Xboxlife forum

Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Spil med fart på

Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf KevinKes » 21. nov 2012 20:00

Du er DK's bedste hypeman. Jeg er så vild efter det spil nu. Og jeg har først hørt om det idag!
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Rasbred » 21. nov 2012 20:05

KevinKes skrev:Du er DK's bedste hypeman. Jeg er så vild efter det spil nu. Og jeg har først hørt om det idag!


haha har tænkt det samme :D

Jeg har endda ledt efter det på nettet :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 21. nov 2012 20:05

Slimjay DK skrev:Metacritics siger en Score 75 ud af 100 baseret på 60 reviews .. så tror ikke det bliver meget mere end til dit eget "Game of the year" .. medmindre du mener Kart racer "game of the year" for der kommer nok kun det ene, så er det jo svært ikke at vinde :D

Et spil som Mario kart 7 til 3DS får en score på 85 baseret på 73 reviews, og det snart 5 år gamle Mario kart til WII får 82 baseret på 73 reviews.

Men det er da cool at du syntes det er fed tjald, du er jo helt op og ringe :) .. men om det er det bedste Kart Racer, må jeg selv vurderer en dag når jeg får fingerne i det :) Det ser jo meget underholdende ud 8)


Jeg ligger lige ud med et diplomatisk Øh..

Ifølge det link du selv postede i den anden tråd, så har spillet pt. et gennemsnit på 8,1 (http://www.metacritic.com/game/xbox-360 ... ransformed), og jeg ved at større sider som IGN, GameSpot, Eurogamer har givet spillet henholdsvis 8,6 / 8,5 og 9.

Du kan ikke sammenligne et håndholdt spil med et rigtigt spil. Forventningerne til en håndholdt titel er lavere end til den stationere titel, da maskinen kan mindre, og formattet er helt ad helvedes til, til ren-dyrkede action-titler.

Det kan også være den eneste grund til at Mario Kart Wii får en bedre score. Vi forventer mere af spil idag end vi gjorde for 5 år siden. Spil udvikler sig med tiden, og det gør kravene og forventningerne også.

Se bare på Xboxlife.dk´s egen Tekken Tag Tournament anmeldelse. Det fik 7 ud af 10 på trods af, at det er det bedste Tekken spil til dato. Det kan ikke lade sig gøre at lave et bedre Tekken spil. Mit eneste kritikpunkt af spillet ville være, at der er for meget content. Spillet er simpelthen så stort, at det er umuligt at mestre 100%.

Og fuck nu, hvad spil får i karakterer. Shadowrun og Chromehounds har f. eks fået dårlige anmeldelser, fordi, at dem der anmelder spillene ikke ved, hvad de laver.

Jeg står 100% inde for Sonic Transformed, og fortæller, at det er en ualmindelig god Kart-Racer, og den bedste jeg har spillet.
Senest rettet af Da Senzai 21. nov 2012 20:07, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Rasbred » 21. nov 2012 20:07

men kan det passe det "kun" koster 179 kr ?

http://cdon.dk/spil/sonic_&_sega_all-st ... spilpriser
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 21. nov 2012 20:09

Rasbred skrev:men kan det passe det "kun" koster 179 kr ?

http://cdon.dk/spil/sonic_&_sega_all-st ... spilpriser


Det spil, du har fundet der, er etteren.

Transformed altså to´eren er det her: http://cdon.dk/spil/sonic_%26_all-stars ... n-21175474

Du kan få det til 250 kroner på Amazon.co.uk, hvis det er :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Rasbred » 21. nov 2012 20:14

Da Senzai skrev:
Rasbred skrev:men kan det passe det "kun" koster 179 kr ?

http://cdon.dk/spil/sonic_&_sega_all-st ... spilpriser


Det spil, du har fundet der, er etteren.

Transformed altså to´eren er det her: http://cdon.dk/spil/sonic_%26_all-stars ... n-21175474

Du kan få det til 250 kroner på Amazon.co.uk, hvis det er :P


arh ja self ..

det er nu bestilt på amazon :D

takker for hjælpen.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Slimjay DK » 21. nov 2012 20:36

lol, fik kigget på Sonic & Sega All-Stars Racing with Banjo-Kazooie, my bad:)

Men dog tror jeg spillet skal prøves for at vurderer om det er godt eller skidt, for hvis man kigger den youtube video du linker til, så er det bare another kart racer, no big deal ;)

Dog skal det da lige nævnes at jeg ikke syntes at Shadowrun eller Chromehounds var noget at råbe hurra for, hvilket så gør mig til en der ikke ved hvad han laver eller hvad ? :)

Ja, fuck score, et spil som Street Fighter X Tekken får jo også en god score, jeg har så givet det en chance, og selvom det har den gode score siger det mig absolut intet og for mig er pengene spildt og den tid jeg har brugt for jeg aldrig igen :lol:

Når alt kommer til alt handler det jo og smag og behag ..
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf TerrificFalcon » 21. nov 2012 20:46

Da Senzai skrev:
Se bare på Xboxlife.dk´s egen Tekken Tag Tournament anmeldelse. Det fik 7 ud af 10 på trods af, at det er det bedste Tekken spil til dato. Det kan ikke lade sig gøre at lave et bedre Tekken spil. Mit eneste kritikpunkt af spillet ville være, at der er for meget content. Spillet er simpelthen så stort, at det er umuligt at mestre 100%.

Og fuck nu, hvad spil får i karakterer. Shadowrun og Chromehounds har f. eks fået dårlige anmeldelser, fordi, at dem der anmelder spillene ikke ved, hvad de laver.

Jeg står 100% inde for Sonic Transformed, og fortæller, at det er en ualmindelig god Kart-Racer, og den bedste jeg har spillet.


Ah, Shin - Tekken Tag Tournament 2 kunne for eksempel have en noget bedre netkode. Der er bestemt plads til forbedringer, på trods af at ja, det er et meget godt Tekken-spil, og muligvis det bedste i serien. Det er heldigvis ikke størrelsen, der afgør det.

Man er også nødt til at indrømme, at Shadowrun og Chromehounds er noget... upraktiske, og går lidt imod de normale veje. Bevares, ja, jeg synes at det er fantastiske spil, men man er jo nødt til at se i øjnene, at det vitterlig kun er gearet til et meget smalt hardcore-publikum. Jeg synes da også, at mange af kritikpunkterne i fx Shadowrun-anmeldelsen herinde er gode (kun 3 online-modes i et spil med 100% multiplayer-content, kun ni baner, meget lidt content - som så til gengæld har vist sig, at være særdeles godt balanceret og overdrevent godt drejet sammen alt i alt). Shadowrun er jo egentlig også et spil, som først bliver sjovt, når man har investeret en del timer i det. Jeg synes egentlig, at det er valid nok, ikke at give 10/10 til det.

Det er heldigvis sådan, at smag er forskelligt - jeg mindes, at du afskyede Blur, som ellers er den bedste kart-racer jeg har spillet. Jeg håber da, at SASASRT er bedre, men det må tiden vise.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf TerrificFalcon » 21. nov 2012 20:47

Forresten: til de af jer, som siger, at Shin er Danmarks allermest hype fyr, så forestil jer at spille Magic 2013 med ham. Bedste Xbox-oplevelse jeg har haft.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 21. nov 2012 20:53

Slimjay DK skrev:
Men dog tror jeg spillet skal prøves for at vurderer om det er godt eller skidt, for hvis man kigger den youtube video du linker til, så er det bare another kart racer, no big deal ;)


Man kan se på billederne og på de achievements, der popper op, at det er et hans allerførste løb. Der er også mange steder, hvor han kunne havde stuntet for at få turbo-boost, men hvor han bare holder sticket neutralt.

Slimjay DK skrev:Dog skal det da lige nævnes at jeg ikke syntes at Shadowrun eller Chromehounds var noget at råbe hurra for, hvilket så gør mig til en der ikke ved hvad han laver eller hvad ? :)


Med store kræfter følger stort ansvar. Når man skriver en anmeldelse, så forpligter det. Der er forskel på, hvad man selv synes, og hvor godt spillet rent faktisk er.

Jeg har anmeldt Fatal Inertia for Xboxlife (http://www.xboxlife.dk/review/224/fatal-inertia.html), og gav det karakteren 7 ud af 10, på trods af, at jeg personligt synes, at det er et 9 ud af 10 spil, fordi, at det er så fucking modbydeligt og genialt på en gang det spil. Det er kampulækkert det spil, og det giver plus-point i min bog, men jeg ved også godt, at det er jeg nok den eneste der synes, og langt de fleste spillere vil nok hade det. Derfor kan jeg ikke give spillet mere end 7 ud af 10 under xboxlife.dk´s navn. Det ville også være tarveligt at give det 9/10, og så køber folk det, fordi, at de tror, at de vil kunne lide det, og se ender de med at hade det.

Personlige meninger skal helst ikke farve en "officiel" anmeldelse

Slimjay DK skrev:Når alt kommer til alt handler det jo og smag og behag ..Ja, fuck score, et spil som Street Fighter X Tekken får jo også en god score, jeg har så givet det en chance, og selvom det har den gode score siger det mig absolut intet :lol:


Det er fordi, at Street Fighter er røvsygt uanset, hvordan du vender og drejer det - og end ikke Tekken-figurer kan lave om det ;)
Senest rettet af Da Senzai 21. nov 2012 21:20, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 21. nov 2012 21:08

TerrificFalcon skrev:
Ah, Shin - Tekken Tag Tournament 2 kunne for eksempel have en noget bedre netkode. Der er bestemt plads til forbedringer, på trods af at ja, det er et meget godt Tekken-spil, og muligvis det bedste i serien. Det er heldigvis ikke størrelsen, der afgør det.


Jeg er lodret uenig med hensyn til netkoden. Det er den bedste jeg nogensinde har prøvet.

Jeg tror heller ikke, at du kan lave et bedre Tekken spil end TTT2 uden at ændre fundamentalt ved opskriften.

Jeg kan sagtens forstå et 7-tal. Er man en casual spiller (det er dem vores anmeldelser herinde er henvendt til), så er TTT2 samme spil som Tekken 6 - bare med flere figurer. Der kunne man godt forvente noget mere af en efterfølger til Tekken 6. 7 er bestemt heller ikke en dårlig karakter. Det er trodsalt over middel.

TerrificFalcon skrev:Man er også nødt til at indrømme, at Shadowrun og Chromehounds er noget... upraktiske, og går lidt imod de normale veje. Bevares, ja, jeg synes at det er fantastiske spil, men man er jo nødt til at se i øjnene, at det vitterlig kun er gearet til et meget smalt hardcore-publikum. Jeg synes da også, at mange af kritikpunkterne i fx Shadowrun-anmeldelsen herinde er gode (kun 3 online-modes i et spil med 100% multiplayer-content, kun ni baner, meget lidt content - som så til gengæld har vist sig, at være særdeles godt balanceret og overdrevent godt drejet sammen alt i alt). Shadowrun er jo egentlig også et spil, som først bliver sjovt, når man har investeret en del timer i det. Jeg synes egentlig, at det er valid nok, ikke at give 10/10 til det.


Haha, er der virkeligt ni baner i ShadowRun? Jeg troede kun, at der var to. Lobby og Nervecenter <--- Ja, det er sådan nogle idioter, spillet henvender sig til ;)

Chromehounds var lyssår forud for sin tid. Men det kræver tid og dedikation, og har en dybde, du ikke kan se, bare ved at løbe igennem singleplayer.

TerrificFalcon skrev:Det er heldigvis sådan, at smag er forskelligt - jeg mindes, at du afskyede Blur, som ellers er den bedste kart-racer jeg har spillet. Jeg håber da, at SASASRT er bedre, men det må tiden vise.


Til at starte med synes jeg, at Blur var ret fedt, men da jeg kom lidt op i level, så synes jeg, at spillede døde lidt for mig - og så hjalp det heller ikke, at jeg slet ikke kunne finde ud af, at styre nogle af bilerne. Fuck, jeg er dårlig til det spil xD
Senest rettet af Da Senzai 21. nov 2012 21:13, rettet i alt 2 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 21. nov 2012 21:09

KevinKes skrev:Du er DK's bedste hypeman. Jeg er så vild efter det spil nu. Og jeg har først hørt om det idag!


Haha! xD

TerrificFalcon skrev:Forresten: til de af jer, som siger, at Shin er Danmarks allermest hype fyr, så forestil jer at spille Magic 2013 med ham. Bedste Xbox-oplevelse jeg har haft.


Lige over, det er altid en fornøjelse at spille med dig (og Jibla!)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 21. nov 2012 21:20

Når alt kommer til alt, så lægger jeg heller ikke skjul på, at så snart jeg finder et spil, som jeg synes mere end almindeligt godt, så synes jeg, at det spil er det bedste i hele verden.

Spørger folk mig idag, hvad det bedste 3Rd person-shooter til Xbox 360 er, så svarer jeg stadig, at det enten må være The Outfit eller 50 Cent: Blood on the Sand.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Slimjay DK » 21. nov 2012 21:58

hehe :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Slimjay DK » 21. nov 2012 22:24

Kan se at der er en demo oppe af spillet på market :D så det må lige testes i morgen :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron