Xboxlife forum

Hvad synes i om trickshotters

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Muunsters » 22. maj 2013 15:29

hvad er jeres meninger om trickshotters i black ops 2 & morden warfare?
vil gerne høre jeres meninger da jeg selv trickshotter. har endelig tænkt på
om folk synes at det er noget "dumt" og gøre i call of duty spillende?
Muunsters
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: haderslev


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Da Senzai » 22. maj 2013 15:34

Hvad er Trickshot?

Er det ligesom i Defiance, hvor man kan bruge Rebound Lobbers til at bante rundt om hjørner med, mens man har lavet en Decoy, så folk tror det er den, der skyder og ikke en selv, alt imens, man står i sikkerhed? ^_^

Isåfald er det AWESOME!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf IkkNico » 22. maj 2013 15:42

Muunsters skrev:hvad er jeres meninger om trickshotters i black ops 2 & morden warfare?
vil gerne høre jeres meninger da jeg selv trickshotter. har endelig tænkt på
om folk synes at det er noget "dumt" og gøre i call of duty spillende?

Du skal da være ligeglad med hvad andre synes om din spillestil. Dit spil, du bestemmer selv.

Men siden du spørger:
Hvis jeg er imod dem, så er det fedt, da det altid er gratis kills, og de sjældent bevæger sig langt væk fra deres faste trickspots.

Er de med mig, hader jeg dem for fuld sammder, da de udelukkende fodrer modstanderne killstreaks
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Muunsters » 22. maj 2013 15:43

IkkNico skrev:
Muunsters skrev:hvad er jeres meninger om trickshotters i black ops 2 & morden warfare?
vil gerne høre jeres meninger da jeg selv trickshotter. har endelig tænkt på
om folk synes at det er noget "dumt" og gøre i call of duty spillende?

Du skal da være ligeglad med hvad andre synes om din spillestil. Dit spil, du bestemmer selv.

Men siden du spørger:
Hvis jeg er imod dem, så er det fedt, da det altid er gratis kills, og de sjældent bevæger sig langt væk fra deres faste trickspots.

Er de med mig, hader jeg dem for fuld smadder, da de udelukkende fodrer modstanderne killstreaks


Ville bare gerne høre hvad folk synes om trickshotters.

ja mange folk plajer og svede os ned med tryhard :D og prøve og få vilde killstreaks og kills i SnD :b
Muunsters
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: haderslev


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Muunsters » 22. maj 2013 15:44

Da Senzai skrev:Hvad er Trickshot?

Er det ligesom i Defiance, hvor man kan bruge Rebound Lobbers til at bante rundt om hjørner med, mens man har lavet en Decoy, så folk tror det er den, der skyder og ikke en selv, alt imens, man står i sikkerhed? ^_^

Isåfald er det AWESOME!



trickshot er noget man laver i search and destory hvor man drejer rundt xD!
Muunsters
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: haderslev


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Blauwy » 22. maj 2013 15:44

Da Senzai skrev:Hvad er Trickshot?

Er det ligesom i Defiance, hvor man kan bruge Rebound Lobbers til at bante rundt om hjørner med, mens man har lavet en Decoy, så folk tror det er den, der skyder og ikke en selv, alt imens, man står i sikkerhed? ^_^

Isåfald er det AWESOME!


Det er imponerende hvordan du i hvilket som helst emne, kan få drejet dine b-spil osv ind i teksten :D

Ontopic, trickshotters er lame. De hjælper aldrig holdet og lander alligevel aldrig de er "sick 900-noscope-yolo-shotz".
Det skulle forbydes. :p
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Muunsters » 22. maj 2013 15:45

Blauwy skrev:
Da Senzai skrev:Hvad er Trickshot?

Er det ligesom i Defiance, hvor man kan bruge Rebound Lobbers til at bante rundt om hjørner med, mens man har lavet en Decoy, så folk tror det er den, der skyder og ikke en selv, alt imens, man står i sikkerhed? ^_^

Isåfald er det AWESOME!


Det er imponerende hvordan du i hvilket som helst emne, kan få drejet dine b-spil osv ind i teksten :D

Ontopic, trickshotters er lame. De hjælper aldrig holdet og lander alligevel aldrig de er "sick 900-noscope-yolo-shotz".
Det skulle forbydes. :p


haha. har tit tænkt på hvad Trearch og dem der har lavet spillende synes om det D:
Muunsters
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: haderslev


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Morten Skou » 22. maj 2013 15:47

Selv om folk der laver trickshots måske ikke altid bidrager med så meget til holdkampene, så kan det være nogle ret flotte kills hvis man optager dem og smider dem på youtube :D

Man skal bare spille spillet så man selv synes det er sjovt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Cena » 22. maj 2013 15:50

Har intet imod folk tricksshotter i FFA, men i TD eller Objectives, hvor det forventes at man yder en form for indsats for sit hold syntes jeg ikke det er iorden. Der er ikke noget værre end at tabe en kamp knebent for at opdage en på ens hold har lavet 1 kill og 30 deaths fordi han rendte og legede fandango.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Muunsters » 22. maj 2013 15:50

Morten Skou skrev:Selv om folk der laver trickshots måske ikke altid bidrager med så meget til holdkampene, så kan det være nogle ret flotte kills hvis man optager dem og smider dem på youtube :D

Man skal bare spille spillet så man selv synes det er sjovt.



tja, det skal man vel.
men det væreste ved trickshotting er når man kommer imod dansker og de bare sidder og sveder en for hårdt ned. det kan godt være stramt til tider. især når de sidder og gøre grin med trickshotting xD
Muunsters
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: haderslev


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Muunsters » 22. maj 2013 15:51

Cena skrev:Har intet imod folk tricksshotter i FFA, men i TD eller Objectives, hvor det forventes at man yder en form for indsats for sit hold syntes jeg ikke det er iorden. Der er ikke noget værre end at tabe en kamp knebent for at opdage en på ens hold har lavet 1 kill og 30 deaths fordi han rendte og legede fandango.



tror altså os flest folk de trickshotter i SnD
Muunsters
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: haderslev


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Cena » 22. maj 2013 15:54

Muunsters skrev:
Cena skrev:Har intet imod folk tricksshotter i FFA, men i TD eller Objectives, hvor det forventes at man yder en form for indsats for sit hold syntes jeg ikke det er iorden. Der er ikke noget værre end at tabe en kamp knebent for at opdage en på ens hold har lavet 1 kill og 30 deaths fordi han rendte og legede fandango.



tror altså os flest folk de trickshotter i SnD


Det hører vel under objectives, og der syntes jeg ikke det er i orden. Folkene på dit hold vil gerne vinde, og er nok ligeglade med om du laver et vildt kill. Men det er lige så slemt når folk ligger og camper i et hjørne, væk fra objective og ikke laver en skid :)

Men jeg forventer ofte lidt for meget af mine team mates, og derfor spiller jeg kun sammen med folk jeg kender og jeg ved også kun spiller for at vinde. Orker ikke randoms!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Muunsters » 22. maj 2013 15:57

Cena skrev:
Muunsters skrev:
Cena skrev:Har intet imod folk tricksshotter i FFA, men i TD eller Objectives, hvor det forventes at man yder en form for indsats for sit hold syntes jeg ikke det er iorden. Der er ikke noget værre end at tabe en kamp knebent for at opdage en på ens hold har lavet 1 kill og 30 deaths fordi han rendte og legede fandango.



tror altså os flest folk de trickshotter i SnD


Det hører vel under objectives, og der syntes jeg ikke det er i orden. Folkene på dit hold vil gerne vinde, og er nok ligeglade med om du laver et vildt kill. Men det er lige så slemt når folk ligger og camper i et hjørne, væk fra objective og ikke laver en skid :)

Men jeg forventer ofte lidt for meget af mine team mates, og derfor spiller jeg kun sammen med folk jeg kender og jeg ved også kun spiller for at vinde. Orker ikke randoms!



ja okay :P

spiller os for det meste "6 man" altså 6 trickshotters på samme hold. så vi ikke har soldiers på vores hold :D
Muunsters
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: haderslev


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Clinkie » 22. maj 2013 15:58

morden. warfare.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Hvad synes i om trickshotters

Indlægaf Cena » 22. maj 2013 15:59

Muunsters skrev:ja okay :P

spiller os for det meste "6 man" altså 6 trickshotters på samme hold. så vi ikke har soldiers på vores hold :D


Så er det fint nok. Så ødelægger i kun jeres egen W/L ratio, og det har jeg som sådan ikke noget problem med.
Det er bare fresh meat, og hvis i så render ind i et hold som kan spille, får i en ordentlig en over nakken. Jeg kan godt leve med at en trickshotter får mig 1/10 gange :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron