Xboxlife forum

Hjælp til Thieves Guild quest

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Hjælp til Thieves Guild quest

Indlægaf staalmanden » 15. maj 2012 10:08

Jeg er pt. igang med den sidste questline i Skyrim, nemlig Thieves i Riften. Jeg har lavet en masse jobs for Delvin og Vex og har klaret alle 4 special jobs i hhv. Whiterun, Markarth, Solitude og Windhelm.

Derudover har jeg klaret flg. 3 main quests: "A Chance Arrangement", "Taking Care of Business" og "Loud and Clear" men kan ikke få den næste quest. Jeg har forsøgt at tale med Brynjolf og Maven Black-Briar, men de siger bare fuck af (haven't got time to talk).

Er der andre der oplever det samme og eventuelt har en løsning på dette problem. Er sq ved at være en anelse træt af det...

P.S. Er der nogen der kan be- eller afkræfte om skal have lære alle 3 ord i de 20 shouts for at unlocke den achievement eller det er nok med blot et enkelt ord i et shout for at den unlocker?
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: Hjælp til Thieves Guild quest

Indlægaf Macheta » 15. maj 2012 10:20

Til Shout cheevoen er det nok med bare et enkelt ord i hver Shout.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Hjælp til Thieves Guild quest

Indlægaf DJan.dk » 15. maj 2012 10:25

"Special jobs"? Mener du dem hvor du skal stjæle forskellige ting fra folk/huse osv.? Man skal lave en del af dem før man kan komme videre med thieves questen. De er kedelige og man skal bare blive ved indtil du får andet at vide. Du skal tale med ham den skaldede og blondinen nede i thieves HQ. :) Kan ikke huske hvad de hedder.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: Hjælp til Thieves Guild quest

Indlægaf DJan.dk » 15. maj 2012 10:26

DJan.dk skrev:"Special jobs"? Mener du dem hvor du skal stjæle forskellige ting fra folk/huse osv.? Man skal lave en del af dem før man kan komme videre med thieves questen. De er kedelige og man skal bare blive ved indtil du får andet at vide. Du skal tale med ham den skaldede og blondinen nede i thieves HQ. :) Kan ikke huske hvad de hedder.


P.s. helt klart det kedeligste i hele spillet.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: Hjælp til Thieves Guild quest

Indlægaf staalmanden » 15. maj 2012 11:25

DJan.dk skrev:
DJan.dk skrev:"Special jobs"? Mener du dem hvor du skal stjæle forskellige ting fra folk/huse osv.? Man skal lave en del af dem før man kan komme videre med thieves questen. De er kedelige og man skal bare blive ved indtil du får andet at vide. Du skal tale med ham den skaldede og blondinen nede i thieves HQ. :) Kan ikke huske hvad de hedder.


P.s. helt klart det kedeligste i hele spillet.


Jeg har klaret en masse jobs hos Delvin og Vex og de special jobs er dem, hvor man får en kontakt, fence eller lignende i de omtalte byer, så guildet får indflydelse i den by...!

Men kan ikke komme videre i forhold til main quests i Thieves Guild
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: Hjælp til Thieves Guild quest

Indlægaf DJan.dk » 15. maj 2012 11:44

staalmanden skrev:
DJan.dk skrev:
DJan.dk skrev:"Special jobs"? Mener du dem hvor du skal stjæle forskellige ting fra folk/huse osv.? Man skal lave en del af dem før man kan komme videre med thieves questen. De er kedelige og man skal bare blive ved indtil du får andet at vide. Du skal tale med ham den skaldede og blondinen nede i thieves HQ. :) Kan ikke huske hvad de hedder.


P.s. helt klart det kedeligste i hele spillet.


Jeg har klaret en masse jobs hos Delvin og Vex og de special jobs er dem, hvor man får en kontakt, fence eller lignende i de omtalte byer, så guildet får indflydelse i den by...!

Men kan ikke komme videre i forhold til main quests i Thieves Guild


Ah ja Delvin og Vex, hedder de. Det er netop de jobs du skal blive ved med at lave, for at komme videre i hovedquesten for Thieves guild. Jeg er ikke sikker på hvor mange man skal lave, men det er en del. Så vidt jeg husker, så vil Delvin på et tidspunkt sende dig videre og give dig en quest, når du har lavet nok.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: Hjælp til Thieves Guild quest

Indlægaf Defekto » 15. maj 2012 14:33

Jeg blev informeret på et tidspunkt om, at man skulle lave et special job i hver by. Der er vist jobs i 5 forskellige byer. Hvis du får et job i en by, hvor du har lavet et, så afvis det og få et nyt. Det virkede for mig.
Defekto
Niveau 3
 
Indlæg: 283



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron