Xboxlife forum

Hvis jeg tog i gamestop hvor meget ville jeg få ?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hvis jeg tog i gamestop hvor meget ville jeg få ?

Indlægaf Dirty South » 20. sep 2012 16:05

Har disse spil jeg gerne vil a med

Forza Motorsport 3
Battlefield 2: Modern Combat
Battlefield: Bad Company 2
Frontlines: Fuel Of War
Lost Odyssey

Får dem sku aldrig solgt, så overvejer bare at smutte i gamestop, men hvormeget kan jeg ca forvente at få?
Dirty South
 


Re: Hvis jeg tog i gamestop hvor meget ville jeg få ?

Indlægaf TerrificFalcon » 20. sep 2012 16:47

Et sted mellem 50-150kr, vil jeg skyde på. Der er ingen af spillene der er meget værd, men det kan godt være, at de af mærkværdige årsager giver omkring 80kr for Forza 3. Resten af spillene, ud over Bad Company 2, skal du nok ikke forvente mere end 5-10kr for.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvis jeg tog i gamestop hvor meget ville jeg få ?

Indlægaf Dirty South » 20. sep 2012 16:50

lol så er gamestop da lige til at lukke op og skide i ... men tak for din hjælp :)
Dirty South
 


Re: Hvis jeg tog i gamestop hvor meget ville jeg få ?

Indlægaf Morten Skou » 20. sep 2012 17:02

Nu er det jo nogle ret gamle spil du har på listen :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hvis jeg tog i gamestop hvor meget ville jeg få ?

Indlægaf Justin Anhtony » 20. sep 2012 17:14

Dirty South skrev:lol så er gamestop da lige til at lukke op og skide i ... men tak for din hjælp :)


Og hvorfor det?
Vi får altid sure kunder, pga. at folk forventer at få mere for deres spil. Men de har jo ligesom et valg. Der er sgu ikke nogen som tvinger folk til at sælge deres spil.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: Hvis jeg tog i gamestop hvor meget ville jeg få ?

Indlægaf Dirty South » 20. sep 2012 17:15

true dat, men hvis der var nogle her som fx kunne tænke sig at købe så sig til.. regner næppe med at tage i gamestop alligevel :/ æv
Dirty South
 


Re: Hvis jeg tog i gamestop hvor meget ville jeg få ?

Indlægaf Dirty South » 20. sep 2012 17:16

Justin Anhtony skrev:
Dirty South skrev:lol så er gamestop da lige til at lukke op og skide i ... men tak for din hjælp :)


Og hvorfor det?
Vi får altid sure kunder, pga. at folk forventer at få mere for deres spil. Men de har jo ligesom et valg. Der er sgu ikke nogen som tvinger folk til at sælge deres spil.

5-10kr NUFF SAID... case closed hahahhaha cmon son
Dirty South
 


Re: Hvis jeg tog i gamestop hvor meget ville jeg få ?

Indlægaf Dirty South » 20. sep 2012 17:17

og hvis i/gamestop nu solgte spil til 5-10kr så var det en anden snak looool men nej nej det gør i vel ikke
Dirty South
 


Re: Hvis jeg tog i gamestop hvor meget ville jeg få ?

Indlægaf Cena » 20. sep 2012 17:41

Dirty South skrev:og hvis i/gamestop nu solgte spil til 5-10kr så var det en anden snak looool men nej nej det gør i vel ikke


Nej det gør de selvfølgelig ikke, for de skal jo tjene på det.
Men har da tit set titler til 25 kr dernede, og dem havde du vel ikke forventet at få 25+ kr for når du afleverede dem igen?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Hvis jeg tog i gamestop hvor meget ville jeg få ?

Indlægaf IkkNico » 20. sep 2012 17:54

Jeps, jeg fik et brugt Far Cry 2 og et ditto Singularity for hhv 30 og 40kr i juli.

Dirty South skrev:og hvis i/gamestop nu solgte spil til 5-10kr så var det en anden snak looool men nej nej det gør i vel ikke

Der er jo heller ikke nogen der tvinger folk til at købe spil hos GS ;)

Men hvad vil du så have for dine spil?
BC2 fås i en ultimate edition (ny) til 100kr, hvilket betyder at salgsprisen for et brugt (hvor du sandsynligvis skal købe online pass ovenikøbet) er presset ned under 50 kr. og indenfor en meget overskuelig fremtid endnu mindre, så hvad havde du forestillet dig GS skulle give dig i bytte for dit eksemplar?

Sælger du selv herinde, kan du MÅSKE hive den op på 40-50kr, men så skal du nok handle fjæs-til-fjæs eller selv betale portoen
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Hvis jeg tog i gamestop hvor meget ville jeg få ?

Indlægaf Justin Anhtony » 20. sep 2012 18:16

Dirty South skrev:
Justin Anhtony skrev:
Dirty South skrev:lol så er gamestop da lige til at lukke op og skide i ... men tak for din hjælp :)


Og hvorfor det?
Vi får altid sure kunder, pga. at folk forventer at få mere for deres spil. Men de har jo ligesom et valg. Der er sgu ikke nogen som tvinger folk til at sælge deres spil.

5-10kr NUFF SAID... case closed hahahhaha cmon son


Ja okay. Med sådan et svar, er det vidst ikke værd at diskutere med dig.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: Hvis jeg tog i gamestop hvor meget ville jeg få ?

Indlægaf Donfranke » 20. sep 2012 18:32

Det er sjovt, som folk ofte skriver om deres utilfredshed med indbytningspriser i GameStop. Som Justin A. skriver, tvinges folk ikke til at benytte den service.

Et godt tilbud for en kunde, set fra kunden synspunkt, kune være Blockbusters Fifa kampagne sidste år. "indbyt dit Fifa 11 of få Fifa 12 med 50% rabat"....

Nu er min lokale blockbuster-butik lukket, blandt flere der er gået samme vej. Dårlige forretningsmodeller gavner ingen, ud over den kunde der benyttede tilbuddet, men hvor skal kunden nu tage hen...butikken er lukket.

Onlinehandel er måske fremtiden, men hvem af os gamere nyder ikk´ at tage ind i en GameStop butik, bare lige for at kigge, lige for at finde ud af, hvad de 5 spil man ikk har spillet i 100 år kan give i bytte. Ingen tvinges til byttet og ej heller til besøget. Folk har ret til egen mening, men at sige det er hul i hovedet af GameStop med deres byttepriser, skal bare se hvor Blockbuster er, om 1 - 2 år...
Donfranke
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Re: Hvis jeg tog i gamestop hvor meget ville jeg få ?

Indlægaf Dirty South » 20. sep 2012 20:10

rolig nu drenge det var ikke en debat der skulle opstå hahaha take a chill pill :P

Har haft spillene til salg i flere måneder nu, de står bare og samler støv, men med 5-10kr så er det nok ventetiden værd ;)
Dirty South
 


Re: Hvis jeg tog i gamestop hvor meget ville jeg få ?

Indlægaf Miaauw » 20. sep 2012 20:55

Dirty South skrev:rolig nu drenge det var ikke en debat der skulle opstå hahaha take a chill pill :P

Har haft spillene til salg i flere måneder nu, de står bare og samler støv, men med 5-10kr så er det nok ventetiden værd ;)

Jep, perfekt logik. Ventetiden gør heller ikke spillene mindre i værdi eller noget some helst. :0)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Hvis jeg tog i gamestop hvor meget ville jeg få ?

Indlægaf TerrificFalcon » 20. sep 2012 20:58

Jeg fik mit Lost Oddysey for et par år siden, og der måtte jeg betale præcis 0kr for det, fordi at det simpelthen var umuligt at få afsat det til nogen som helst. Det er jo ikke et spil man kan sælge med profit. Det koster, hvad, 40kr nede i GameStop, mener jeg da det er. Hvis det skal kunne betale sig for nogen at købe det af dig, så skal du sælge det for 10kr + 25kr i porto, og så har folk sparet en femmer kontra bare at tage en tur ned i GameStop.

Altså, selv hvis du gav det væk gratis, så ville man kun spare 15kr. Det kan bare ikke betale sig at sælge.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron