Xboxlife forum

Magic 2013

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 1. jul 2012 18:20

nakka skrev:... et par ændringer til et "Born of flame" dæk, så er en kamp hurtig overstået.

Jep, det er et vaskeægte burn-deck, og kan æde alle andre deck forholdvis hurtigt.

Jeg er dybt uenig omkring Planechase. Det er simplethen for langsomt og ensformigt til min smag.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf Lord Khazmir » 2. jul 2012 10:55

Jeg tror nu ej heller at Planechase bliver den store vinder for mig...

Spillet er fantastisk, men jeg synes dog det er for let/hurtigt at gennemføre alle achievements. Ikke fordi jeg skal anbefale en "planeswalker" achievement, for den var sindsyg, men der kunne godt have været et par achievements som det trods alt tog noget tid at opnå.
Jeg har "fuldført" spillet, men har pt. kun to decks som er helt unlocked - hvoraf det ene er med key. Som i de to tidligere spil skal jeg naturligvis have alle decks unlocked og der er tonsvis af replay værdi i dette spil, det kunne bare være meget fedt at arbejde hen mod en svær opnåelig achievement.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Magic 2013

Indlægaf Quasi » 2. jul 2012 16:04

Hvis der er nogen der er friske på et spil eller to, så skal i være mere end velkomne til at tilføje mig :)
Quasi
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 3. jul 2012 13:43

Terrificy og jeg spillede den fede 2-Headed Giant kamp igår.

Jeg spillede Big-Blue Kontrol-udgaven af Dream Puppets og Terri, Goblins.

Vi spiller mod Mølle-Dream Puppets og Exalted. Terrificy spiller en Tur 2 Goblin Piledriver der går hele vejen fra 30 til 0, mens jeg bliver ved med at bounce og Mind Controlle Exalted fyrens dyr. Ham Mølle-idioten måtte bare sidde og se dum ud, mens Piledriveren løb forbi alle hans dyr xD

Planechase er forfærdeligt. Jeg kan godt se, hvorfor ideen er sjov, men det tager alt, alt for lang tid spille en online kamp.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 3. jul 2012 21:14

Har foreløbigt unlocked alt til Born of Flame og Pack Instinct (key), og er godt halvvej igennem Peacekeepers. Rigtig sjovt deck.

Jeg synes stadig det er rigtig øv, at der ikke er en Random deck playlist.


Da Senzai skrev:Planechase er forfærdeligt. Jeg kan godt se, hvorfor ideen er sjov, men det tager alt, alt for lang tid spille en online kamp.

Alt alt alt for lang tid, og det er endnu værre mod AIx3.

Jeg har slet ikke kigget på det Goblin deck endnu.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 7. jul 2012 08:14

Så er de første promokoder dukket op.
Begge koder dukkede op på det officielle forum igår.

Det lader til at alle promokoder er universelle (de kan bruges på alle platforme et uendeligt antal gange)


WMKFGC

Chandra's Phoenix - Born In Flames
Genesis Wave - Pack Instinct
Telemin Performance - Dream Puppets
Goblin Guide - Goblin Gangland
Phage the Untouchable - Obidient Dead
Sigil of the New dawn - Peacekeepers
Pillory of the Sleepless - Exalted Darkness
Spawnwrithe - Ancient Wilds
Flow of Ideas - Crosswinds
Recumbent Bliss - Celestial Light

KWPMZW

Dreamborn Muse
Goblin Assault
Dread
Squadron Hawk
Vindicate
Gigantomancer
Bribery
Soul Warden
Lightning Bolt
Verdant Force
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf Gajda » 7. jul 2012 08:26

Fedt. Jeg prøver koderne med det samme.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Magic 2013

Indlægaf Teluc » 7. jul 2012 21:56

Born in Flames blev lige 80% bedre :)
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Re: Magic 2013

Indlægaf Teluc » 7. jul 2012 21:57

Er der nogen der ikke spiller IRL-Magic som vil donere deres Promo-booster kode til mig? :) I så fald vil jeg være jeres største fan til evig tid!
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 7. jul 2012 22:29

Teluc skrev:Er der nogen der ikke spiller IRL-Magic som vil donere deres Promo-booster kode til mig? :) I så fald vil jeg være jeres største fan til evig tid!

Bare opret en ny bruger, og start et spil med "ham", så får du en ny promokode. Jeg ved ikke hvor mange gange, man kan gøre det.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 7. jul 2012 22:45

Du kan få et uendeligt antal promo-koder på den måde, rent faktisk. Det er lidt spøjst, men sådan har det også været med de andre spil :)

Må også lige give mit besyv med på de nye kort. Har indtil videre kun spillet med Dream Puppets, hvor jeg har fjernet begge Telemin Performances. Indtil videre går det ret dårligt, men det eneste decket fejler på, er at der altid er for meget removal hos fjenden, til når jeg lige hapser deres største monstre.

Til gengæld har jeg også haft drømmerunder. Tur 1 Hedron Crab, tur 2 Hedron Crab + møl for 6 er rimelig heftig - og så gik der et par runder, før jeg klonede hans Primeval Titan og møllede for 12 - det er altså slemt.
Det her deck fungerer måske ikke godt alene, men jeg kommer til at skrige "Hvor bli'r dit deck af!? Hvor bli'r dit deck AF!?" sammen med Shin i 2HG, dét er sikkert.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 8. jul 2012 07:37

Jeg bryder mig ikke rigtig om Dream Puppets, men det er mest fordi jeg hader at give min modstander valgmuligheder, og det kommer man til med howling mine,, dreamborn muse og fonten. Kan man få Jace's Erasure ud giver de god mening, men ellers er der andre kort jeg hellere ville have flere af.

Personligt elsker jeg Telemin Performance. I værste fald får du en chumpblocker for 5 mana, men chancen for at hive noget lidt bedre ud af modstanderens deck er rimeligt god, samtidig med at han skal smide nogle gode spells og/eller mana i graven.

*edit* Dream Puppets bliver snart uhyggeligt. Promokort der kommer inkluderer Grindstone, Traumatize og Body double

Men som sagt det er ikke et favorit deck. Indtil videre har jeg unlocked:

Pack Instinct - Klassisk grøn med masser af tykke monstre. Rigtig nemt at spille for en begynder, hvilket nok også er grunden til at min datter elsker det deck.

Goblin Gangland - Supersjovt deck smækfyldt med kombo'er og mulighed for at oversvømmet bordet på meget kort tid. Har en del problemer med born of flames

Peacekeepers - Et OK deck, hvor der også er potentiale for at oversvømme bordet. Masser af exile muligheder. Et rimeligt svagt deck i FFA med 4 spillere.

Born Of Flames - Spandevis af burn. Virkeligt stærkt deck, der tilsyenladende kan matche alle andre deck(?)

Er igang med at unlocke Obiedient Dead. Det kan godt ende som en favorit. Der er så meget removal, at jeg har smidt næsten alle de små creatures ud (Nekrataal, Nighthawk og Nantuko for lov at blive) og går efter en late game sejr. Den taktik har foreløbigt virket rigtig godt. Der er masser af win conditions, og med 2 medallions og 4 x Liliana's Shade også en udemærket rampe.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 8. jul 2012 12:08

Nyeste promokode; FNMDGP

Denne her er ikke engang officielt frigivet endnu ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 8. jul 2012 13:51

Dreamborn Muse møller kun, så den giver ikke modstanderen gode muligheder. Telemin Performance er simpelthen ikke god, fordi at der som regel alligevel bliver møllet så hurtigt, at jeg meget hellere vil trækker en Body Double så jeg kan klone et eller andet fra Graveyard. Jace's Erasure giver også god mening sammen med den der spell der koster X U, hvor man så skal trækker X kort. Den har bare god synergy med de andre kort. Hvis jeg får modstanderen til at trække 10 kort, så møller jeg ham på den måde for 10, plus ti fra min Jace's Erasure - og det er så tyve, hvis jeg har to, og så ti ekstra per Dreamborn Muse jeg har i spil.

Skal lige siges at Dream Puppets selvfølgelig ikke er et single-player deck. Man får tæv, hvis man ikke spiller 2HG, hvor det til gengæld er skidehamrende sjovt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 8. jul 2012 16:07

Jeg fik spillet en ordenligt røvfuld Duels i nat, og jeg elsker det. Jeg er dog begyndt bare, at Conceede rankede spil, når min modstander quitter. Få nu fikset AI takeover! Når det sure så er væk :D

Jeg bliver mere og mere imponeret over, hvor godt DUALS 2013. Spillet indeholder 10 forskelige decks, der alle kan vinde på forskellige måder. Ikke nok med det, så er flere forskellige versioner af hvert deck, som er spilbare. Balancen er rigtigt god. I det 2012 bestod spillet sådan set bare af 15 Tribal aggro decks og 4 andre. Det her er klart bedre, og de decks, der kommer i første udvidelse ser også så fede ud! :D

Det er også godt, at der bare er så mange gode korts i deckene i denne omgang. Man vil jo spille dem alle :D

Det er også et godt træk fra Wizardsside koderne er universielle. Så snart en person har fat på en kode bliver det postet på nettet, således, at jeg slipper for at skulle stå og tigge ved disken i Faraos for at være konkurrencedygtig online.


Jeg er har fundet til mine 3 favorit decks:

Ancients Wilds: Det deck kan alt og har svar til alt, og så er landdestruction så tarveligt :D. Svagheden er, at det er ret langsomt, men kan jeg overleve til 6 mana, så er det svært at tabe.

Celestial Lights: Jeg synes, at det er rigtigt sjovt at spille. Decket har dog meget, meget få WinConditions - nemlig dine 4 Ajanis Pridemates. Det har derfor hjulpet Gevaldigt at decket har fået 1 Serra Avatar. Nu er der nemlig tre kort i decket - Serra Avatar, White-Sun´s Zenith og Purify - der både kan vinde spillet og Shuffler sig selv ind i spillet igen efter brug. Det går, at jeg ikke længere er nødt til at spille Elixir of Immortality for at forebygge deckexhaustion og smide mine Pridemates fra graven og ind i decket ^_^

Dream Puppets: Jeg spiller decket som et Big-Blue-Control deck, og har kun Jace´s Erasure som egentligt møl. Jeg spiller alle Cantrip spells. og vinder på Clone, Bodydouble, Chancellors og Mind Controll ( og en sjælden gang på Telemin Performance)

Med hensyn Telemin Performance. Den er røvdårlig. Du bruger 5 mana og en tur på at få et tilfældig dyr, der ofte er ret dårligt. Der er tilgengæld god mod Control-decks som Talrand eller bedre endne, Lillianas deck. Der får du lov til at mølle et god del og ramme ind i en Bombe som Avatar of Woe. Jeg spiller selvfølgelig 2 Telemin Performance da Dream Puppets er mit "lulz" Deck :D

Jeg spiller ikke Howling Mine og Font of Mythos, da jeg IKKE vil give min modstander kortfordel :). De to er kun rigtigt gode i Turbo-møl, hvor du også spiller Dreamborn Muse, Prosperity osv :)

Har I iøvrigt set alle Promo-Unlocksne til Liliana? Fuuuuuuuuuuuuuck, det er useriøst! Det er kun Bomber xD

Nu vi taler Lilliana havde jeg også et rigtigt godt spil mod Goblins.

Tur1: Land
Tur 2: Land, Sign in Blood på mig selv. Jeg har 8 kort på hånden, og skal derfor discarde et kort. Jeg discarder Grieselband.
Tur 3: Land, Mox Jet
Tur 4: Land, Rise of the Grave på GrieselBrand.

= Win :D,

Goblins kan ikke vinde over en 7/7 Flying Lifelink Dæmon fra helvede :D


Der er bare så mange muligheder i 2013. Elsker det :D

Generelt kan jeg lide alle decks undtagen Odric og Exalted.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst