Xboxlife forum

Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf ALIE » 5. mar 2013 14:32

http://www.ign.com/videos/2013/03/04/ig ... s-creed-iv

mest posetive jeg høre, er de trækker folk fra Far Cry 3 ind til hjælp :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf thetof91 » 25. mar 2013 19:49

Så er der kommet Collector edition op til spillet :D

Der er 3 edition og priser fra ubishop
The Skull Edition
Billede
The Buccaneer Edition
Billede
The Black Chest Edition
Billede

Og så er der også en ekstra figur som der altid er :p
Billede

Jeg skal i hvert fald have The Black Chest og ekstra figur.. Synes ikke forskellen på The Buccaneer og The Black Chest er grund nok til at få begge version lige, og bliver lidt for dyrt for mig så xD
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Giluc » 25. mar 2013 21:35

Det ville da også være tåbeligt... så vidt jeg kan spotte er den eneste forskel stævnen på figuren og så en anden papboks udenom det hele - udover at der er mere i The Black Chest, vel at mærke.

Har lige købt Assassin's Creed III, får det forhåbentlig i morgen. Håber at skibsdelen er sjov, for så vil jeg glæde mig rigtig meget til Black Flag. Har set nogle videoer på YouTube hvor der er lidt shanties med - synes nu godt lige de kunne bruge mig som shantyman, der er sgu ikke meget gang i det der er i spillet.

For øvrigt så er jeg da glad for at jeg ikke er vildt meget inde i, eller interesserer mig for historien (har kun gennemført 2'eren), for den spoiler der var tidligere i tråden ville da ellers have været altødelæggende.
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf thetof91 » 25. mar 2013 22:10

Altså jeg er en collector :D Så jeg vil gerne bare have det hele ;) Og havde købt nok alle edition hvis jeg tjente nok til jeg kunne bruge så mange penge på det :p

Der er også forskel på steelbook i skull edition, det er nemlig en jumbo.. Mens den i black chest er normal størrelse :)
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Miaauw » 5. sep 2013 23:43

Gal det er lang tid siden den her tråd er blevet opdateret.. Den nyeste trailer er:

Er det mig, eller ser den her video værre ud end de andre? Kunne det være PS3 det bliver spillet på? Alting virker bare så udetaljeret og der er aliasing over det hele :/ Jeg mener, bare se på den første lille Bahamas tavern eller hvad det er. Stråtagene aner jeg ikke hvad skulle forestille.. Håber det kommer til at se bedre ud til PC (Og next-gen :'D). Uanset hvad glæder jeg mig til det, selvom det virker som mindre og mindre hver gang jeg ser det :(
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Slimjay DK » 6. sep 2013 07:59

Er du sikker på du ser video'en i 720P eller 1080P ? Her der står det knivskarpt :)

Men sjovt at se at alle de video'er de smider ud er fra Playstation versionen .. Gadvide om det er fordi den er pænest :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Slimjay DK » 6. sep 2013 08:01

Lidt til collectors samlingen :)

Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Miaauw » 6. sep 2013 08:19

Slimjay DK skrev:Er du sikker på du ser video'en i 720P eller 1080P ? Her der står det knivskarpt :)

Men sjovt at se at alle de video'er de smider ud er fra Playstation versionen .. Gadvide om det er fordi den er pænest :)

ja, har også prøvet anden browser.. og jeg snakker ikke selve videoen, jeg mener spillet, det ser bare så.. ufærdigt ud.. og animationer kan de stadig ikke få til at spille korrekt :(
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf SaintRasmus » 6. sep 2013 08:47

Jeg giver dig lidt ret Miaauw. Jeg syntes også at det ser "kantet" og grov ud. Men nu ved vi jo hellere ikke hvad for et Build der vises. 'måske ikke den bedste PR. Måske MS kan hjælpe ;)
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Miaauw » 6. sep 2013 08:50

SaintRasmus skrev:Jeg giver dig lidt ret Miaauw. Jeg syntes også at det ser "kantet" og grov ud. Men nu ved vi jo hellere ikke hvad for et Build der vises. 'måske ikke den bedste PR. Måske MS kan hjælpe ;)

Helt rigtigt, vil nok give dem the benefit of the doubt, bare for min egen skyld :mrgreen:
Bliver Day-One purchase på Steam (Medmindre det kun kommer på uplay, LOL :| )
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Slimjay DK » 6. sep 2013 09:26

Jeg deler ikke jeres mening, jeg syntes det ser crisp ud :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Ink129 » 6. sep 2013 09:37

Jeg må nok indrømme, at 4'eren ser mere interessant ud end, hvad jeg havde forventet. Ser lidt frem til anmeldelser OG reaktioner fra gamers, når det udkommer, for selvom 3'eren fik gode anmeldelser, så skuffede det mig virkelig. Desuden er disse annual release-spil generelt begyndt at kede mig.

Dog ser 4'eren ret "fresh" ud, så med de rigtige anmeldelser og positive reaktioner fra community'et, så kunne det da godt være, at man samler det op eller lader det være et juleønske, når den tid kommer. Det ser umiddelbart ikke helt skidt ud.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf ALIE » 6. sep 2013 19:15

Er man stadig i Animus, og ved vi hvem der er i den :?:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Ink129 » 6. sep 2013 19:21

ALIE skrev:Er man stadig i Animus, og ved vi hvem der er i den :?:


Man er stadig i Animus, men jeg tror faktisk ikke, at man ved meget mere end det endnu...
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Assassins Creed IV: Black Flag-Tråd

Indlægaf Shooter DK » 6. sep 2013 21:18

Jeg synes, at jeg har hørt noget om, at det er abstergo, der har fat i animus i denne omgang.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster