Xboxlife forum

Dragon's Dogma

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Unklemac » 1. jun 2013 12:18

Fyret op for det på PS3'en... og 100 timer forsvandt som var det en drøm.

Virkelig lækker combat og en geni streg at man kan ændre og level "classes" op, mix'n'match skills (augments).... uden at man skal starte et helt nyt spil. Fantastisk!

Hvis man kan li' genren ("fast pace action RPG"), er det en 10/10 :D
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Aaliyahchili » 1. jun 2013 19:38

Har længe tænkt på at købe dette spil.
Er det i stil med final fantasy ?
Skal man først købe Dragons Dogma eller kan man nøjes med Dragons Dogma /Dark arisen ?
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf emilrener » 1. jun 2013 23:10

Sådan som jeg har forstået det er Dark arisen, det orignale Dragons Dogma med ekstra features... Er der nogle der kan bekræfte det??
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Spankey103 » 1. jun 2013 23:30

emilrener skrev:Sådan som jeg har forstået det er Dark arisen, det orignale Dragons Dogma med ekstra features... Er der nogle der kan bekræfte det??


Korrekt :-)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf emilrener » 1. jun 2013 23:57

hooked efter har prøvet demoen :D hvor kan man købe det billigt??
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Aaliyahchili » 2. jun 2013 03:51

Elgiganten har det til 219 med Porto ,bare husk at vælge det :)

Koster ca det samme i uk.....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf austerellis » 18. jun 2013 12:03

Psymatiq skrev:total efternøler til det her spil har lige gennemført det, kæft det var godt. Minder om dark og demon souls bare lettere og med en reel verden i stedet for et dødsrige.


Jeg er ikke særligt god til det (tog mig lang tid at finde heksen i skoven -ups), men synes, det er et ret fedt spil. Stemningen er meget cool og jeg kan godt lide Pawn-idéen. Jeg håber, at jeg får mere tid til at spille det i den kommende tid, for der er ingen tvivl om, at Dragon's Dogma er et fedt spil at gå i gang med, når man ikke længere gider Skyrim.
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf austerellis » 18. jun 2013 12:05

emilrener skrev:hooked efter har prøvet demoen :D hvor kan man købe det billigt??


Hvis ikke du har købt endnu, så køb Dragon's Dogma Dark Arisen. Det er hele det originale spil plus en ekspansion så vidt jeg har forstået. Jeg har købt det og spiller originalhistorien nu her.

Koster fra £14,81 og op hos Amazon.
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Psymatiq » 9. aug 2013 12:10

skal siges at expansion er ret heavy at komme igennem(spiller på 2nd playthrough), sad og råbte af mit tv ala da jeg gennemførte dark souls. Elsker det :P men kæft det er svært.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Da Senzai » 23. dec 2013 20:03

Jeg har lige fået Dark Arisen, og jeg synes, at det virker rigtigt fedt!

Normalt er jeg ikke til WRPG´er, men det her er sgu lige mig (haha, det er dog også Capcom, der har lavet det). Jeg elsker pawn-systemet. Jeg synes, at det er så hyggeligt. Jeg var ved at falde ned af stolen, da jeg sendte min Paw-væk, og at jeg så kunne anmelde den pawn, jeg havde lånt, samtidigt med at kunne sende en besked til den spiller, der havde lavet pawnen.

Også en sød gestus, at man kan vælge at sende en gave med tilbage til den oprindelige ejer af Pawn´en som tak for lån :mrgreen: (det er små-ting og lidt gimmicky, men det er ting som dette, der gør mig blød i knæene :P )

Gameplayet er også okay. Førstehåndsindtryk er at spillet er super-awesome.

Jeg kan godt anbefale Dragons Dogma.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Da Senzai » 24. dec 2013 13:18

Ahahaahahahahah!

Jeg var ved at dø af grin igår aftes efter, at jeg besøgte the Pawn Guild i Grand Soren, og de bad mig om at tage i kig i kælderen fordi, at de mente, at der var "noget galt", dernede.

Efter være død 10+ gange mod Tentacle-Monsteret nede på bunden vælger jeg endeligt at give op stikke af. Min figur æder et par svampe for at øge sin stamina, og så er det hellers bare afsted i fuld hammer. Jeg løber og jeg løber og min figur er ved at være helt stakåndet. Da jeg er ved at nå op til overfladen skifter spillet til en af de bedste Cuts-scenes jeg nogensinde har set. Min figur spurter afsted med tentacler lige i røven i en af de mest intense running-animationer, jeg har set i denne generation. Jeg skal lige love for at min figur fik benene på nakken. Det bliver kun bedre af, at min helt er modeleret efter mig selv, så jeg spiller en lille halvfed, halv-skaldet fyr med et Hulk Hogan-Movember, der er out of kontrol.

Den scene var så awesome! Alt var på spil, og jeg har aldrig set en figur løbe så meget for sit liv, som helten gjorde der.

Fuck, det er fedt, det her spil! Elsker, at jeg bare får så mange tæsk :D
- om det er meningen eller bare fordi, at jeg er dårlig skal jeg ikke kunne sige. Men jeg er ihvertfald rigtigt godt underholdt! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Da Senzai » 26. dec 2013 02:44

Så fik min 4-mands hær stormet Shadow-Fortress og jaget alle de forbistrede Gobliner ud! :mrgreen:

Hold kæft det var intenst! Jeg synes virkeligt, at Dragons Dogma Dark Arisen er godt lavet. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har spillet et Single PLayer spil, hvor jeg har levet mig så meget ind i det, og haft det så sjovt! Det er totalt Action-Jackson det her :D! Spillet gør også så mange ting rigtigt! Det er også superfedt, at man kan levele op i flere forskellige klasser. De første 12 timer af spillet cirka har jeg været Fighter, mens Shadow-Fortess missionen tog jeg som Sorcerer.

Da mine første 15 levels har været som Fighter, så har min Sorcerer en god portion Hit-Point og Defence, fra mine Fighter levels, mens, at min "Magi" stats ikke er særligt god, Hvilket betyder, at mine spells ikke giver ret meget i skade endnu, men jeg kan stadig gøre monstrene langsomme, fryse dem til is og enchante mine AI´s våben og så videre. Jeg synes, at det er fedt, at man kan mixe og matche som man vil, og ikke er låst til en klasse hele spillet igennem.

Nå, men altså. Kasper (debuff´er), Jada Fire (tank) og Jesus (healer) kom ud af borgen med fjerene i behold. Min sidste Pawn (fighter / damage dealer) klarede den desværre ikke - så nu skal jeg ud og hyre nogle nye muskler. Jeg bruger ikke Rift-portalen, når jeg skal have en ny pawn. Jeg synes, at det er meget sjovere at hyre Pawns, man møder, da jeg godt kan lide at spille med, at man er nødt til at få det bedste ud af de ressourcer ( aka tosser :D) man nu har på holdet :mrgreen:

Men seriøst. Alle tiders spil det her. Game of the Year helt klart! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Da Senzai » 8. jan 2014 19:43

Så fik jeg og mit gæve hold af eventyrer kæmpet os op til The Tainted Mountain og banket Dragens dør. "Undskyld, menehhh.. Det´der hjerte du tog. Det vil jeg gerne have igen"

Det var en lang og sej kamp, men jeg fik skudt en pil i Dragens hjerte. hvilket var nok til at besejre ham, og nu er jeg + love interest på vej tilbage til Grand Soren, hvor jeg forventer at blive modtaget som den helt jeg nu er! :mrgreen:

Fuck, jeg ELSKER DRAGONS DOGMA! Det her spil er alt, alt for fedt. Jeg havde helt glemt, at man faktisk kan spille andet end online multiplayer competitive spil. Dragons Dogma har givet mig troen tilbage på single-player oplevelsen. Dette spil er helt kanont. Jeg er egentligt lidt ked af, at eventyret er snart er ved at være slut, men jeg har heldigvis Black Isle -udvidelsen, der fuldte med Dark Arisen udgaven, at gå igang med.

Igen, jeg kan kun anbefale Dragons Dogma. Det er lidt et hygge-spil, men nøj, jeg har været godt underholdt hele spillet igennem.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf spif2001 » 8. jan 2014 23:10

Jeg må snart finde tid til det spil. Senzai forstår at sælge varen ;-)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Blodbad » 9. jan 2014 15:40

'kæft Shin, det ender jo med at jeg får pillet folien af mit eksemplar :-)
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron