Xboxlife forum

Bestil Pizza med Xbox Live (US Only)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Bestil Pizza med Xbox Live (US Only)

Indlægaf oliman22 » 23. apr 2013 14:14

Hvis man bor i USA kan man nu bestille fra Pizzahut på ens Xbox. Det er da smart, gad vide om vi ser sådan noget herhjemme med Just-Eat måske? :P

http://www.polygon.com/2013/4/22/425293 ... app-kinect
Senest rettet af oliman22 23. apr 2013 14:38, rettet i alt 1 gang.
oliman22
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Bestil Pizza med Xbox Life (US Only)

Indlægaf Miaauw » 23. apr 2013 14:29

Xbox Live*

Og kan ikke se hvorfor det skulle være nemmere at navigere med din xbox end din telefon/computer :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Bestil Pizza med Xbox Life (US Only)

Indlægaf Lowlandet » 23. apr 2013 14:30

oliman22 skrev:Hvis man bor i USA kan man nu bestille fra Pizzahut på ens Xbox. Det er da smart, gad vide om vi ser sådan noget herhjemme med Just-Eat måske? :P

http://www.polygon.com/2013/4/22/425293 ... app-kinect


Det tror jeg ikke at du skal regne med. Just-Eat er kun lige for nyligt kommet med en app til smartphones. Så en app til xbox er nok lidt langt ude i fremtiden.

Desuden kan jeg virkelig ikke se det smarte det, fremfor at bestille via sin smartphone eller bare på nettet.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Bestil Pizza med Xbox Life (US Only)

Indlægaf CvKM » 23. apr 2013 14:36

Lowlandet skrev:
oliman22 skrev:Hvis man bor i USA kan man nu bestille fra Pizzahut på ens Xbox. Det er da smart, gad vide om vi ser sådan noget herhjemme med Just-Eat måske? :P

http://www.polygon.com/2013/4/22/425293 ... app-kinect


Det tror jeg ikke at du skal regne med. Just-Eat er kun lige for nyligt kommet med en app til smartphones. Så en app til xbox er nok lidt langt ude i fremtiden.

Desuden kan jeg virkelig ikke se det smarte det, fremfor at bestille via sin smartphone eller bare på nettet.


Dovenskab über alles.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Bestil Pizza med Xbox Life (US Only)

Indlægaf fodbod1232 » 23. apr 2013 14:38

CvKM skrev:
Lowlandet skrev:
oliman22 skrev:Hvis man bor i USA kan man nu bestille fra Pizzahut på ens Xbox. Det er da smart, gad vide om vi ser sådan noget herhjemme med Just-Eat måske? :P

http://www.polygon.com/2013/4/22/425293 ... app-kinect


Det tror jeg ikke at du skal regne med. Just-Eat er kun lige for nyligt kommet med en app til smartphones. Så en app til xbox er nok lidt langt ude i fremtiden.

Desuden kan jeg virkelig ikke se det smarte det, fremfor at bestille via sin smartphone eller bare på nettet.


Dovenskab über alles.


Værst er det med dem som bor 50-100 meter fra et pizzaria og får det kørt direkte til døren :lol:
Senest rettet af fodbod1232 23. apr 2013 14:56, rettet i alt 1 gang.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Bestil Pizza med Xbox Live (US Only)

Indlægaf Clinkie » 23. apr 2013 14:42

Og så er Pizza Hut jo ikke ligefrem det samme som Just-Eat, hvor Pizza Hut er en pizzakæde, mens Just-Eat er en madportal i samarbejde med flere forskellige restauranter.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Bestil Pizza med Xbox Live (US Only)

Indlægaf Slimjay DK » 23. apr 2013 14:50

De kan jo navigere med stemmen i USA, så de siger nok bare Xbox Pizzahut, number 21, Super size, place order. og wupti så kommer de med lorten :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Bestil Pizza med Xbox Live (US Only)

Indlægaf Meistar » 23. apr 2013 15:27

oliman22 skrev: gad vide om vi ser sådan noget herhjemme med Just-Eat måske? :P


Nok ikke.

Xbox konsoller er til USA folket.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Bestil Pizza med Xbox Life (US Only)

Indlægaf Psymatiq » 24. apr 2013 20:48

fodbod1232 skrev:
Værst er det med dem som bor 50-100 meter fra et pizzaria og får det kørt direkte til døren :lol:


dilemmaet når man bor i københavn... ligger et pizzaria lige overfor(kan se det fra min vindue) men der er 400 valg muligheder med just-eat :P.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Bestil Pizza med Xbox Live (US Only)

Indlægaf Killerder » 24. apr 2013 23:01

Den nyeste form for "telefon fis", endnu flere muligheder at trolle Pizzarier med.. I like it!

Ps. Hvor mange Microsoft points koster det for en familie pizza med pepperoni? :wink:
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Bestil Pizza med Xbox Life (US Only)

Indlægaf Rahbek » 25. apr 2013 00:45

Psymatiq skrev:
fodbod1232 skrev:
Værst er det med dem som bor 50-100 meter fra et pizzaria og får det kørt direkte til døren :lol:


dilemmaet når man bor i københavn... ligger et pizzaria lige overfor(kan se det fra min vindue) men der er 400 valg muligheder med just-eat :P.


Der er jo også det at det nærmeste ikke nødvendigvis er det bedste :D!
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: Bestil Pizza med Xbox Live (US Only)

Indlægaf Kawwah85 » 1. maj 2013 06:30

Gad vide hvad pizzamanden siger når man ringer og bestiller en pizza med analog, halo og extra xbox live. :)
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: Bestil Pizza med Xbox Live (US Only)

Indlægaf Lowlandet » 1. maj 2013 12:36

Kawwah85 skrev:Gad vide hvad pizzamanden siger når man ringer og bestiller en pizza med analog, halo og extra xbox live. :)


Det kan du ikke, den dlc er nemlig ikke kommet ud endnu ;-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron