Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf spif2001 » 16. nov 2012 11:38

Hmm... Nu har jeg tøffet lidt rundt på nettet, for at finde ud af, om hbo kommer på xboxen i form a en app, men jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad de vil sende over.

Ligeledes kan jeg ikke se hvad samarbejdet med Ekstrabladet skal gå ud på: http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/t ... 838700.ece

Kommer HBO kun med en flashbaseret browser løsning hostet af ekstrabladet? Så man ikke en gang kan køre det via Xboxens nye IE browser, der smart nok ikke kan vise flash?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 16. nov 2012 15:06

findes HBO go på den amerikanske XBL så kommer nok en abb men selv HBO i usa er lackluster. Og så skal du binde dig i et halvt år minimum... så dybt useriøst at det gør ondt.

Netflix+unblock us

er den bedste løsning,

Btw den nye patch til NF appen er ok nice, endelig fik vi auto replay så den automatisk skifter mellem afsnit af serier =) . Har jeg virkelig savnet.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 16. nov 2012 17:57

Er er nogen, der kan anbefale en god generic action-film, der er på den danske Netflix?

Meget gerne inden klokken 19:30.

Komedie er vel også okay, tror jeg.

Mange, Mange Tak for hjælpen!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf DanniSemperfi » 16. nov 2012 18:00

Da Senzai skrev:Er er nogen, der kan anbefale en god generic action-film, der er på den danske Netflix?

Meget gerne inden klokken 19:30.

Komedie er vel også okay, tror jeg.

Mange, Mange Tak for hjælpen!


Outlander?

Eller The One med Jet Li...
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 16. nov 2012 18:25

The One husker jeg som udmærket. Jet Li er cool.

Fik lige et telefon-opkald, og nu får jeg gæster, der vil se film.

Og ser man på min Film-samling, består den af samtlige film Nicolas Cage og JCVD har lavet, og så en del Koreanske Action-thrillere, og et par håndfulde Japanske Gysere.

Vil se om jeg kan tale for at se "Super", så kan de udvide deres horisont, eller også må jeg bede til at NetFlix kan redde den. De gider ikke se film som Sympathy for Mr. Vengeance eller a Bittersweet life.

BTW:

Super er Worlds Greatest Movie, så jeg promoter den lige skamløst:


Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 24. nov 2012 20:35

... Vi endte iøvrigt med, at se Super efter, at min lillebror også vouchede for den :P. Den var ligeså god 5 gang jeg så den xD ... og det synes de andre faktisk også! :D

Netflix har tilføjet et par nye titler, og jeg var ved at dø af grin, da jeg så, at The Wicker Man nu er tilgængelig. Det er den eneste film, jeg har set, der er så dårlig, at jeg har fået det fysisk dårligt af at se den. Jeg følge med decideret syg efter, efter at havde set slutningen.
Neil LaBute skylder mig stadig en undskyldning. Det er ikke Nicolas Cage skyld, da han spiller sin røv i laser som altid. Der er en hemmelig formel, der lyder, at jo dårligere filmen er, jo bedre spiller Cage. F. eks Julefilmen "Trapped in Paradise". Cage er kongen hele filmen igennem. Det virker ofte som om, at Cage tænker "Jeg ved godt, at denne her film bliver lort, så jeg fyrer den bare maks af og gør, hvad der passer mig".

Hvad er der egentligt af Must See film på Netflix?

Jeg har kun en personligt must see film på Netflix, nemlig JCVD, som jeg synes var rigtigt god.



Det er også Lord of War, Family Man og en af mine personlige favoriter; The Weather Man, som nok ikke er en decideret Must See titel, men som jeg godt kan lide.




Hvad er der af film på danske Netflix, man bare må se, hvis man ikke allerede har? ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 24. nov 2012 22:07

Har set den et par gange før men se Moon, findes på DK NF

Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf DanniSemperfi » 25. nov 2012 08:51

Full Metal jacket. K:19 Widowmaker. Hamburger hill. Kunne blive ved...
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: NET FLIX

Indlægaf Ink129 » 25. nov 2012 12:56

Da Senzai skrev:... Vi endte iøvrigt med, at se Super efter, at min lillebror også vouchede for den :P. Den var ligeså god 5 gang jeg så den xD ... og det synes de andre faktisk også! :D

Netflix har tilføjet et par nye titler, og jeg var ved at dø af grin, da jeg så, at The Wicker Man nu er tilgængelig. Det er den eneste film, jeg har set, der er så dårlig, at jeg har fået det fysisk dårligt af at se den. Jeg følge med decideret syg efter, efter at havde set slutningen.
Neil LaBute skylder mig stadig en undskyldning. Det er ikke Nicolas Cage skyld, da han spiller sin røv i laser som altid. Der er en hemmelig formel, der lyder, at jo dårligere filmen er, jo bedre spiller Cage. F. eks Julefilmen "Trapped in Paradise". Cage er kongen hele filmen igennem. Det virker ofte som om, at Cage tænker "Jeg ved godt, at denne her film bliver lort, så jeg fyrer den bare maks af og gør, hvad der passer mig".

Hvad er der egentligt af Must See film på Netflix?

Jeg har kun en personligt must see film på Netflix, nemlig JCVD, som jeg synes var rigtigt god.



Det er også Lord of War, Family Man og en af mine personlige favoriter; The Weather Man, som nok ikke er en decideret Must See titel, men som jeg godt kan lide.




Hvad er der af film på danske Netflix, man bare må se, hvis man ikke allerede har? ^_^


Nu ved jeg ikke, om du har tjekket serierne ud, men jeg er selv i gang med Sons of Anarchy, som er rigtig fed. Ellers er der jo Breaking Bad, som ingen må gå glip af. Helt igennem fantastisk serie!
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: NET FLIX

Indlægaf Psymatiq » 25. nov 2012 19:56

ellers se the wicker mand med nicolas cage... endnu en fuldtræffer af the cage....lol :lol:

Billede
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: NET FLIX

Indlægaf Macheta » 25. nov 2012 20:11

Sidder og ser I Spy, en ganske udmærket komedie. Fik også lige genset "The Rock" idag, det er tilgengæld en fuldtræffer med Cage, Connery og Harris.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: NET FLIX

Indlægaf ice_hiboy » 26. nov 2012 23:50

Lige set Children of Men. Set den fordi jeg har om dystopi og post apokalypse i skolen så min lære anbefalede den.

Honestly. Måske en 8/10 (hader at give tal). Virkelig ved film. Jeg blev total slugt ind i verden og vil vide mere. Måden scenerne er optaget å¨er virkelig fantastiske. Kan kun anbefale den.

Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: NET FLIX

Indlægaf bOOmer DK » 27. nov 2012 00:07

Har fået set 1. sæson af The Walking Dead. Rigtig lækker serie....nogen der ved om sæson 2 og 3 også kommer på Netflix?
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf ice_hiboy » 27. nov 2012 00:27

2 er ude på us netflix. 3 er igang på amerikansk tv så går nok noget tid
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: NET FLIX

Indlægaf ckolsen » 27. nov 2012 09:56

ice_hiboy skrev:Lige set Children of Men. Set den fordi jeg har om dystopi og post apokalypse i skolen så min lære anbefalede den.


Indeed... Mht dystopi og post apokalypse vil jeg så også anbefale dig The Road, både filmen og bogen.
ckolsen
Niveau 2
 
Indlæg: 105


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron