Xboxlife forum

Horror?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Horror?

Indlægaf WozziFuzz » 25. dec 2012 17:48

Heeej xboxlife.dk (/Moderator/Creator/?)

Sidder og glæder mig til at spise dejlig julemad og rester fra igår, og ventetiden går med xboxlife & diverse game-award-shows.... Jeg lagde mærke til at der ikke eksisterer en "Horror" tråd, under spil i forummet. Er det ikke et mangel, eller? Ser personligt MEGET frem til Dead Space 3:). Har spillet forgængerne,og de var begge Prima! I mine øjne.

Glædelig bagjul & godt nytår!
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Horror?

Indlægaf Morten Skou » 25. dec 2012 18:35

Alle kan jo oprette tråde herinde, så hvis du synes at der skal være sådan en så kan du bare oprette en tråd med noget godt indhold om Horror-spil :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Horror?

Indlægaf WozziFuzz » 25. dec 2012 18:46

Morten Skou skrev:Alle kan jo oprette tråde herinde, så hvis du synes at der skal være sådan en så kan du bare oprette en tråd med noget godt indhold om Horror-spil :)


Well OK. Nu da jeg er ret hyped på Dead Space 3, tænkte jeg bare der manglede en dicederet Horror-tråd. Nå nevermind :-)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Horror?

Indlægaf makta » 25. dec 2012 23:23

Du mener et sub-forum? Ligesom action og FPS fx har?
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Horror?

Indlægaf Ink129 » 26. dec 2012 00:00

Jeg ser også enormt meget frem til Dead Space 3. Jeg var noget skeptisk over det i starten, da det blev annonceret, men de seneste videoer/den seneste info omkring spillet har overbevist mig om, at titlen nok skal blive rigtig fed. Men behøver vi dog et decideret sub-forum til horror-genren?

Horror-genren er bare ikke rigtig, hvad den har været - der er langt mellem deciderede horror-titler til Xbox'en, og mange etablerede horror-franchises er blevet så "action-packed" (heriblandt også Dead Space), at de ligeså godt kan blive lagt ind i action-forummet eller egentligt bare "generelt". Jeg tror bare, at der alligevel vil blive lavet så få tråde i et horror-forum, at det ikke helt kan betale sig, og dette skriver jeg, selvom jeg dog elsker denne næsten uddøde genre :(
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Horror?

Indlægaf WozziFuzz » 26. dec 2012 08:31

makta skrev:Du mener et sub-forum? Ligesom action og FPS fx har?


Jeps :)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Horror?

Indlægaf WozziFuzz » 26. dec 2012 08:34

Det er nok rigtigt, at der ikke findes nok af den slags spil eller kommer til det i nærmeste fremtid, til at der bliver lavet et sub-forum. Bi venter :-)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Horror?

Indlægaf propagandapanda » 26. dec 2012 10:10

Billede

Der er kun ét spil til Xbox 360 som er særligt uhyggelig, og ikke pakket ind i action-suppe: Alan Wake

Ingen tvivl om at last-gen havde langt flere skræmmende spil. Til den gamle kan jeg helt klart anbefale følgende:

Xbox 1:
Fatal Frame aka. Project Zero 1+2+3
Forbidden Siren
Manhunt
Obscure
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Horror?

Indlægaf Krisgebis » 26. dec 2012 11:43

Alan wake er da også et aktion-horror spil
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Horror?

Indlægaf Morten Skou » 26. dec 2012 12:44

propagandapanda skrev:Billede

Der er kun ét spil til Xbox 360 som er særligt uhyggelig, og ikke pakket ind i action-suppe: Alan Wake

Ingen tvivl om at last-gen havde langt flere skræmmende spil. Til den gamle kan jeg helt klart anbefale følgende:

Xbox 1:
Fatal Frame aka. Project Zero 1+2+3
Forbidden Siren
Manhunt
Obscure


Obscure var godt nok uhyggeligt!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Horror?

Indlægaf Dr_Gonzo » 26. dec 2012 13:09

Jeg synes også det første condemmed var pænt uhyggeligt... Der var ikke noget vildt godt spil, men det var ubehageligt at spille.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Re: Horror?

Indlægaf polakski » 26. dec 2012 19:22

jeg syntes da dead island var nasty nasty horror at spille. faktisk så heftigt at jeg måtte lægge det fra mig. sol, zombier og zombiestønnen, så skider jeg i bukserne hehe
polakski
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Re: Horror?

Indlægaf Psymatiq » 29. dec 2012 06:27

polakski skrev:jeg syntes da dead island var nasty nasty horror at spille. faktisk så heftigt at jeg måtte lægge det fra mig. sol, zombier og zombiestønnen, så skider jeg i bukserne hehe



øh nej action "horror"(dead island,resident evil) er ikke horror men spil der rider på bølgen af succes som fps spillende har skabt i denne genration. Og har mere eller mindre smadret horror genren da alting er lamt action nu.

Imo eneste lyspunkt i den her genration horrorwise er dead space

condemned 1 og 2 var også okay.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Horror?

Indlægaf Michelve » 4. jan 2013 01:05

Psymatiq skrev:
polakski skrev:jeg syntes da dead island var nasty nasty horror at spille. faktisk så heftigt at jeg måtte lægge det fra mig. sol, zombier og zombiestønnen, så skider jeg i bukserne hehe



øh nej action "horror"(dead island,resident evil) er ikke horror men spil der rider på bølgen af succes som fps spillende har skabt i denne genration. Og har mere eller mindre smadret horror genren da alting er lamt action nu.

Imo eneste lyspunkt i den her genration horrorwise er dead space

condemned 1 og 2 var også okay.


Jeg syntes alt med zombier, monstre er horror.......jeg tænker bare vis de laver en film af spillet hvilke slags film bliver det så...horror eller aktion, syntes faktisk mange kommer under horror
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Horror?

Indlægaf Slimjay DK » 4. jan 2013 09:29

Condemned, Dead Space & Alan Wake, syntes jeg har været Xbox360's bedste bud på uhygge ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron