Xboxlife forum

Halo 4

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Re: Halo 4

Indlægaf Garde92 » 8. nov 2012 18:42

nej for det er hver gang jeg spiller sammen med min ven og han når at spille 3 - 4 min før jeg er inde
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: Halo 4

Indlægaf YaYo » 8. nov 2012 18:48

munckster skrev:Jeg bestilte Halo 4 ved Elgiganten igår, de har desværre ikke afsendt det endnu, men har modtaget en kode til ekstramateriale med mail. Nogen der ved, hvad den udløser?:-)


Det skulle gerne være et ekslusivt armor skin.

Ved ikke lige hvad der sker for elgiganten, jeg havde forudbestilt spillet. De sendte det først idag, og har ikke fået den kode.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Halo 4

Indlægaf Dark x Crow » 8. nov 2012 19:58

Don Drift skrev:Så fik jeg sgu gennemført det :)

Gik hurtigere end jeg havde regnet med egentlig, men kunne ikke slippe det igen.

Spillede på Heroic.

Nu er jeg 26, men jeg sad nærmest og skreg som et lille barn da jeg første gang trådte ud af min cryo tube med masterchief, og endnu bedre, fyrede min første salve af med Assault Rifle.

Dét her er så meget Halo, synes historien halter en lille smule, meget af det virker påtvunget og direkte "standard" procedure i den type missioner man udfører.

Men ellers vil jeg sige 343 har gjort et rigtig flot stykke arbejde. Hvis jeg ikke vidste det, ville jeg sige det stadig var Bungie der havde lavet det her :D (Ved godt der stadig er Bungie folk involveret, men stadig) Synes i hvert fald singleplayer var UDEMÆRKET!

Next stop, MP :D

Det samme skete for mig.
Awesome spil Halo er tilbage i rigtig god form. MP er så dejlig! det føles som Halo!
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Re: Halo 4

Indlægaf Dark x Crow » 8. nov 2012 20:47

I fail sry :oops:
Senest rettet af Dark x Crow 8. nov 2012 20:49, rettet i alt 1 gang.
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Re: Halo 4

Indlægaf Dark x Crow » 8. nov 2012 20:49

Jeg syntes Halo 4 er bedre end Reach, det skulle det self. også gerne være da Reach drabet halo. Men jeg syntes at Halo 4 har redet min Halo oplevelse :) tak 343
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Re: Halo 4

Indlægaf Morten Skou » 8. nov 2012 20:54

Dark x Crow skrev:Jeg syntes Halo 4 er bedre end Reach, det skulle det self. også gerne være da Reach drabet halo. Men jeg syntes at Halo 4 har redet min Halo oplevelse :) tak 343


Jeg har det på præcis samme måde. Døde virkelig ved ODST og Reach, men det er som om at der er noget i Halo 4 MP der bare bringer de glade minder tilbage fra Halo 2 og 3.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Halo 4

Indlægaf PhantomRay » 9. nov 2012 00:18

*phew* så blev jeg færdig med mit 2 playthrough, denne gang på Legendary. Tog omkring 10 timer, hvor jeg på mit først playthrough på Heroic klokkede ind på de 8 1/2- 9 stykker.
Fandme stadig en fed oplevelse! Lidt skuffet over at man SKAL se de terminals for at få et bedre indblik i historien, men de er ret fede at se! Jeg var lidt *huh?* da den store portion historie blev serveret i spillet, men 2 gang var den noget lettere at forestå, specielt hvis man lige tager er kig på terminals inden.... Det gav bare ikke helt mening uden. Fik også først set 'Forward Unto Dawn' filmen efter mit første playthrough. Jeg lovede mig selv ikke og spoile den via. Youtube, da man fik den med i en extended version i Limited Edition. Meget sjovt og se sammenhængen (:

Nu står den på MP indtil jeg kan samle tropperne til Spartan-Ops og Campaign Co-op.

Men der er nogen virkelig fede moments gemt i det spil... Synes jeg har det sjovere end med Reach eller ODST, nok fordi det er Chief hvis sko man fylder og hele historien mellem Cortanna og Chief er bare fantastisk!

Mhm... Så rullede Legendary ending lige forbi skærmen... Spændende!!!! Kom så Halo 5! Selvom jeg nok tror vi starter next-gen Xbox med et Halo 2 HD remake ala. Anniversary.

Men fandme et godt spil! Og virkelig kun ros til 343! Fandme et godt stykke arbejde!
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Re: Halo 4

Indlægaf MrCarrazzia001 » 9. nov 2012 09:15

PhantomRay skrev:Mhm... Så rullede Legendary ending lige forbi skærmen... Spændende!!!! Kom så Halo 5! Selvom jeg nok tror vi starter next-gen Xbox med et Halo 2 HD remake ala. Anniversary.

Men fandme et godt spil! Og virkelig kun ros til 343! Fandme et godt stykke arbejde!

Min teori er at 343 laver Halo 2 remake som den sidste titel til 360, mens at Halo 5 bliver en launch titel til next-gen :) Fedt at du har kunne lide spillet. Jeg er også begyndt på legendary, men kunne godt være jeg lige skulle finde de dersens terminals først ;)
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo 4

Indlægaf DangerSniper DK » 9. nov 2012 09:18

Lyder som et spil jeg skal investere i.
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Halo 4

Indlægaf munckster » 9. nov 2012 09:35

YaYo skrev:
munckster skrev:Jeg bestilte Halo 4 ved Elgiganten igår, de har desværre ikke afsendt det endnu, men har modtaget en kode til ekstramateriale med mail. Nogen der ved, hvad den udløser?:-)


Det skulle gerne være et ekslusivt armor skin.

Ved ikke lige hvad der sker for elgiganten, jeg havde forudbestilt spillet. De sendte det først idag, og har ikke fået den kode.


Ved sku heller ikke hvad der sker for dem.. Bestilte onsdag formiddag, det er på lager, men de har fanme ikke sendt det endnu. Nu har jeg det ikke engang til weekenden.. for fanden da.. :evil:
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Halo 4

Indlægaf Smokenhagen » 9. nov 2012 12:33

YaYo skrev:
munckster skrev:Jeg bestilte Halo 4 ved Elgiganten igår, de har desværre ikke afsendt det endnu, men har modtaget en kode til ekstramateriale med mail. Nogen der ved, hvad den udløser?:-)


Det skulle gerne være et ekslusivt armor skin.

Ved ikke lige hvad der sker for elgiganten, jeg havde forudbestilt spillet. De sendte det først idag, og har ikke fået den kode.


Har heller ikke fået min kode fra elgiganten endnu. Har endda skrevet til dem.
Delingsmotto: Eat Shit Or Die Tryin' 1LOPKESK
Smokenhagen
Niveau 4
 
Indlæg: 307
By: Downtown Jewville


Re: Halo 4

Indlægaf Rasmusdc » 9. nov 2012 13:03

spg. jeg har suttet røv til at starte med, skal lige vænne mig til at spille FPS med controller, men de sidste 5-6 spil har været med meget positiv K/D ratio.. så det er fint, kan se Halowaypoint opdatere min SR rating, men der kommer i ngen opdatering i stats.. så skal se på den grimme 0.80 K/D lidt endnu.

de spil man har spillet, skulle gerne komme på et eller andet tidspunkt? det er vel bare server issues, eller er det kun mig der oplever dette?
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Halo 4

Indlægaf Miaauw » 9. nov 2012 13:43

Kan man spille online Split-screen, ligesom i Halo 3?
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Halo 4

Indlægaf Smokenhagen » 9. nov 2012 14:47

Miaauw skrev:Kan man spille online Split-screen, ligesom i Halo 3?

Har spillet mod nogle split-screen'ers så ja, men ved ikke hvordan man gør :)
Delingsmotto: Eat Shit Or Die Tryin' 1LOPKESK
Smokenhagen
Niveau 4
 
Indlæg: 307
By: Downtown Jewville


Re: Halo 4

Indlægaf Michelve » 9. nov 2012 15:31

hvilke opsætning af knapper syntes I er bedst??
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster