Xboxlife forum

Xbox360 / kinect spørgsmål

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox360 / kinect spørgsmål

Indlægaf feinschmecker » 12. sep 2012 09:06

Hej allesammen

Længe siden.
Jeg overvejer at genanskaffe mig en xbox360 (slim) med kinect (for ungernes skyld), og har i den forbindelse et par spørgsmål, i måske kan svare på.

Det der Kinect: virker det? Eller der det bare endnu en overhyped gadget?

Lider x360'en stadig af rrod (som i gamle dage)?

Håber I kan hjælpe mig – og hvis svarene er nogenlunde positive, vil jeg se frem til at komme tilbage i folden :-)

/feinschmecker
"Jeg har ikke noget motto" som jeg plejer at sige...
feinschmecker
Niveau 3
 
Indlæg: 297


Re: Xbox360 / kinect spørgsmål

Indlægaf WEZL_DK » 12. sep 2012 09:15

Kinect fungere i nogle spil, og i andre slet ikke. Spil som jeg har, som jeg mener virker rigtig godt, er: Kinect Sports 1 og 2, Dance Central 1 og 2, Raving Rabbids: Alive & Kicking, og så selvfølgelig Kinect Adventure som følger med Kinect.

Spil jeg har prøvet demoer af, som jeg også mener virker rigtig godt er: kinectimals, Hole in the wall og Fruit Ninja.

Spil jeg har set andre spille, og som virker til at være gode til Kinecten: Carnival Games, Game Party: in Motion, Kinect Joy Ride, Powerup Heroes, Sesame Street: Once Upon a Monster.

Mener ikke at slim udgaven lider af RROD. Har ihvertfald ikke hørt nogen der har haft det på deres Slim.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Xbox360 / kinect spørgsmål

Indlægaf ice_hiboy » 12. sep 2012 09:19

Fruit Ninja Kinect er et must. Kinect udgaven kan hurtigt blive et voldeligt spil hvis man spiller 2 player xD
Dance Central fungere virkelig godt.

Jeg synes kinect er nice. Specielt til hvis i er nogle stykker. Jeg kan sagtens forstille mig børn synes det er rigtig sjovt.
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 62 gæster

cron