Xboxlife forum

NETFLIX

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 20. okt 2012 13:30

Det jeg mener er, at hvis jeg trykker på der, hvor Shooter sagde, at jeg skulle trykke. Så kommer jeg ind på den side, jeg linkede til øverst.

Da Senzai skrev:Hvor kan jeg se helt præcist, hvad jeg har mulighed for at se, inden jeg giver mine kreditkortkort oplysninger?

Jeg har fundet det her https://signup.netflix.com/BrowseSelection, men kan jeg ikke få lov til at se, alt, hvad de tilbyder, inden jeg tilmelder mig?


Shooter sagde, at jeg kunne se titlerne der.

Men altså, Det kan vel umuligt være alle titler, der er til rådighed ^_^.

Er det et krav, at der er Danske Undertekster, før at en serie eller film kommer på Netflix? For så kan det da nemt være derfor, hvis udvalget ikke er så stort.

Jeg vil helst se ting, jeg ikke kan se herhjemme.

Når det så er sagt, så kan jeg sagtens se, hvorfor Netflix er fedt. Hvis det ikke var fordi, at jeg i forvejen har mange film/spil/tegneserier, jeg mangler at komme igennem så var jeg også joinet ^^;.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf polakski » 20. okt 2012 14:43

Psymatiq skrev:fik lige mine børneminder ødelagt da jeg genså ducktales med dansk tale... Joahim von and snakker bornholmsk og jeg har løst til at dræbe rip,rap og rup pga deres skingrer irrerterende stemmer <.< .

Hørt!

Men nu kan man da heldigvis kvæle de danske stemmer og få dem på amerikanesisk hvis det gibber sådan i dig. og i valget mellem at høre piveænderne og så sidde og oversætte, så vælger jeg at skrue ned.
polakski
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Re: NET FLIX

Indlægaf Shooter DK » 20. okt 2012 15:47

Da Senzai skrev:Det jeg mener er, at hvis jeg trykker på der, hvor Shooter sagde, at jeg skulle trykke. Så kommer jeg ind på den side, jeg linkede til øverst.

Da Senzai skrev:Hvor kan jeg se helt præcist, hvad jeg har mulighed for at se, inden jeg giver mine kreditkortkort oplysninger?

Jeg har fundet det her https://signup.netflix.com/BrowseSelection, men kan jeg ikke få lov til at se, alt, hvad de tilbyder, inden jeg tilmelder mig?


Shooter sagde, at jeg kunne se titlerne der.

Men altså, Det kan vel umuligt være alle titler, der er til rådighed ^_^.

Er det et krav, at der er Danske Undertekster, før at en serie eller film kommer på Netflix? For så kan det da nemt være derfor, hvis udvalget ikke er så stort.

Jeg vil helst se ting, jeg ikke kan se herhjemme.

Når det så er sagt, så kan jeg sagtens se, hvorfor Netflix er fedt. Hvis det ikke var fordi, at jeg i forvejen har mange film/spil/tegneserier, jeg mangler at komme igennem så var jeg også joinet ^^;.


kan sige at der alene er små 1000 HD film/serier ;)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 20. okt 2012 15:50

Garanteret, men det interessante er jo hvilke.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf Shooter DK » 20. okt 2012 16:49

Tager sku for lang tid at skrive dem alle ned ;)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 20. okt 2012 17:26

Going NoWhere! Der var derfor jeg spurgte for en side siden, om der ikke var et sted, jeg selv kunne se det :P

Jeg er ude af denne her tråd. Vi ses nok ikke!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf ZeanDanielZ » 20. okt 2012 19:02

Shooter DK skrev:Tager sku for lang tid at skrive dem alle ned ;)

Screenshot?
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 20. okt 2012 19:44

Nu kom jeg så til at tilmelde mig alligevel. For at svare på mit eget spørgsmål, så er der åbenbart ikke en mulighed for at få vist en konkret liste. Eller også kan jeg ihvertfald ikke finde det.

Jeg har dog kigget mig lidt omkring og har fundet følgende, jeg har tænkt mig at se:

Chuck
The Boondocks
Power Rangers Samurai
Cool World
Legend of the fist
Precious
Chasing Amy
Ong bak 2
Firefly

Jeg er meget spændt på at se, hvad de ellers tilføjer af ting og sager, og hvor ofte.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf chr-dk » 20. okt 2012 21:49

Jeg er også begyndt på Chuck synes den er herre fed har set 16 afsnit på 3 dage nu :D
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Re: NET FLIX

Indlægaf ALIE » 20. okt 2012 21:57

Yes! Chuck er sindssygt undervurderet.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: NET FLIX

Indlægaf Major Oblivious » 20. okt 2012 22:01

Da Senzai skrev:Nu kom jeg så til at tilmelde mig alligevel. For at svare på mit eget spørgsmål, så er der åbenbart ikke en mulighed for at få vist en konkret liste. Eller også kan jeg ihvertfald ikke finde det.

Jeg har dog kigget mig lidt omkring og har fundet følgende, jeg har tænkt mig at se:

Chuck
The Boondocks
Power Rangers Samurai
Cool World
Legend of the fist
Precious
Chasing Amy
Ong bak 2
Firefly

Jeg er meget spændt på at se, hvad de ellers tilføjer af ting og sager, og hvor ofte.

Vil lige nævne i forhold til Chuck så har Netflix DK sæson 1 - 3. Men der er reelt set 5 sæsoner.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: NET FLIX

Indlægaf Da Senzai » 20. okt 2012 23:24

Okay, det viser sig, at der er meget mere end ved lige første øjekast. Det er når man først har oprettet en bruger, så er det en del mere overskueligt at bruge netflix.dk til at kigge på end via xboksen. Jeg synes, at det er sjovt, hvordan jeg føler, at der er åbenlyse titler, der mangler, men samtidigt kan man falde over titler som "The Last Dragon og Drunken Tai Chi".

Jeg tror, at jeg kommer til at få det meget sjovt med det her.

Jeg synes sgu, at netflix virker meget cool. Så kan det også være, at jeg kan spare lidt plads til min DVD-Reol, og så lade være med at købe film bare fordi, at jeg er nysgerrig, og så gemme mine purchases til alt, hvad der er must have. Dvs JCVD og Nic CAGE.

Har tidligere været ved at købe en Cool World på Amazon, men så blev det ikke til noget alligevel, da jeg så, at den koster næsten 300 kroner fra ny - men de har den åbenbart på den Danske Netflix, det er jo for sindssygt. Glæder mig til at se den.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: NET FLIX

Indlægaf JohnH » 20. okt 2012 23:33

Jeg har også lige aktiveret mit idag og er allerede glædeligt overrasket over alt det fede de har samlet i det!

Sidder lige nu og griner af Bill Engvall , Amerikansk standup/komiker (kendt fra bl.a. Blue Collar serien)

Edit: Opdagede lige at Deathrace 2000 også er med, nice!

Sylvester Stallone er også med i den , hehe

Billede
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: NET FLIX

Indlægaf Major Oblivious » 21. okt 2012 00:31

Unblock US + Dansk Netflix konto = Netflex med US indhold på TV´et / Ipad´en og dansk indhold på Mac´en.. (gratis gennem Spotify) Så er jeg vist dækket godt ind - men jo.. US Netflix har godt nok meget indhold ift. den danske version
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: NET FLIX

Indlægaf JohnH » 21. okt 2012 17:43

Det er forresten meget irriterende at man ikke kan slå underteksterne fra i en hel del af filmene..... man skal bare tvinges til at sidde og læse hvad der siges :roll:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst