Xboxlife forum

Ghost Recon Future Soldier

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Lowlandet » 23. apr 2012 22:18

allanb skrev:
Lowlandet skrev:
http://bit.ly/yQYeB8


Ahh den 22 som de 2 første hits siger ;-)

Eller var det nu den 24 som hit nr. 4 siger eller var den den 25 som et andet hit siger?????

Hvad vil du med det lamme LMGFY, når du så ikke engang giver et konkret svar i din søgning = MEGA FAIL !


Den rigtige dato er den 24 Maj, det var alt du behøvede at skrive...


22 maj er udgivelsesdatoen for North America

24 maj er udgivelsesdatoen for PAL regionen

25 maj er udgivelsesdatoen for United Kingdom

Så ingen af de datoer er forkerte ;-)

Og hvad jeg vil med LMGTFY er at fortælle folk, at man kommer rigtig langt med en simpel google søgning. :)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf SealFox » 23. apr 2012 23:14

blaaa kommer hele 3 spil i maj så... :/
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Slimjay DK » 24. apr 2012 07:04

et god sted at finde releasedato'er på spil : http://tothegame.com/ ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Andersson » 24. apr 2012 10:18

Slimjay DK skrev:et god sted at finde releasedato'er på spil : http://tothegame.com/ ;)


Er den liste opdateret, kan ikke forstå de lister Bejeweled 3 som Releases 27 april, og Akai Katana har de listet som et RPG, når det er et 2D sidescroller shooter.
Andersson
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf he1nz » 11. maj 2012 14:26

Sådan, så er min pre-order af FS aflyst! Og fremover rører jeg ikke et Tom Clancy spil med mindre Ubisoft går tilbage til rødderne og laver udfordrende spil!

Den 2 års forsinkede FS beta er noget af det værste lo*t jeg nogen sinde har prøvet.. De har taget en serie der rent faktisk fungerede rigtigt godt, og gradvist gjort det dummere og dummere..

Jeg krydser fingre for at Christian Serellans (producer på Ghost Recon 1-4) projekt 'Takedown' udkommer på konsol, så der igen er en shooter til gamle drenge der kan li realistiske spil [-o< http://www.serellan.com/
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf SealFox » 14. maj 2012 17:15

he1nz skrev:Sådan, så er min pre-order af FS aflyst! Og fremover rører jeg ikke et Tom Clancy spil med mindre Ubisoft går tilbage til rødderne og laver udfordrende spil!

Den 2 års forsinkede FS beta er noget af det værste lo*t jeg nogen sinde har prøvet.. De har taget en serie der rent faktisk fungerede rigtigt godt, og gradvist gjort det dummere og dummere..

Jeg krydser fingre for at Christian Serellans (producer på Ghost Recon 1-4) projekt 'Takedown' udkommer på konsol, så der igen er en shooter til gamle drenge der kan li realistiske spil [-o< http://www.serellan.com/


Tror desværre du er en af de eneste der har det sådan,
Spillet bliver rost til skyerne over alt, HUSK det jo kun er en beta...
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf DukeofAwesome » 14. maj 2012 17:28

Jeg glæder mig ihvertfald til det kommer :)
Batman's a scientist - Its Not Batman!
DukeofAwesome
Niveau 3
 
Indlæg: 219


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Them » 14. maj 2012 18:24

Det bliver så fedt at få en afløser til bf3
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Slimjay DK » 14. maj 2012 19:01

Andersson skrev:
Slimjay DK skrev:et god sted at finde releasedato'er på spil : http://tothegame.com/ ;)


Er den liste opdateret, kan ikke forstå de lister Bejeweled 3 som Releases 27 april, og Akai Katana har de listet som et RPG, når det er et 2D sidescroller shooter.


Ja, den er opdateret, men der er nok fejl i som dem du allerede har fundet :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Slimjay DK » 14. maj 2012 19:09

he1nz skrev:Sådan, så er min pre-order af FS aflyst! Og fremover rører jeg ikke et Tom Clancy spil med mindre Ubisoft går tilbage til rødderne og laver udfordrende spil!

Den 2 års forsinkede FS beta er noget af det værste lo*t jeg nogen sinde har prøvet.. De har taget en serie der rent faktisk fungerede rigtigt godt, og gradvist gjort det dummere og dummere..

Jeg krydser fingre for at Christian Serellans (producer på Ghost Recon 1-4) projekt 'Takedown' udkommer på konsol, så der igen er en shooter til gamle drenge der kan li realistiske spil [-o< http://www.serellan.com/


Du er en af de få er jeg bange for :) Men det er jo heller ikke nemt at tilfredsstille alle :) Men Om det er udfordrende kan du vel først bedømme når du spiller SP delen på hard ;)

Har lidt svært ved at forstå hvordan du kan vurderer om en Multiplayer beta er udfordrende ? udover at MP jo ikke er mere udfordrende end dine modspillere :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf he1nz » 15. maj 2012 07:09

SealFox skrev:
he1nz skrev:Sådan, så er min pre-order af FS aflyst! Og fremover rører jeg ikke et Tom Clancy spil med mindre Ubisoft går tilbage til rødderne og laver udfordrende spil!

Den 2 års forsinkede FS beta er noget af det værste lo*t jeg nogen sinde har prøvet.. De har taget en serie der rent faktisk fungerede rigtigt godt, og gradvist gjort det dummere og dummere..

Jeg krydser fingre for at Christian Serellans (producer på Ghost Recon 1-4) projekt 'Takedown' udkommer på konsol, så der igen er en shooter til gamle drenge der kan li realistiske spil [-o< http://www.serellan.com/


Tror desværre du er en af de eneste der har det sådan,
Spillet bliver rost til skyerne over alt, HUSK det jo kun er en beta...


Rost til skyerne overalt!??! I hvertfald ikke af deres gamle fanbase.. Jeg vil skyde på at over halvdelen af dem ikke syntes om det nye spil. Men der er sikkert masser af begejstrede anmeldere der ude! Men jeg er 110% ikke den eneste der har det sådan!

(man skal nok have spillet alle Ghost Recon for at kunne se hvor heftigt de har ændret serien med Future Soldier)

Jeg ved godt at det kun er en beta. En 2 års forsinket beta med massevis af bugs, som crasher for et godt ord. Fem år har det taget Ubisoft at komme her til, og resultatet burde have været bedre..
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf DukeofAwesome » 15. maj 2012 07:22

Burde have været bedre?
Jeg tror at Ubisoft ikke har brugt 5 år på at lave en efterfølger til GRAW, men har valgt bevidst at føre Ghost Recon FS i en ny og anderledes retning :)
Batman's a scientist - Its Not Batman!
DukeofAwesome
Niveau 3
 
Indlæg: 219


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Slimjay DK » 15. maj 2012 08:21

beta = bugs ... Jeg har ikke oplevet at det er crashed, udover de gange hvor de har meldt ud at de "tweakede" serverne ..

Jeg ser frem til spillet, jeg syntes det fedt og jeg har også spillet de andre :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf he1nz » 16. maj 2012 07:20

DukeofAwesome skrev:Burde have været bedre?
Jeg tror at Ubisoft ikke har brugt 5 år på at lave en efterfølger til GRAW, men har valgt bevidst at føre Ghost Recon FS i en ny og anderledes retning :)


Ja det med hvor vidt spillet burde være bedre, er vel egentlig en smagssag.. Og jeg forbeholder mig retten til at sige at Future Soldier er dårligt!

Og det med at Ubisoft i stedet lavet et ’nyt og anderledes spil’ forstår jeg i hvert fald heller ikke :)
De skulle hellere tænke over udtrykket ’if it aint broken, why fix it?’.. De havde et unikt spil med store baner, realistiske våben, servere der kunne indstilles af hosten (en god grund til at GRAW 2 kørte 5 år på Gamebattles.. det er der vist ikke mange andre spil der har præsteret!). Future Soldier har små baner, cover mode, aim der viser præcist hvor granat lander, re-generende liv, heartbeat sensors, sensor grenades.. Der er intet nyt her.. er set i GoW og mange andre shooters.

Lad os se hvor mange der spiller Future Soldier om seks måneder ;-)

Og nu vil jeg trække mig fra tråden, som jeg oprettede dengang beaten egentlig skulle være udkommet #-o
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf lassefar » 23. maj 2012 16:27

Uhhhh så er det lige op over.

Elgiganten har sendt min kopi i dag, så håber den kommer imorgen. Det blir GRANDE !!!
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron