Xboxlife forum

Min xbox vil pludselig have koder og lign.

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Min xbox vil pludselig have koder og lign.

Indlægaf First blood DK » 4. apr 2013 12:43

Er der andre end mig der skal indtaste sin email og kode til sin xboxlive konto på sin xbox i dag? Og bagefter vil den have at jeg skal gå ind på et eller andet site og klikke på et link.

Det virker lidt underligt, da jeg jeg aldrig har oplevet dette før på min boks og jeg har været guldmedlem siden december 2005
Billede
First blood DK
Niveau 4
 
Indlæg: 581
By: København, Vesterbro


Re: Min xbox vil pludselig have koder og lign.

Indlægaf Cena » 4. apr 2013 12:49

First blood DK skrev:Er der andre end mig der skal indtaste sin email og kode til sin xboxlive konto på sin xbox i dag? Og bagefter vil den have at jeg skal gå ind på et eller andet site og klikke på et link.

Det virker lidt underligt, da jeg jeg aldrig har oplevet dette før på min boks og jeg har været guldmedlem siden december 2005


Det samme skete for mig for 3 dage siden.
Ville egentlig have oprettet en tråd herinde og spurgt om andre havde oplevet det samme, men fik ikke gjort det.

Troede min konto måske var forsøgt hacket, men har ikke oplevet noget anderledes.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Min xbox vil pludselig have koder og lign.

Indlægaf First blood DK » 4. apr 2013 12:51

Okay, tak for hjælpen.
Hackere var også det første jeg havde i tankerne.
Billede
First blood DK
Niveau 4
 
Indlæg: 581
By: København, Vesterbro


Re: Min xbox vil pludselig have koder og lign.

Indlægaf CaptainKicker » 4. apr 2013 13:13

Min Xbox har gjort det samme også. Ved ikke om det er noget sikkerheds-halløj, Microsoft kører med.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Min xbox vil pludselig have koder og lign.

Indlægaf Morten Skou » 4. apr 2013 13:16

Det er noget nyt de enablede for et stykke tid siden så vidt jeg husker, ekstra sikkerhed. Ved ikke hvorfor I først får det nu - har I eksempelvis recoveret jeres profil eller noget i den stil?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Min xbox vil pludselig have koder og lign.

Indlægaf Slimjay DK » 4. apr 2013 13:29

Ja,det er ekstra sikkerhed, ført taster man en email adresse, hvor man så får tilsendt en kode til, som du skal taste ind på dashboardet. Derefter kan man taste sit mobilnummer og der får man ligeledes en kode der skal tastes ind på dashboardet.

Det er denne kørt direkte fra Xbox'en .. http://support.xbox.com/en-US/billing-a ... ity-proofs
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Min xbox vil pludselig have koder og lign.

Indlægaf Cena » 4. apr 2013 13:40

Nej har ikke gjort noget anderledes end jeg plejer.
Havde endda spillet tidligere på dagen uden der var noget den dag det skete.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Min xbox vil pludselig have koder og lign.

Indlægaf EagleConcept » 4. apr 2013 18:15

Fik den også for nogle dage siden.
Jeg kan ikke rigtigt få øje på den ekstra sikkerhed. Den kan omgås ved at genstarte og logge hurtigt ind, men et irritationsmoment er det da i høj grad.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: Min xbox vil pludselig have koder og lign.

Indlægaf Aaliyahchili » 4. apr 2013 18:59

Havde også dette problem men min xbox gad ikke genkende mit password,så måtte kontakte support og så slette min profil,hente den igen og nu kører det :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Min xbox vil pludselig have koder og lign.

Indlægaf Rahbek » 4. apr 2013 19:01

Fik den ligeledes for en uges penge siden, og tænkte ganske som andre at det nok var 'hackere' eller deslige. Det tænkte jeg var meget logisk i og med at min hotmail var blevet spærret grundet 'suspicious activity' dagen før, hvor jeg ligeledes skulle igennem det cirkus.
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: Min xbox vil pludselig have koder og lign.

Indlægaf Aaliyahchili » 5. apr 2013 20:08

Så blev det min tur til at vente en måneds tid med at kunne komme på xboxlive igen,pga det nye sikkerhed.... ingen alternativ e-mail,så må nu vente på noget password,som skal bekræfte at det er min konto .SURT SHOW ....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Min xbox vil pludselig have koder og lign.

Indlægaf nitram1989 » 6. apr 2013 01:17

Kan ikke huske mit password og kan ikke nulstille min adgangskode da jeg ikke kan give nok informationer om min konto.. Hvad gør jeg?, er ved at være trat af det nu!
nitram1989
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Aalborg


Re: Min xbox vil pludselig have koder og lign.

Indlægaf IkkNico » 6. apr 2013 07:28

Tror ikke der er meget andet at gøre end:

Billede
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Min xbox vil pludselig have koder og lign.

Indlægaf lassefar » 6. apr 2013 08:08

Samme her. Jeg kunne taste en extra e-mail adresse, som den kunne sende et evt glemt password til. Tilføjede osse mit mobil nummer.
Troede osse der var tale om "fusk"
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: Min xbox vil pludselig have koder og lign.

Indlægaf Aaliyahchili » 6. apr 2013 15:28

Du skal logge ind på account.live.com/p med den email og password som du bruger til din xbox og xbox.com og så skal du tilføje en alternativ email adresse og telefonnummer som Microsoft kan sende et eller andet password som du skal bruge til at bekræfte at det er din konto. ... og så går der en måned til at du kan komme på xbox live igen.....surt show når ens save game ligger i skyen og nu skulle jeg til at game noget Tomb Raider MP .... Men så kan jeg jo gå igang med resident evil operation raccoon city. ....
Håber det kunne hjælpe lidt :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron