Xboxlife forum

Guardians of Middle-Earth

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 9. dec 2012 06:17

De har endda sagt, at patch og gratis map-skin rammer her d. 14.
At det tager dem så kort tid at få patchet et spil, som jeg personligt ikke har de store problemer med, og så med et gratis map-skin med fokus på LOTR-universet, som lige præcis er sådan noget jeg har savnet, så får jeg kun endnu mere fornemmelsen af, at det her spil er et af de bedre. Helt klart en top-anbefaling på XBLA.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Brugor » 9. dec 2012 12:09

Nu har spillet været ude i nogle få dage, men har folk allerede en yndlingskarakter? Hvis ja, hvem?

Jeg er personlig helt tosset med Felgrom. Bare bruge de rigtige gems og relics så han får mere ability-damages og en kortere cooldown, og så er han helt fantastisk! Og ikke mindst sjov at spille med! Faktisk så sjov, at jeg vil sige at han er en af de sjoveste figurer jeg har prøvet i et MOBA.

Ka-boom! ;)
Brugor
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 9. dec 2012 14:11

Jeg kan godt lide, at spille som Nori. Han er god til at beskytte og smadre bygninger, men han duer ikke i nærkamp
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf mowdy » 9. dec 2012 14:58

Jeg køber det her senere i december, håber at kunne finde nogle herinde og spille det med, da jeg ikke kender nogle irl der har xbox..

SKal bare lige have trukket en netværkskabel til min xbox fra stur etagen til første sal da den er blevet sat i poistion deroppe :P
//Du er hvad du spiller ;)
mowdy
Niveau 6
 
Indlæg: 1627


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 9. dec 2012 15:02

Jeg har spillet mest Legolas indtil videre, og han er også den eneste, som jeg har et helt færdigt loadout til. Jeg er gået i gang med Lugbol bagefter.

Personligt synes jeg ikke, at Felgrom er noget særligt, men det er måske fordi, at Felgrom mod Legolas er et meget, meget godt match-up i sidstnævntes favør. Jeg kan ikke længere tælle hvor mange gange en Felgrom har forsøgt at begå selvmord, kun for at blive skudt af en milliard pile, inden han nåede frem. Jeg vil gerne se Felgrom blive spillet ordentligt (og det lyder da bestemt også til, at chancen er der).

Nori er jeg faktisk ikke stødt ind i endnu, og jeg har heller ikke spillet som ham. Lidt spøjst, egentlig - jeg synes faktisk, at jeg burde have mødt alle figurer efterhånden.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Brugor » 9. dec 2012 15:27

Ranged Strikers er også det eneste jeg rigtig skal frygte med Felgrom. Men med en lane og buskene fyldt med miner, så kan jeg som regl opdage dem før mig.

Har lige prøvet Nori, og syntes han var lidt svær i de første levels, men når du kommer op og får din ultimate så kan modstandernes tårne godt nok ryge hurtigt ned. Han er et monster når det kommer til structures :) Han kan dog i end-game være en rimelig godt support-klasse
Brugor
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf BrutalTarbensen » 9. dec 2012 15:43

BTW hvis nogen får lysten, så bare ADD mig. Jeg spiller PT. kun med nogle random amerikanere jeg mødte i spillet
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 9. dec 2012 19:03

Hej!

Jeg er online igen Mandag den 10 December, og jeg regner med at spille hele aftenen. Jeg håber, at resten af Team 100% Win-Ratio også er klar, så jeg har nogle holdkammerater ^_^

------------------------------

Jeg synes, at det er rigtigt lækkert med en ny Patch og ligesom Terrificy, så har jeg ikke haft de store problemer online.

Jeg har dog et irritationsmomenter/ønske, som jeg også har skrevet i 4 forskellige tråde på det officielle forum. Nemlig, at der burde være AI- Takeover, når en på dit hold forlader spillet i utide eller mister forbindelsen. Lige bortset fra denne ene ting, så synes jeg, at stort set alt uden om selve gameplayet er ret godt.

Har I en bruger på det officielle forum, må I meget gerne backe mig op, og skrive en kommentar i denne tråd; https://www.guardiansofmiddleearth.com/ ... I-Takeover

Tak.

Jeg spillede lidt med Ori igår, og jeg synes, at han virker ret sej. Han er ihvertfald en, jeg godt kunne finde på at spille! ^^;
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 9. dec 2012 19:20

Egentlig Shin, så synes jeg bare, at vi skal satse på at få et 5-personers hold og så give den gas i Elite Battlegrounds, så vi helt slipper for AI'en - det må vi lige se på.

Jeg tror desværre ikke, at jeg er klar mandag - skal opføre musical i denne her uge, så de lange dage bliver lige ved indtil på torsdag. Ikke at det burde afholde mig fra at spille - under sidste muscial, i marts, der endte jeg trods alt med 50+ timers SoulCalibur V, så jeg kunne uddele tæv til DM ;).
Vi ses online - jeg er altid frisk, hvis jeg er hjemme.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 11. dec 2012 02:40

Jeg må nok sige, at jeg er utroligt overrasket over, hvor sjove og forskellige alle figurene er.

Jeg har nok logget en 8 timer i spillet idag, og har fået prøvet en masse figurer. Jeg holder fast I, at mine hovedfigurer er Eowyn, Runsig og Mozgog.

Jeg har fået prøvet Ugluk, og jeg er vild med hans "flyv i flæsket" på modstanderen ultimate, og hvor efter du kan trykke X for at fange fjenden, når han panikker og prøver at slippe væk.

Ori er også sej, og viser potentiale til at blive rigtigt farlig. Selv Hilfidon, som jeg har brugt meget tid på at gøre nar af, når jeg har spillet imod ham, har vist sig at være rigtigt sjov at spille, når man sådan kaster med molotov cocktails og sætter ild til jorden omkring tårne.

Sauron giver en god magtfornemmelse. Man kan slå tre fjender ved med en enkelt lussing i bedste Rick-Flair stil.

Det er utroligt gennemført spillet, og det er sjovt at bruge de fleste. Det her tegner altså rigtigt godt, især, når de annoncerede 8 figurer kommer, og vi når op på 30 unikke figurer.

Trolden Bert ser ihvertfald også speciel ud:

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf K@ppel » 11. dec 2012 08:55

Nu har jeg spillet GOM den sidste lille uges tid og har spillet et par af karakterene og klart Ugluk er min favorit.
Han minder mig lidt om den karakter jeg har spillet mest i LOL , Irelia.

Alt i alt syntes jeg at Monolith har gjort et godt stykke arbejde med at få Moba ind på konsolscenen.
Der er rigtig mange gode små detaljer i spillet , og jeg fik det hurtigt under huden , skulle lige bare have et spil mere og et spil mere.

Jeg syntes det er rart at der ikke er en chat der kører med folk der sviner hinanden til konstant , i modsætning til PC`ens Moba univers , som er kendt for den til tider ret hårde tone.

Jeg kan godt lide tempoet i spillet , det er en smule langsommere end Moba til PC - og tålmodighed bliver belønnet.


Men der er en STOR gamebreaker i spillet for mig , desværre har Monolith valg at køre deres Netværksdel med PEER TO PEER , og det betyder desværre at hvis man spiller med andre personer så er det med at krydse fingre for at alle har deres net iorden og ikke sidder med noget der belaster deres linie (torrents).

Jeg ville virkelig gerne fortsætte med at spille GOM , men jeg tror desværre ikke at Monolith bare lige går ind og ændre en af grundstenene i spillets netværkskode.

Jeg er som regel online nogle timer om aftenen - og jeg er ret ny i Xboxlive miljøet og mangler klart nogle danske buddys , så i kan altid tilføje mig til friends list.
K@ppel
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Teluc » 11. dec 2012 10:02

Har spillet et par timer offline og det virker ganske fint. Har også selv spillet League of Legends i ALT for mange timer, så jeg er ikke sikker på jeg er helt solgt på GoM endnu. Tempoet i spillet er ikke helt det samme som i LoL og jeg er ikke stor fan af, at der ikke er nogen form for ingame shop.

Jeg har spillet imod bots og synes lidt, at jeg til tider har svært ved at se præcis hvad jeg dør af. Jeg oplever også at jeg, om ikke andet offline, rammer modstandere der pludselig healer 50% af deres hp tilbage på et splitsekund. Ved ikke om de har spells som jeg endnu ikke har lukket op for, men det er nok der skoen trykker forestiller jeg mig.

Generelt synes jeg ikke UI og scoreboard er så overskueligt som det kunne have været, men det handler nok bare om manglende erfaring.
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 11. dec 2012 13:58

De 50% procent i liv må være, når low-levels bruger Heal-Command, da den giver 200HP+10% af maks HP i liv. Den har vist et Cool-down på 2 minutter, hvis ikke længere ^^

Det er frygteligt det her spil. Jeg kan simpelthen ikke stoppe med at spille!

Jeg har som sagt selv oplevet disconnects, og lag, men jeg synes slet, at det er så slemt, som folk (f. eks på det officielle forum) gør det til - og det kommer fra en (mig! :D), der spiller Fighters. Det er efterhånden mere reglen end undtagelsen at nye spil er lidt sketchy online i starten, indtil, der kommer et fiks. Spillet har også kun været ude i under en uge, og jeg håber at spillet får den chance det fortjener :D

I skal huske at skrive jeres Gamertags og figurer her : viewtopic.php?f=16&t=85029&start=0 - hvis I savner nogle at spille med.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 11. dec 2012 17:04

Nu er har MajorNelson lige smidt en liste ud over kommende DLC de næste to uger, og der står hele TRE Guardians of Middle-earth ting på programmet, da Bilbo og Bert-figurene udkommer på fredag for 160 points stykket - altså får vi en patch, et nyt map-skin og 2 figurer på samme dag. En fabelagtig fridag!
Onsdag i næste uge byder de kalder "Great Goblin Pack" til 160 points, så jeg går næsten ud fra, at det simpelthen er spillets tredje DLC-figur som udkommer der. Det går godt nok stærkt!

Ramte forresten lige Rank 18 i dag, og fik testet Agandaûr og Beregond - begge to er yderst hæderlige figurer. Specielt Agandaûr kunne jeg godt tænke mig at spille mere med, men Beregond er også en sand boss i kombo med fx Úgluk, så man kan taunte fjenden i en lang smøre. Regner med at få prøvet de resterende figurer i løbet af ugen - mangler kun lige 15k, så er alle figurerne unlocked :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Guardians of Middle-Earth

Indlægaf WEZL_DK » 11. dec 2012 19:20

Har spillet trail'en igennem, og tror helt sikkert det vil være et spil for mig, men har lige 2 spørgsmål.

Kan man spille 2 i splitscreen?

Jeg gider ikke altid at sidde og snakke, vil jeg få noget ud af spillet hvis jeg ikke bruger headset altid?
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron