Xboxlife forum

Hvad synes i om trickshotters

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Muunsters » 22. maj 2013 16:01

Cena skrev:
Muunsters skrev:ja okay :P

spiller os for det meste "6 man" altså 6 trickshotters på samme hold. så vi ikke har soldiers på vores hold :D


Så er det fint nok. Så ødelægger i kun jeres egen W/L ratio, og det har jeg som sådan ikke noget problem med.
Det er bare fresh meat, og hvis i så render ind i et hold som kan spille, får i en ordentlig en over nakken. Jeg kan godt leve med at en trickshotter får mig 1/10 gange :)


min score plajer altid og være totalt ringe pga suscide shots osv.
og min ratio ligger under 0.50 så man kan ik lige frem sige jeg går op i ratio :D
Muunsters
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: haderslev


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Lancheis » 22. maj 2013 21:03

de bar for whack bro;)
Lancheis
Niveau 4
 
Indlæg: 409
By: Randers


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 23. maj 2013 08:12

Muunsters skrev:hvad er jeres meninger om trickshotters i black ops 2 & morden warfare?
vil gerne høre jeres meninger da jeg selv trickshotter. har endelig tænkt på
om folk synes at det er noget "dumt" og gøre i call of duty spillende?


Har selv snipet før, men det var før den gang man var "feeder" og "Tickshotter" Har aldrig rigtigt syntes det var særlig fedt.
Og hvis jeg er at finde inde i et pub game, så syntes jeg bare de ødelægger gameplayet i en SnD.

Og det med Trickshot Cams og eps, syntes jeg de meget hurtigt bliver kedelige. fordi det bare er det samme (i mit hovede) da jeg ikke kan se forskel på de forskelige clips :P

Men hvis man derimod har et mix af det hele, så det helt fint. Ikke for meget, men heller ikke for lidt.

MEN hvis det er det man kan lide og det er det man får sit "kick" af så bliv ved med det, fordi så er alle de negative kommentar man får det værd..
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Raxxu » 23. maj 2013 08:28

Syntes de er pisse irriterende især i SnD når de bare ødelægger gameplayet totalt og stort set i alle andre objective game modes (Ligesom nogle andre har skrevet i denne tråd) Det er fint nok i TDM, FFA og de alle andre gamemodes hvor man bare skal have kills for at vinde ellers syntes jeg det er lidt irriterende til tider dog er stort set alle de her "Børn" lort til det og de feeder mig egentligt så på den anden side såååå... men nej syntes stadig de er irriterende.

Men de værste af dem er dem som ser alt for meget op til F.eks Faze eller optic og som bare stræber efter at blive ligesom dem :P Har end da prøvet at få et par beskeder fra randoms man lige har spillet med hvor de skriver "Check out my channel its totaly awesome i record using my handheld camera and im better than faze so i easily would get into that clan" nået i den stil :D
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Thorpedo29 » 23. maj 2013 08:52

Hvis jeg ikke er på hold med dem intet problem ;)
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Michelve » 23. maj 2013 09:22

mmm, nu er jeg lidt ligeglad med at vinder eller ikke, Men syntes selv at kampe som er meget lige er tit de bedste kampe.
En positiv side er måske at jeg ikke altid stå hel i bunden af min holdt da jeg er ret dårlig.....men det er nok pisse træls for de andre vis de har mig og en trickshotter på holdet.
Også vis styrken ikke er så lidt lige, er kampen hurtig overstået og kan er ventetiden for at komme i gang igen være længer end spilletid.....
ps trickshotters skal efter min mening helst ikke være del af en team af fremmede.
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron