Xboxlife forum

Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Alt som er klan relateret

Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf SealFox » 30. jun 2012 18:35

Clinkie skrev:
SealFox skrev:Det siger altså også noget om seriøsiteten om det er stavet rigtig eller ej,
Må du da selv kunne se.


I en klan, der beskriver sig selv som værende en gruppe af mennesker mellem "14-15+"-årige, så handler det sgu egentlig bare mere om at have det sjovt, end at blive verdens bedste klan.

Tag og slap af, og lad drengene have den sjov de nu fortjener.


Ja det sagde jeg også da jeg engang startet med cs da det var nyt, det endte så med flere kampe på klanbasen og slap turneringer,

Og kommer bare med råd så ingen grund til at angribe mig, slapper skam helt af.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf Clinkie » 30. jun 2012 19:33

"... så ingen grund til at angribe mig"... uhm.. hvad? Hvor? :roll:
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf iPwnd94 » 5. jul 2012 21:46

Hej, vil lige høre om der er aktivitet i klanen, om i kommer til at spille kampe og om det er seriøst spil? :)
Jeg er ikke særligt høj rank, men spillet godt synes jeg selv (men håber der er plads til forbedring). Jeg er dog ikke premium player endnu, men hvis jeg kan komme på try out og om klanen bliver stor og der spilles kampe osv vil jeg meget gerne bruge 400,- på det :)
Add mig hvis dette lyder interessant :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf Slimjay DK » 6. jul 2012 08:13

det koster nu ikke 400, nok nærmere de 260 kr, hvis du køber dine mspoints det rigtige sted ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf iPwnd94 » 6. jul 2012 12:04

Nå ja, men tog nu også bare et cirka tal som det koster over Xbox :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf WuptixWurstii » 7. jul 2012 11:48

Heeey.
Jeg hedder Martin er 23, jeg er frisk på at spille noget seriøst BF3 jeg er kun level 30 men savner nogen at spille BF3 med da alle på min venneliste kun spiller MW3
Billede
WuptixWurstii
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf XStraMetro » 8. jul 2012 14:14

I stedet for at skriv her inde kan i ikke så sende en email i stedet for. I kan sende en email på "denmarkelites@gmail.com"
Billede
XStraMetro
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf lucky ba » 9. jul 2012 22:52

Har først set tråden nu, men bliver nu stadig lidt irriteret af at se den hetz mod stavefejl... Det siger jo intet om klanens professionalisme, men mere om alder, uddannelsesniveau og sociale lag?? Men må dog alligevel indrømme at hvis klanen hedder "Denmarks Elites" kan det ikke være helt professionelt. Selv titlen/klannavnet er en stavefejl...
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf WuptixWurstii » 11. jul 2012 23:57

lucky ba skrev:Har først set tråden nu, men bliver nu stadig lidt irriteret af at se den hetz mod stavefejl... Det siger jo intet om klanens professionalisme, men mere om alder, uddannelsesniveau og sociale lag?? Men må dog alligevel indrømme at hvis klanen hedder "Denmarks Elites" kan det ikke være helt professionelt. Selv titlen/klannavnet er en stavefejl...


Hvorfor lige pluslig skrive noget til en tråd som slet ikke har noget med og gøre OVERHOVEDET! det er da noget pis
Billede
WuptixWurstii
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf jsejrup » 12. jul 2012 04:25

lucky ba skrev:Har først set tråden nu, men bliver nu stadig lidt irriteret af at se den hetz mod stavefejl... Det siger jo intet om klanens professionalisme, men mere om alder, uddannelsesniveau og sociale lag?? Men må dog alligevel indrømme at hvis klanen hedder "Denmarks Elites" kan det ikke være helt professionelt. Selv titlen/klannavnet er en stavefejl...


Wtf sociale læg pga dårligt stavet??? Kom lige ned af din høje hest arrogante satan....
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf diandk » 12. jul 2012 11:15

Wtf sociale læg pga dårligt stavet??? Kom lige ned af din høje hest arrogante satan....[/quote]

Hørt hørt :) og af alle mennesker at du nok er den der skal snakke mindst om noget professionelt/seriøst siden du er den spiller der har været i flest klaner plus lukket din egen klan ned mest ... Sorry for indlægget da det ikke er noget relevant med jeres klan men held og lykke med den :)
diandk
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf lucky ba » 12. jul 2012 16:04

jsejrup skrev:
lucky ba skrev:Har først set tråden nu, men bliver nu stadig lidt irriteret af at se den hetz mod stavefejl... Det siger jo intet om klanens professionalisme, men mere om alder, uddannelsesniveau og sociale lag?? Men må dog alligevel indrømme at hvis klanen hedder "Denmarks Elites" kan det ikke være helt professionelt. Selv titlen/klannavnet er en stavefejl...


Wtf sociale læg pga dårligt stavet??? Kom lige ned af din høje hest arrogante satan....

nå nå nå, Det er nu ikke fordi jeg ligefrem selv er født med en guldske i røven og det er jo heller ikke tilfældet her angående det sociale lag, men du må indrømme at analfabetisme er mere udbredt bl.a. lavere social rang...
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf lucky ba » 12. jul 2012 16:05

diandk skrev:Wtf sociale læg pga dårligt stavet??? Kom lige ned af din høje hest arrogante satan....


Hørt hørt :) og af alle mennesker at du nok er den der skal snakke mindst om noget professionelt/seriøst siden du er den spiller der har været i flest klaner plus lukket din egen klan ned mest ... Sorry for indlægget da det ikke er noget relevant med jeres klan men held og lykke med den :)[/quote]
Kan godt hører du ikke har spillet Cod i meget langt tid Dian ;)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf diandk » 13. jul 2012 12:20

analfabetisme er mere udbredt bl.a. lavere social rang...[/quote]

øh okay så man staver dårligt hvis man ikke er social javel ja det giver jo SÅ god mening #-o.... og at jeg ikke har spillet MW3 i 6 måneder ændre ikke noget du har stadig været i sindsyg mange klaner =D>
diandk
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: Denmarks Elites søger Battlefield 3 Members

Indlægaf lucky ba » 13. jul 2012 13:58

Flot Dian.... At man ikke er social har overhoved ikke noget at gøre med det jeg skrev i mit forrige indlæg jeg skrev "sociale lag", men måske du skulle læse hvad jeg skriver en anden gang i stedet for at angribe mig... =D>
Og at jeg har været i 4 klaner har intet at gøre med mit skill-level eller noget andet, det er bare fordi at klanerne jeg er i stopper med at spille eller bryder sammen og så hopper jeg videre til næste...
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron