Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 24. maj 2013 18:24

Elgaard skrev:
Jomuhs skrev:Men med de 300.000 servere som også vil kunne bruges til beregninger så synes jeg at det er for tidligt at afgøre hvilken der har flest kræfter


De kommer ikke til at give dig bedre grafik - Det er ganske enkelt umuligt i praksis. Skulle det bruges til grafisk rendering, så snakker vi ala. Online hvor det hele bliver streamet, og hvis det er planen, hvorfor så overhovedet sende maskinen på gaden med så kraftig hardware som de gør?


“Let’s say you’re looking at a forest scene and you need to calculate the light coming through the trees, or you’re going through a battlefield and have very dense volumetric fog that’s hugging the terrain. Those things often involve some complicated up-front calculations when you enter that world, but they don’t necessarily have to be updated every frame. Those are perfect candidates for the console to offload that to the cloud—the cloud can do the heavy lifting, because you’ve got the ability to throw multiple devices at the problem in the cloud.” This has implications for how games for the new platform are designed.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf DangerSniper DK » 24. maj 2013 19:04

Dirty Harry skrev:Come on Microsoft! Easy money!
Billede

*Dette er IKKE en annoncering af Halo Legacy!

Kunne være så feedt!!
Håber og tror på det :)
En af grundene jeg valgte at købe min Xbox var på grund af Halo 3 :)
Halo 1 og 2 var også fedt og spille!
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 24. maj 2013 21:02

DangerSniper DK skrev:
Dirty Harry skrev:Come on Microsoft! Easy money!
Billede

*Dette er IKKE en annoncering af Halo Legacy!

Kunne være så feedt!!
Håber og tror på det :)
En af grundene jeg valgte at købe min Xbox var på grund af Halo 3 :)
Halo 1 og 2 var også fedt og spille!


[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 24. maj 2013 21:29

Dirty Harry skrev:Come on Microsoft! Easy money!
Billede

*Dette er IKKE en annoncering af Halo Legacy!


Jeg kan godt lide, at den inkluderer samtlige titler som Bungie har lavet af Halo.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike.B » 24. maj 2013 22:15

Microsoft Explains Xbox One Controller’s New Buttons

Menu and View are the new Back and Start.
by Andrew Goldfarb

May 24, 2013

Microsoft has explained the names and functionality of those mysterious new buttons on Xbox One’s controller where Start and Back appeared on Xbox 360. According to a Microsoft representative, these buttons are named “Menu” and View.”

“The Menu button (on the right) will bring up context-specific menus which game and app developers can design to enhance the user experience,” Microsoft told IGN. “The Menu button could be used in scenarios such as bringing up in-game menus, showing video playback options, and accessing commands on the console’s user interface.”

The View button, meanwhile, “will change views or provide more information in games and apps. The function of the View button will be driven by developers. Possible uses of the View button include viewing a map during a role playing game, displaying a leaderboard in a first person shooter, and enhancing the navigation of the console’s user interface.”
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Jomuhs » 24. maj 2013 22:28

BulletEyeDk skrev:
Lowlandet skrev:De 300.000 servere gør at du kan komme til at spille 64-128 spillere i multiplayer.

Og vist nok også at alle spil med multiplayer vil få dedikeret servere.



Ahh lur mig om ikke EA har en eller anden aftale med MS om at de stadig selv vil styre deres servere ;)

haha EA og deres skide servere, det ville være lækkert at slippe for dem :lol:
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Descenter 1976 » 25. maj 2013 02:52







Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Octon » 25. maj 2013 06:53

Nogen der ved om den cloud-gaming feature også kommer til ps4?
Octon
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. maj 2013 08:41

Octon skrev:Nogen der ved om den cloud-gaming feature også kommer til ps4?


Det skal du ikke regne med.. Microsoft købte Olive (mener det hed) da det gik konkurs, så det er deres streaming-teknologi de har proppet ind i LIVE. Så de sidder garanteret med de nødvendige patenter.

Men jeg mener nu at Sony har fortalt at man i større eller mindre grad skal kunne spille sine på spil PS4, tage det med over på en håndholdt, og så tilbage igen, hvis udvikleren understøtter dette..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Octon » 25. maj 2013 08:47

Major Oblivious skrev:
Octon skrev:Nogen der ved om den cloud-gaming feature også kommer til ps4?


Det skal du ikke regne med.. Microsoft købte Olive (mener det hed) da det gik konkurs, så det er deres streaming-teknologi de har proppet ind i LIVE. Så de sidder garanteret med de nødvendige patenter.

Men jeg mener nu at Sony har fortalt at man i større eller mindre grad skal kunne spille sine på spil PS4, tage det med over på en håndholdt, og så tilbage igen, hvis udvikleren understøtter dette..


Ok, tak for det
Octon
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf he1nz » 25. maj 2013 08:49

Mike.B skrev:Man kan håbe dette sker..



Enig :D Og i hænderne på Dice er jeg sikker på at denne klasikker vil komme til sin ret! Det ryger direkte på min "must have liste". Minderne fra de gamle battlefront, og min tillid til Dice gør at jeg ikke behøver mere info!
Men tosserne på big brother.. øh, Microsoft, skal bare lige bekræfte at jeg kan lade Kinect ligge i kassen og styre dyret med controlleren, før jeg går i gang med at forudbestille den + div. titler =P~
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf First blood DK » 25. maj 2013 08:52

De har jo bekræftet at maskinen kun virker når kinect er koblet til.
Billede
First blood DK
Niveau 4
 
Indlæg: 581
By: København, Vesterbro


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike.B » 25. maj 2013 08:57

Som en anden bruger herinde skrev, så er det vel ikke værre end at ligge Kinect sensoren bag noget andet eller hvis kablet er langt nok og alt efter man har det i sit møbel, kan det ryge ind i et skab.. jeg har det nok heller ikke godt med denne konspiration teori om at BB kigger en over skulderen. kan lige se man rage quiter og det havner anonymt på youtube :P
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. maj 2013 09:27

Mike.B skrev:Som en anden bruger herinde skrev, så er det vel ikke værre end at ligge Kinect sensoren bag noget andet eller hvis kablet er langt nok og alt efter man har det i sit møbel, kan det ryge ind i et skab.. jeg har det nok heller ikke godt med denne konspiration teori om at BB kigger en over skulderen. kan lige se man rage quiter og det havner anonymt på youtube :P


Jo, men med Kinect som mandatory, så har udviklerne også en grund til at bruge den.. De har jo gjort den uhyggelig god i forhold til Kinect 1 - er ret sikker på at Sony vil udmelde at EyeToy også er mandatory når røgen fra MS´s brand har lagt sig
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Rahbek » 25. maj 2013 10:16

Major Oblivious skrev:
Mike.B skrev:Som en anden bruger herinde skrev, så er det vel ikke værre end at ligge Kinect sensoren bag noget andet eller hvis kablet er langt nok og alt efter man har det i sit møbel, kan det ryge ind i et skab.. jeg har det nok heller ikke godt med denne konspiration teori om at BB kigger en over skulderen. kan lige se man rage quiter og det havner anonymt på youtube :P


Jo, men med Kinect som mandatory, så har udviklerne også en grund til at bruge den.. De har jo gjort den uhyggelig god i forhold til Kinect 1 - er ret sikker på at Sony vil udmelde at EyeToy også er mandatory når røgen fra MS´s brand har lagt sig


En af de ting der er super vigtigt at have med er at nu hvor alle har dem med sikkerhed, vil udviklerne tøve langt mindre ved at smide udviklingstimer efter kinect funktioner/spil idet de ved at folk har forudsætninger for at benytte produktet, så produktet succes afhænger alene af deres egen indsats og ikke hvorvidt nu folk også lige har fået investeret i den der kinect dims.
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron