Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Mike.B » 24. maj 2013 08:08

Man kan håbe dette sker..

Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 24. maj 2013 08:18

Og sådan kommer spillene / æskerne til at se ud :)

Billede

Source : Major Nelson
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Psymatiq » 24. maj 2013 08:23

he1nz skrev:Efter nogle fuldstændig rablende gale udmeldinger fra MS ang. kinect har jeg aflyst min preorder af X1. Jeg er helt og aldeles ligeglad med de nye tv features, og er kun på xboxen for at game! Og hvis de ikke giver gamere mulighed for at efterlade kinect i papkassen, og styre konsollen med controlleren, tror jeg de taber en hel del loyale kunder. Kinect "allways on" er nok det dummeste jeg længe har hørt.. og jeg krydser stadig fingre for at jeg har misforstået et eller andet!


Det er jo både og du er ikke tvunget til det. Du kan stadig leve i stenalderen hvis du har løst til det.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Mike.B » 24. maj 2013 08:24

BluRay case. havde dog regnet med at de ville blande farverne grøn med sort..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Elgaard » 24. maj 2013 08:38

Hælder stadig mest til PS4 efter jeg har set præsentationen og fået flere oplysninger om specs. Jeg ser aldrig fjernsyn, faktisk er mit TV slet ikke sat til antennen, så de features kunne jeg ikke være mere ligeglad med. Min vurdering går ud fra maskinernes evne som spillekonsol alene, og der er Sony foran spec mæssigt, og med en langt mere udviklervenlig maskine denne gang.

Spillene spiller selvfølgelig også en stor rolle, så jeg venter spændt på E3. Det er lækkert at Microsoft for alvor investerer i nogle eksklusiver, men jeg kan stadig ikke lade være med at frygte at en god del af dem bare bliver Kinect titler. Nu hvor Kinect følger med hver konsol, bliver der helt sikkert investereret en del i spil til det, og det gidder jeg simpelthen ikke mere af.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Lasborg » 24. maj 2013 09:00

he1nz skrev:Efter nogle fuldstændig rablende gale udmeldinger fra MS ang. kinect har jeg aflyst min preorder af X1. Jeg er helt og aldeles ligeglad med de nye tv features, og er kun på xboxen for at game! Og hvis de ikke giver gamere mulighed for at efterlade kinect i papkassen, og styre konsollen med controlleren, tror jeg de taber en hel del loyale kunder. Kinect "allways on" er nok det dummeste jeg længe har hørt.. og jeg krydser stadig fingre for at jeg har misforstået et eller andet!


Ellers er det vel bare at sætte den i og lade kinecten ligger bagved ens tv møbel man behøver vel ikke bruge den selvom den er sat til. Jeg kan ikke i min vildeste fantasi tro at microsoft lave ting på boxen som kun kan bruges med Kinect. (undtagen specifikke apps som skype og kinect spil self.)

Og ellers skal du bare lodde mellem ben 3 og 5 på kinect stikket så tror boxen at den er forbundet. :D
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Mr Zen » 24. maj 2013 09:06

Jeg faktisk han giver meget godt info omkring Kinect. Prøv og tænk hvad udviklerne kan bruge det til med f.eks. gyserspil, når kun bruges til at aflæse spillerens tilstand. :)

Billede
Mr Zen
Niveau 4
 
Indlæg: 393
By: Århus


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 24. maj 2013 09:10

Lidt i tråd med Mr. Zen's indlæg...

Her en video hvor der tales om og hvor kinect'en afprøves, man må sige de virkelig har fået opdateret kinecten, ingen tvivl om det.

BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 24. maj 2013 09:13

Mr Zen : Glem det, folk har dømt Kinect og vil ikke se mulighederne i den, det eneste de ser er Dance central og kinect som vi kender det i dag som ikke er imponerende .. læs f.eks. her : http://www.xboxlife.dk/news/10525/xbox- ... delse.html ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Mr Zen » 24. maj 2013 09:18

Jamen jeg ved det godt, jeg prøver selv hele tiden og se det positive i Xbox "the new" One. For den præsentation slog mig i ansigtet som en forhammer vil gjort i mine løg. :-s
Billede
Mr Zen
Niveau 4
 
Indlæg: 393
By: Århus


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Morten Skou » 24. maj 2013 09:23

Officiel udmelding fra Microsoft Danmark:
http://www.xboxlife.dk/news/10531/udmel ... x-one.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 24. maj 2013 09:51

Efter at have set de kinect videoer, så er jeg en del mere imponeret, men også villig til at have den stående fremme.. Det er sku temmelig imponerende, hvad den er i stand til..
Kan mærke at min skeptisme begynder at fortage sig efter der kommer mere og mere frem.. Det der kan jo rent faktisk anvendes i spil, og ikk bare til at hoppe dumt rundt.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 24. maj 2013 09:52

På trods af tvangskinect er jeg blevet noget mere positiv. Syntes det lyder spændende med tv løsningen og endnu mere spændende med deres planer for at udnytte skyen.

Det er dog lidt svært at forholde sig til stadigt når man næsten ingen info har om PS4.

Glæder mig meget til E3, bliver sgu lidt som en lille dreng når der er nyt legetøj på vej :)
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 24. maj 2013 10:10

Major Oblivious skrev:Efter at have set de kinect videoer, så er jeg en del mere imponeret, men også villig til at have den stående fremme.. Det er sku temmelig imponerende, hvad den er i stand til..
Kan mærke at min skeptisme begynder at fortage sig efter der kommer mere og mere frem.. Det der kan jo rent faktisk anvendes i spil, og ikk bare til at hoppe dumt rundt.


Yup, det er tit pga. manglende viden og information at folk flipper ud, der findes ikke noget nemmere end at være negativ og vi lever i en tid hvor alt handler om "mig, mig, mig" hvilket ikke gøre det nemmere :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Raxxu » 24. maj 2013 10:15

Slimjay DK skrev:
Major Oblivious skrev:Efter at have set de kinect videoer, så er jeg en del mere imponeret, men også villig til at have den stående fremme.. Det er sku temmelig imponerende, hvad den er i stand til..
Kan mærke at min skeptisme begynder at fortage sig efter der kommer mere og mere frem.. Det der kan jo rent faktisk anvendes i spil, og ikk bare til at hoppe dumt rundt.


Yup, det er tit pga. manglende viden og information at folk flipper ud, der findes ikke noget nemmere end at være negativ og vi lever i en tid hvor alt handler om "mig, mig, mig" hvilket ikke gøre det nemmere :lol:


Yup +1
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 33 gæster

cron