Xboxlife forum

Lego Lord of the rings - hjælp

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Lego Lord of the rings - hjælp

Indlægaf Stine76 » 1. jan 2013 20:30

Mine sønner og jeg har gennemført alle lego spillene og er lige nu i fuld gang med Lego Lord of the Rings - som i øvrigt er et glimrende spil. Selve historie-delen volder ikke de store problemer, bortset fra nogle fejl i spillet, som i flere baner har betydet, at bla figurer har siddet fast, skydeskiver ikke reagerer på, at der skydes på dem m.m. Så må vist have det byttet...

MEN hvad der volder problemer er alle side-missionerne, og hvad der ellers foregår imellem banerne. Det skyldes nok, at jeg ikke var med til de første mange baner og dermed er gået glip af en del info.

- Vi har låst op for en del figurer, som kan købes, men hvor er de? Har ikke mødt en eneste...

- Vi har en mødt en del personer, som beder os om at finde noget til dem - men hvor er det? Vi kan ikke finde noget og aner ikke, hvor vi skal lede.

- I starten var der en landsby med en smed, som kunne lave ting til os. Hvordan kommer vi hen til ham igen? Kan ikke finde ham på kortet. Troede jeg havde fundet landsbyen, men så var vejen blokeret af sten.
Stine76
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Lego Lord of the rings - hjælp

Indlægaf spif2001 » 1. jan 2013 22:39

Stine76 skrev:- Vi har låst op for en del figurer, som kan købes, men hvor er de? Har ikke mødt en eneste...

Når du holder Y knappen inde for at skifte mand, skal du vælge den nederste i hjulet - så åbnes der op for, at du kan vælge imellem alle de mænd du har købt / fået. Dette virker ikke på banerne i historie gennemgangen, men kun i den åbne verden, og når i spiller banerne igen i 'Frit spil'. Frit spil bliver først låst op, når i har gennemført alle historie banerne.
Stine76 skrev:- Vi har en mødt en del personer, som beder os om at finde noget til dem - men hvor er det? Vi kan ikke finde noget og aner ikke, hvor vi skal lede.

Ligesom alle baner har 10 skattekister man kan finde, så har alle baner også 3 genstande man kan finde. De genstande er der så nogen der gerne vil have rundt omkring i den åbne verden. Du kan trykke på kortet på den mission (grønt spørgsmålstegn) du vil udføre, og så kommer der en sti af gennemsigtige blå LEGO studs, som du kan følge hen til den bane tingen befinder sig i. Mange af disse ting, der skal findes på banerne, er rimelig svære at finde, og lad være med at lede efter dem før end spiller banerne i 'Frit spil'.
Stine76 skrev:- I starten var der en landsby med en smed, som kunne lave ting til os. Hvordan kommer vi hen til ham igen? Kan ikke finde ham på kortet. Troede jeg havde fundet landsbyen, men så var vejen blokeret af sten.

Igen kig på dit kort. Der er små lysegule LEGO statuer rundt omkring, som du kan trykke på og derved teleportere dig til det sted. Når du trykker på den statue i den åbne verden - altså ikke på kortet - så får du også vist missioner, mænd der kan købes og mithril klodsers ca. befindelse i det lokale område statuen dækker.

Happy hunting ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Lego Lord of the rings - hjælp

Indlægaf Stine76 » 2. jan 2013 16:27

Tusind tak jeg prøver:)
Stine76
Niveau 1
 
Indlæg: 80



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron