hvilken fortsættelse tænker du på? Tænker du på det med, at diverse count-downs går ned, mens ens Xbox er slukket, og at ens figurer healer? Det har jeg det egentlig meget fint med. Jeg tror ikke, at der sker mere i spillet, mens din Xbox er slukket.

At du klager over at zombierne er stærke, og at de vil flå en, og at ens figurer kan dø permanent, kan jeg slet ikke forstå. Det er jo lige netop dét, som gør spillet interessant.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf Lord Alla » 8. jun 2013 18:18

Jeg klager nu ikke... Forklarede nok bare ikke min paranoia godt nok med den simple smiley. Det er nemlig superfedt, og som du siger er det, der gør spillet interessant.
Nej, jeg brokker mig lidt over, at ens crew kan blive syge, forsvinde, død? (ved jeg ikke) og sikkert andre ting, mens xboxen er slukket. Jeg gruer hver gang for, om Marcus og Maya stadig er der, når jeg "gamer up". Jeg ville blive knotten/ked af det, hvis spillet afliver dem offline. Jeg vil nemlig gerne være med, hvis det sker.
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: State Of Decay Tråden

Indlægaf Annxii » 9. jun 2013 08:46

Lord Alla skrev:Jeg klager nu ikke... Forklarede nok bare ikke min paranoia godt nok med den simple smiley. Det er nemlig superfedt, og som du siger er det, der gør spillet interessant.
Nej, jeg brokker mig lidt over, at ens crew kan blive syge, forsvinde, død? (ved jeg ikke) og sikkert andre ting, mens xboxen er slukket. Jeg gruer hver gang for, om Marcus og Maya stadig er der, når jeg "gamer up". Jeg ville blive knotten/ked af det, hvis spillet afliver dem offline. Jeg vil nemlig gerne være med, hvis det sker.

jeg har endnu ikke været ude for, at der var nogle, der døde mens jeg var offline, men jeg har dog alligevel mistet Marcus. Jeg fik en mission om at har var blevet inficeret og jeg skulle tage ham ud et øde sted og slå ham ihjel!! Mercy Kill Achievement!

Det er meget forskelligt hvor presset man er! Jeg fjollede lidt rundt og udforskede, uden at der skete det helt store, og i løbet af 5-10min var home base under angreb fra 4-5 zombie hords! :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Næste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron