Xboxlife forum

Dead Space 3-tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Dead Space 3-tråden

Indlægaf maagaard90 » 14. jun 2012 17:35

D E A D S P A C E 3

Annonceret til d. 8. februar 2013


Annonceringstrailer
http://video.xboxlife.dk/xbox/1521/e3-d ... ailer.html

Gameplay video
http://video.xboxlife.dk/xbox/1602/dead ... eplay.html

Coverart
Billede

Plot
Dead Space 3 bringer Isaac Clarke og nådesløse soldat John Carver på en rejse på tværs af rummet for finde kilden til Necromorph udbruddet. Isaac lander på den frosne planet Tau Volantis, og han må sætte sine tekniske evner på den ultimative prøve for at oprette og tilpasse våben og overlevelse værktøjer.
Isplanet gemmer nøglen til en afslutning på Necromorph-udbruddet for evigt, men først skal Isaac overvinde laviner, is-bestigninger og den voldelige ødemark. Han vil møde nye udviklede fjender og brutale elementer.

Co-op
Isaac kan vælge at teame-up. Spil sammen med en ven eller gå enegang som Isaac Clarke ved hjælp af ny drop-in/drop-out co-op funktionalitet. Hver indstilling giver unik historieelementer og gameplay.

--- Altså hvis man spiller som singleplayer spiller man kun Isaac og der er ingen AI. Co-op spiller man som Isaac og John Carver.



Våbenmodificering
Det vil være muligt at skabe sine egne våben i Dead Space 3:
Senest rettet af maagaard90 30. jan 2013 14:24, rettet i alt 16 gange.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 14. jun 2012 20:04

Dead Space serien er vidst efterhånden død, er den ikke? Intelligente fjender, dualwielding, drop-in/drop-out co-op, som betyder at man hele tiden har en AI med sig, hvis man spiller alene (tænk Resident Evil 5)... Puha. Det er sgu en skam.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Ink129 » 15. jun 2012 01:00

Ja, jeg er heller ikke for vild med den retning, som 3'eren tager. Coverfunktion, soldater som fjender (udover Necromorphs, selvfølgelig) og en teammate - jeg er bange for, at det sidste gys går af det.

Jeg er i hvert fald begyndt at opfatte det, som en rendyrket actiontitel, men lad os nu se. Jeg elskede 1'eren og 2'eren, og derfor fortjener 3'eren også en chance. Bevares, det skal nok også blive cool action, men det er nu en kedelig tendens, hvordan de fede gysertitler allesammen går i retning af actiongenren for tiden :(
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf maagaard90 » 15. jun 2012 08:01

TerrificFalcon skrev:Dead Space serien er vidst efterhånden død, er den ikke? Intelligente fjender, dualwielding, drop-in/drop-out co-op, som betyder at man hele tiden har en AI med sig, hvis man spiller alene (tænk Resident Evil 5)... Puha. Det er sgu en skam.


Det ser desværre sådan ud. Jeg elskede 1'eren, hvor man gik rundt i mørke og ikke hørte andet end Isaac åndedræt. Det giver mig stadig myrekryb. Men sådan det ser ud nu, så bliver det ren action - desværre. Jeg ender nok med at købe det alligevel, og krydser fingrer for, at det ikke går helt i vasken.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf tue69 » 15. jun 2012 09:26

TerrificFalcon skrev:Dead Space serien er vidst efterhånden død, er den ikke? Intelligente fjender, dualwielding, drop-in/drop-out co-op, som betyder at man hele tiden har en AI med sig, hvis man spiller alene (tænk Resident Evil 5)... Puha. Det er sgu en skam.


Kan det ikke passe, at co-op delen er frivillig i Dead Space 3? Det mener jeg at have overhørt.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 15. jun 2012 11:03

Jeg kan ikke rigtig se hvordan drop-in/drop-out co-op kan fungere, hvis ens makker ikke er der hele tiden. Så popper der jo bare lige pludselig en venlig soldat op, fordi at din kammerat joiner dit spil - og så forsvinder soldaten, når han smutter igen. Det fungerer jo heller ikke alt for godt. Tror snarere at han desværre er der hele tiden
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf tue69 » 15. jun 2012 11:38

Nej jeg tænker, at du selv kan vælge hvilken campaign du vil tage. Jeg synes bare jeg studsede over det et sted, men det er ikke sikkert at jeg husker rigtigt.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Ink129 » 15. jun 2012 13:11

Det ville være awesome, hvis man selv kunne vælge campaign - en med makker og en uden. Dog tror jeg, at man hele tiden har en teammate med, som ens venner kan droppe ind og ud af, men jeg tager hjertens gerne fejl :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 15. jun 2012 13:22

Jeg tror at historien ville ændre sig alt for markant, hvis makkeren ikke var med. Tror ikke man "bare" kan lave to kampagner sådan lige vuptidupti. Spillet bliver nok udsat for Resident Evil 5 syndromet, desværre. Jeg er ikke frisk på at lege rundt med en space-Sheva.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf maagaard90 » 15. jun 2012 16:32

Jeg tror, man har én historie, hvor begge, Isaac & John Carver, går igennem spillet. Man kan så joine som player 2 som John Carver hele vejen undervejs. Når man så er singleplayer, styrer man Isaac, og John er følger med som AI. Det er den måde jeg forstår Drop-in/Drop-out
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Mike.B » 15. jun 2012 20:27

http://www.gametrailers.com/episode/gam ... v/159?ch=1

heri fortæller de bla. at hvis man spiller SP uden co op er der KUN Isaac Clarke man spiller som.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Ink129 » 15. jun 2012 22:59

Mike.B skrev:http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/159?ch=1

heri fortæller de bla. at hvis man spiller SP uden co op er der KUN Isaac Clarke man spiller som.


Det er SÅ awesome det der! God fan service, at man stadig kan opleve campaign solo uden AI buddy ved sin side. Just the way I like my Dead Space experience :wink:

Ikke dermed sagt, at coop absolut ikke skal prøves af, for det skal det muligvis, men DS er først og fremmest et SP-spil for mig.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Mike.B » 16. jun 2012 08:43

Ink129 skrev:
Mike.B skrev:http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/159?ch=1

heri fortæller de bla. at hvis man spiller SP uden co op er der KUN Isaac Clarke man spiller som.


Det er SÅ awesome det der! God fan service, at man stadig kan opleve campaign solo uden AI buddy ved sin side. Just the way I like my Dead Space experience :wink:

Ikke dermed sagt, at coop absolut ikke skal prøves af, for det skal det muligvis, men DS er først og fremmest et SP-spil for mig.

Helt enig med dig Ink129. selv er jeg en der foretrækker Single player spil. og dead space skal holdes i den stil, ikke at coop er nogen dårlig idé. men for mig er det at spille videospil at man kan fordybe sig i spillets historie og gameplay. Ser virkelig frem til denne titel.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Vix-blue » 20. jun 2012 09:32

En lidt anderledes gameplay video der tydeligt viser hvordan en sekvens varierer alt efter om man spiller coop eller ej.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf maagaard90 » 9. jul 2012 17:40

Så er der en ny gameplay video ude: http://video.xboxlife.dk/xbox/1602/dead ... eplay.html
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron