Xboxlife forum

Magic 2013

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic 2013

Indlægaf Lord Khazmir » 10. jul 2012 09:03

De er så vilde, de hydraer - total ynglingssataner.

For sjov lod jeg en vokse til godt 400 :D (kan ikke huske præcist hvad den landede på) samtidig med at jeg fyrede creatures på bordet som en gal.

Den runde delte jeg over 700 i damage med 52 creatures :twisted:

Det er nok kun mig der synes det der sjovt at lege en ond gud en gang i mellem =P~
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 10. jul 2012 18:11

TerrificFalcon skrev:
EDIT: her er den - årets allerbedste hatemail/kompliment!
Billede



Det var fandeme også den bedste VineLasher Kudzu, jeg nogensinde har set!

Din starthånd var også sick. Vinelasher, Natures Lore, Natures Lore, Boundless Realm og skove. Og så trækker du en Nature´s Lore mere xD.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 10. jul 2012 21:55

Yeah, det var ret plat, egentlig - men det er Duels jo. Velfortjent sejr!

Er forresten godt igang med at unlocke Burn-decket nu. Nøj, som folk dog quitter, når man spiller med det. Det er da også helt oppe i tempo nu, når det har fået så gode promo-kort. Jeg har spillet 10 kampe med det siden jeg fik dem, og jeg har ikke fået en eneste omgang fair modstand endnu.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 11. jul 2012 17:05

Jeg håber Shin følte sig godt gammeldags stalket på det officielle forum idag :mrgreen:

Generelt gode nyheder derfra i øvrigt. De har fået en ny community manager, der udover at være aktiv, tilsyneladende har forbindelser direkte til udviklerholdet. han tager gladeligt imod feedback og spørger endda aktivt efter det. Kunne være fedt med en masse tuilføjelser til næste års spil (random decks i online, variabel mana osv.)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 11. jul 2012 18:22

Ja, det var nice! Har lige banket et Celestial Light deck i Ranked, der var oppe på 198 liv xD.

ANCIENTS WILDS, LET´S GO!! :D

Det deck kan tage alt ud xD
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 14. jul 2012 21:11

Haha!

Jeg har lige spillet en Ranked Talrand (mig) mod Dream Puppets!

Jeg er på 30 Kort, da jeg spiller Panoptic Mirror plus Time Walk (infinite Turns). Jeg har ingen dyr på bordet.

Min modstander har 2 Howling Mines og lader mig spille spillet ud. Han ville nok se, om jeg kunne slå ham ihjel inden, jeg løb tør for kort! xD

Jeg spiller så en Rite of Replication på hans Vedalken Entrancer og får ham møllet ned på 8 kort. Jeg har ca. elleve kort tilbage i mit deck. Turen efter spiller jeg TimeStretch og TimeWalk på min modstander, så han får 4 ture i træk. Jeg sætter kontrolleren på bordet og venter på, at han løber tør for kort i sit deck. Hvilket han gør, og jeg vinder :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 14. jul 2012 21:32

Spillede lige mod mono-sort, og jeg røg ned på 2 liv. Så spillede jeg lige Time Stretch, og angreb 2 gange med to RuneScarred Dæmoner, jeg havde kopieret. FTW!!

Talrand kan godt gå hen og blive mit nye Yndlingsdeck :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 14. jul 2012 21:46

Har lige taget min modstander ud med en 53/53 Trampende Clickslither! :D

Talrand decket er simpelthen for dumt! :D

Bribery på Panoptic Mirror. Først finder jeg en Clickslither. Næste tur finder jeg en Siege-gang Commander, og så spiller jeg en Kicked Rite of Replication på Gang-Commanderen og svinger med Clickslither FTW :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 14. jul 2012 21:59

Har lige vundet over det bedste deck spillet (Ancient Wildz ofcourse ;)) med Talrand.

Han spiller en tur 4 portal, og så ved jeg jo godt, hvad klokken er slået. Jeg spiller Bribery som en Pro, og da min modstander godt kan finde ud af at spille Magic har han selvfølgelig en Acidic Slime i decket, som jeg finder og bøffer Portalen med.

Turen efter spiller jeg Followed Footsteps på Acidic Slime, og et par ture og nogle Rites of Replications efter, har han ikke nogen lande :D

Er oppe på 5 rankede wins i streg nu med Talrand :D. Alle dem, der siger, at decket er dårligt skal bare flette næbbet :D. Man kan vinde med alle decks i det her. Det er fantastisk :D

Hvordan er det, når modstanderen Conceder og jeg Conceder bagefter, fordi jeg ikke gider skulle give 20 damage til AI´en? Tæller det så også som et loss for mig?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 14. jul 2012 22:16

Win nummer 6. Han spiller tENDRrils på sin obliterator, som jeg har neglet med Bribe. Lulz. Ellers ville han været død :P. Jeg spillede 3 Counterspells på min egen Azure Mage, og slog ham ihjel med Sphinx Bone Wand :D

Det er meget sjovere at spille blå i Duels, end det er i virkeligheden :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 14. jul 2012 22:21

Øv, Min Streak sluttede i Kamp 7 syv vs. Goblins.

Havde ellers Time Warp ind i Gravitional Shift, jeg kunne spille, meneehhh... Jeg var død i tur 4, så så langt nåede jeg aldrig.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 14. jul 2012 22:56

Så så man lige mig vs. Goblins igen.

Jeg spiller tur 5 Time Warp --> Time Warp - Gravitional Shift, som en Boss. Men taber alligevel. /)#&&%"&/% Pro Blå Piledriver!! Den er kun fed, når det er mig og Terri, der har den :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 14. jul 2012 23:04

Hahaha, for helvede - den der Goblin Piledriver er simpelthen fandens nasty mod blå decks. Generelt set er begge de røde decks faktisk bare utroligt gode.

Men du har jo også ret, når du siger, at man sagtens kan vinde med alle decks - det betyder dog ikke, at alle personer kan vinde med et deck. Man bør lige huske, at vi to jo sidder med gennemtænkte decks og latterlige komboer i ærmet (Canchellor + Rise of the Grave, halløjsa!).

Kan forresten godt forstå, at folk kaldte Talrand-decket for dårligt. Det deck blev jo decideret forkælet med promo-kortene, i form af blandt andet Time Stretch, Bribery og en ekstra Time Walk, som sådan set er det dine wins lige nu har været bygget på, lyder det til :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 15. jul 2012 00:01

Ja, Time Warp og Bribery har hjulpet rigtigt Meget. Time Stretch spiller jeg mest med for lulz. For der er rigtigt langt til 10. Især mod deck som Pack Instinct, Goblins, Ordric, osv.

Jeg tror faktisk, at jeg vinder mest på at spille nogle gode Rite of Replications. Planen for decket er, at nå til Late- Game, hvor det bare stikker af med Rites, Warps, Staven, og Panoptic Mirror. Mit yndlingskort er nok Future Sight (som der også kom en ekstra af i Promo-Unlocksne).

Nu vi taler Chancellor, så gik jeg lige infinite ved at kopierer modstanderens Rites of Replications i graven, og så blev jeg bare ved med at lave uendelige 5/7, indtil min modstander quittede.

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Velka » 15. jul 2012 13:20

Hejsa

Jeg har lige et enkelt spørgsmål.

Jeg er helt ny til Magic og har ikke spillet nogen af de tidligere spil. Men efter at have spillet nogle timer, er jeg blevet grebet af det, og har nu unlocket "born of Flame" 30/30.

Jeg vil gerne bruge tiden på at unlocke alle kortene/dækkene ved at lære at spille spillet. Men jeg kan ikke helt finde ud af de Promo koder?

Jeg er i tvivl om promo koderne udelukkende indeholder ekstra kort de til forskellige dæk, som man alene kan få fingerene i ved at bruge koderne, eller om de blot er en genvej til nogle bedre kort?

Håber I kan hjælpe.
Velka
Niveau 0
 
Indlæg: 12


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron