Xboxlife forum

Magic 2013

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic 2013

Indlægaf Lord Khazmir » 25. jun 2012 07:44

Hmm - hvad er det lige jeg kan med den promo kode som er under extras?

Jeg har endvidere aldrig brugt premium foil - hvad gør det? Jeg har endnu ikke brugt min gratis key, de jeg egenligt helst vil unlocke alle kort via spil.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 25. jun 2012 09:54

Promokoden kan du indløse på hjemmesiden, hvor du så får en printbar voucher, som du kan indløse til en speciel Booster-pakke med Magic-kort, nede i din lokale forhandler.

Her er et eksempel på et foil-kort: Billede
Det er altså den skinnende effekt, som de fleste af kortene i dit deck vil få, hvis du vælger at "foile" kortene i dit deck med din deck key.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Lord Khazmir » 25. jun 2012 10:18

Aha - det er så ikke boosterpacks til mit online spil :P - tjek.

Skal jeg forstå det sådan at foil alene tilfører glimmer til mine kort og intet substansielt?
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 25. jun 2012 10:34

Præcis. Kun glimmer, intet andet.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Lord Khazmir » 25. jun 2012 12:06

Øv - så tror jeg nu nok jeg alligevel bruger min key på at unlocke et af de mindre interessante decks...

Tak for svaret.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Magic 2013

Indlægaf Teluc » 26. jun 2012 14:35

2 ting:

Hvis der er nogen der ligger inde med en Promo-kode som de ikke skal bruge til IRL-kortene, så vil jeg gerne modtage på PB.

Det næste (because I have 2), hvad er jeres top 3 decks og hvilket deck anser I for at være det dårligste?

Pt. er min top 3:
Jace
Garruk
Sort/Hvid (som jeg ikke kan huske)

Dårligste er blå (som ikke er Jace)
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 26. jun 2012 15:03

Det er alt, alt for tidligt, at sige, hvad der er bedst.

Tilgengæld kan man vinde med alle decks i denne omgang og det er lækkert.

De to svageste bunker synes jeg virker til at være Sort-hvid Exalted og Ordric.

Monorød burn er nok et deck, man skal holde øje med.

Nogen decks er også bedre mod andre bestemte decks. Jace´s mølledeck er rigtigt godt, men omvendt bliver det steamrollet af et godt Goblin deck.

Jeg er lodret ienig i et monoblå Talrand er det dårligste. Det er nok et af de bedste. Men altså. Det er alt for tidligt at lave en tierliste.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 26. jun 2012 15:10

Jeg brugte min deck-key på at unlocke sort-hvid exalted, som jeg har sparket en del røv med, indtil videre - derudover Jace's deck, som dog ikke har noget specielt stort early-game, og derfor måske endda bør blive placeret som et af de svageste decks af den grund - der er visse matchups det bare ikke er godt imod... Men sådan er det jo med alle decksne her.

Spillet er bare godt balanceret - så gider jeg sgu ikke overveje hvilket et der er bedst. Der er ikke noget elverdeck, i det mindste.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 26. jun 2012 15:11

På min Xbox kan man kun vælge Ancients Wilds og Celestial Lights alligevel ^_^.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 30. jun 2012 16:27

Så er der kommet lidt mere info omkring promotional onlucks

http://www.wizards.com/Magic/Magazine/A ... rcana/1003

Zzzz.. Skal man så taget til 10 forskellige irl events for at få alle kortene?

Jeg håber, at de også kommer som DLC for ellers... ARGH!!

Og få nu fikset AI takeover i ranked matches. Jeg ved, at det er småting, men AI Takeover for mig virkeligt til at miste lysten til spillet - selvom rent gameplay-mæssigt, så er det det bedste i serien indtil videre. Jeg gider bare ikke skulle spilde tid på en ai. Når en spiller har givet op er spillet slut. Fat det nu!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 30. jun 2012 16:47

AI Takeover i Ranked Matches er også det der holder mig væk fra, at spille alene indtil videre. Når der er AI takeover på, så er jeg frisk på at spille Ranked - indtil da holder jeg mig til Two-Headed Giant i Player Matches.

Det er ret surt, for jeg oplever endda tit at folk quitter, mens at de stadigvæk kan vinde - og så ender det med at computeren vinder over mig, fordi at idioten egentlig bare ikke kunne finde ud af at spille, på trods af at jeg ikke havde gode kort. Det er altså bare nederen.

Jeg går ud fra, at man så kan bruge 10 af de koder, fra det event, til at unlocke alle kortene. Så håber jeg da bare, at der er nogen der lige hamstrer løs.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 30. jun 2012 18:35

Det kan også være, at man bare kan købe kortene for unlock keys. WoTC plejer ikke at være bange for penge.

Eller bedre endnu. At man får kortene ved køb af næste expansion, og at kortene så bare er time-ekslusive til dem, der tager til de events.

Hvis man ikke kan få kortene online, vil det være snyd for dem, der ikke har mulighed for at tage til 10 events.

Jeg tænker det værste lige nu, men omvendt, så er WoTC heller ikke dumme.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 30. jun 2012 22:32

Så fik jeg også købt dette års udgave af DotP, og det første indtryk er overvejende positivt. Der er de sædvanlige fejl hist og her, og man skal stadig vente en krig på at abilities udføres, counters placeres osv. Største ridse i lakken for mit vedkommende er, at Planechase har erstattet Archenemy, ellers (igen) et OK spil.

Jeg håber WotC snart beslutter sig for at lave en RPG-agtig udgave med en kortbunke på 3000+
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 30. jun 2012 23:10

De sidste par år har det været sagt, at en samlet kortpujle etc. i en ny udgave af spillet er ren og skær ønsketænkning, og nu hvor Duels of the Planeswalkers er blevet en årlig udgivelse, så kan vi vidst godt glemme det helt og aldeles. En skam, men DotP er jo ikke helt dårligt, i det mindste.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf nakka » 1. jul 2012 12:16

hold da op. spillet er sku lækkert. har fået 100% af trofæerne. alt klaret på archmage.. en onlinescore på 48/5.
et par ændringer til et "Born of flame" dæk, så er en kamp hurtig overstået.

Planechase er nu klart det sjoveste i dette spil
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster