Xboxlife forum

Et sidste besøg i Dead Space 2

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Et sidste besøg i Dead Space 2

Indlægaf maagaard90 » 21. jan 2013 16:29

Vi prøver at flyve igen.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Et sidste besøg i Dead Space 2

Indlægaf maagaard90 » 21. jan 2013 16:30

Og døde igen... Men kom lidt længere... Puha, ved ikke helt om min tålmodighed kan klare mere i dag.

EDIT: Jeg stopper for i dag. Prøver igen en anden dag. Ergo - back to chapter 5. Men jeg tror, at alting går hurtigere, når man ved hvor monstrene står :)
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Et sidste besøg i Dead Space 2

Indlægaf Killerder » 21. jan 2013 19:07

maagaard90 skrev:Nu kommer jeg til en af de sværeste ting i spillet: Elevatoren med tri-pods.


Lad mig gætte.. Dit valg af våben til denne "forhindring" var detonatoren? ;)
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Et sidste besøg i Dead Space 2

Indlægaf Gone Guru^ » 21. jan 2013 20:34

Jrg overvejer også at tage den på sværeste difficulty, men hvad er vigtigst af upgrades? Plasma cutter?
It doesn't matter if you win by a inch or mile, winning is winning!
Gone Guru^
Niveau 5
 
Indlæg: 858
By: København S


Re: Et sidste besøg i Dead Space 2

Indlægaf Ink129 » 21. jan 2013 21:00

Jeg fokuserede på at opgradere min RIG og brugte og opgraderede kun Plasma Cutter og Force Gun. Plasma Cutter har god præcision og er rimelig kraftig fuldt opgraderet. Force Gun er til crowd control - glem ikke våbnets secondary trigger, da denne gør våbnet mere anvendelig på kryb på lidt længere afstand end klos hold.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Et sidste besøg i Dead Space 2

Indlægaf Juxer » 22. jan 2013 09:05

Det kunne være, at jeg omsider skulle give Dead Space-serien en chance. Jeg får i hvert fald blod på tanden efter det, når jeg læser om dine oplevelser Maagaard.

Men det har måske lange udsigter, når jeg først lige har opdaget Mass Effect :).

Hvilket spil minder Dead Space om i gameplay?
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: Et sidste besøg i Dead Space 2

Indlægaf Major Oblivious » 22. jan 2013 09:14

Juxer skrev:Det kunne være, at jeg omsider skulle give Dead Space-serien en chance. Jeg får i hvert fald blod på tanden efter det, når jeg læser om dine oplevelser Maagaard.

Men det har måske lange udsigter, når jeg først lige har opdaget Mass Effect :).

Hvilket spil minder Dead Space om i gameplay?


umiddelbart vil jeg sige de senere Resident Evil spil / Condemmed

Det er over-skulderen kamera med meget mørke rum, og konstante banke-lyde.. Slukker man lyset og skruer godt op for surround-anlægget, så er det et temmelig "klamt" spil
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Et sidste besøg i Dead Space 2

Indlægaf maagaard90 » 22. jan 2013 10:20

Jeg opgraderede også først rigget, hvorefter jeg fokuserede på plasmacutteren. At bruge for mange guns gør at man får for mange forskellige slags ammo.

I chapter 7 får man forcegunnen. Den bruges bare basic. Herefter fokuserede jeg på at få plasmacutteren fuldt opgraderet, rig og til sidst får forcegun en tur. Det er bare min plan - jeg har ikke gennemført det endnu.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Et sidste besøg i Dead Space 2

Indlægaf maagaard90 » 22. jan 2013 10:20

Killerder skrev:
maagaard90 skrev:Nu kommer jeg til en af de sværeste ting i spillet: Elevatoren med tri-pods.


Lad mig gætte.. Dit valg af våben til denne "forhindring" var detonatoren? ;)


Faktisk bare plasmagun. Det kræver præcision, men jeg sparer monitos, som er vigtigt.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Et sidste besøg i Dead Space 2

Indlægaf Cena » 22. jan 2013 12:02

Major Oblivious skrev:
Juxer skrev:Det kunne være, at jeg omsider skulle give Dead Space-serien en chance. Jeg får i hvert fald blod på tanden efter det, når jeg læser om dine oplevelser Maagaard.

Men det har måske lange udsigter, når jeg først lige har opdaget Mass Effect :).

Hvilket spil minder Dead Space om i gameplay?


umiddelbart vil jeg sige de senere Resident Evil spil / Condemmed

Det er over-skulderen kamera med meget mørke rum, og konstante banke-lyde.. Slukker man lyset og skruer godt op for surround-anlægget, så er det et temmelig "klamt" spil


Og det bliver ekstra fedt af du render rundt uden HUD, som er en del af dragten! Virkelig en fed serie!
Meeen du har lange udsigter hvis du først er startet på Mass Effect. Der er vel 30-50 gode timer i både 1'eren og 2'eren.
Regner selv med at starte på 3'eren i vinterferien!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Et sidste besøg i Dead Space 2

Indlægaf Juxer » 22. jan 2013 14:31

Cena skrev:
Major Oblivious skrev:
Juxer skrev:Det kunne være, at jeg omsider skulle give Dead Space-serien en chance. Jeg får i hvert fald blod på tanden efter det, når jeg læser om dine oplevelser Maagaard.

Men det har måske lange udsigter, når jeg først lige har opdaget Mass Effect :).

Hvilket spil minder Dead Space om i gameplay?


umiddelbart vil jeg sige de senere Resident Evil spil / Condemmed

Det er over-skulderen kamera med meget mørke rum, og konstante banke-lyde.. Slukker man lyset og skruer godt op for surround-anlægget, så er det et temmelig "klamt" spil


Og det bliver ekstra fedt af du render rundt uden HUD, som er en del af dragten! Virkelig en fed serie!
Meeen du har lange udsigter hvis du først er startet på Mass Effect. Der er vel 30-50 gode timer i både 1'eren og 2'eren.
Regner selv med at starte på 3'eren i vinterferien!


Fantastisk! Jeg er lidt af en perfektionist, så jeg vil gerne have 1000/1000 inden jeg går videre til næste spil i serien. Så håber jeg bare, at der er replay-value nok i dem til, at jeg gider spille dem igennem 3-4 gange...en det går vel hurtigere for hver gang.

Hvis du kender meget til universet, så kan du måske fortælle mig hvordan jeg får mit shield op på 4 takker som soldier? Skal man bare op på de der 70-80.000 credits og så købe dem i en butik?
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: Et sidste besøg i Dead Space 2

Indlægaf tue69 » 22. jan 2013 14:53

God fornøjelse Jux - du er netop startet på den serie, som definerer denne generation af konsoller for mig. Mass Effect 2 er det bedste spil til Xbox, så der er masser at glæde sig til.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Et sidste besøg i Dead Space 2

Indlægaf maagaard90 » 26. jan 2013 13:07

Død tredje gang på flyveturen. Var der næsten. Prøver igen.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Et sidste besøg i Dead Space 2

Indlægaf maagaard90 » 26. jan 2013 13:35

Fuck yeah. Klarede det denne gang :D
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Et sidste besøg i Dead Space 2

Indlægaf maagaard90 » 26. jan 2013 13:43

Chapter 8, here I come!
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron