Xboxlife forum

Pas på med TheGameCollection.net

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Pas på med TheGameCollection.net

Indlægaf kofoed » 10. maj 2012 16:33

Hej.

Jeg vil gerne advare folk mod at købe brugte (eller bare nogen ting) ting på Thegamecollection.net, jeg har været gange brugt siden uden nogle problemer, men sidste gang gik det galt.

Jeg købt et brugt spil, og når jeg så modtager det, så virker spillet ikke, damn it tænker jeg, og skriver til deres customer service. De svare så tilbage at jeg skal sende spillet ind til dem, som jeg ikke er så meget for, da det koster 35 kr, og hvad nu hvis de ikke finder fejl tænker jeg, men de holder fast i jeg skal gøre det, og de vil da også gerne købe porto for det hvis der er fejl.

Fair nok, ender så med at jeg sender det tilbage, dog for at være sikker på at spillet ikke virker, så får jeg en af mine venner til at prøve det, det virker så heller ikke på hans hely nye Xbox360. Okay, så er det ikke noget problem, jeg sender det ind. Ret hurtig efter de modtager det får jeg svar tilbage om at de ingen fejl har fundet og de vil sende spillet tilbage til mig. Som jeg ikke bliver ret glad for at høre.

Nu har jeg så svaret frem og tilbage med dem i 6-7 mails, prøvet spillet på ialt 5 xbox360, vikrer på ingen af dem. Kan stadig ikke få dem til at give mig mine penge tilbage.

Så status lige pt er, at jeg har betalt 200 kr for en grøn kasse, med en disk i som ikke virker. Og eftersom jeg har købt via Google checkout, kan jeg ikke få banken til at betale mig tilbage, men har dog requested Google checkout til at give mig mine penge igen.

Ville lige dele det her med jer, så i ved at man skal passe med dem, for deres customer service er ikke til meget hjælp, hvis udheldet er ude som her!
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Pas på med TheGameCollection.net

Indlægaf vntqmm » 10. maj 2012 19:15

Sikker på det ikke er US version du har købt?
vntqmm
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Aarhus


Re: Pas på med TheGameCollection.net

Indlægaf kofoed » 10. maj 2012 20:01

vntqmm skrev:Sikker på det ikke er US version du har købt?


Jep, Thegamecollection er en UK shop, spillet er PAL, og det har en kæmpe rids, som de mener ikke er der.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Pas på med TheGameCollection.net

Indlægaf Dirty Harry » 10. maj 2012 20:15

Hvilket spil drejer det sig om?
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Pas på med TheGameCollection.net

Indlægaf kofoed » 10. maj 2012 20:24

Saints Row: The Third :-)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Pas på med TheGameCollection.net

Indlægaf First blood DK » 10. maj 2012 21:03

Kan du ikke få slebet skiven i gamestop. Så kan det være at den virker igen.
Billede
First blood DK
Niveau 4
 
Indlæg: 581
By: København, Vesterbro


Re: Pas på med TheGameCollection.net

Indlægaf kofoed » 11. maj 2012 14:52

First blood DK skrev:Kan du ikke få slebet skiven i gamestop. Så kan det være at den virker igen.


Kunne jeg sikkert godt, men det er en ret dyb rids, så jeg er sgu ikke sikker på det ville virker selv efter det, men sådan set lidt ligemeget, fact er jeg har betalt alt for meget for et spil der ikke virker :-/
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Pas på med TheGameCollection.net

Indlægaf heinstach » 11. maj 2012 17:21

Prøv at installere spillet på harddisken. Har selv haft spil, som ikke kunne køre fra drevet, men som godt kunne køre, hvis de blev installeret på harddisk.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Pas på med TheGameCollection.net

Indlægaf kofoed » 11. maj 2012 23:42

heinstach skrev:Prøv at installere spillet på harddisken. Har selv haft spil, som ikke kunne køre fra drevet, men som godt kunne køre, hvis de blev installeret på harddisk.


Ellers tak for tippet :-) Men det er prøvet og den stopper det samme sted hver gang når jeg prøver og installere det.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Pas på med TheGameCollection.net

Indlægaf Danny Beyer » 12. maj 2012 00:51

Jeg tror det ville hjælpe at gå i gamestop og få det slebet. Ridser gør ikke noget så længe der ikke sidder skidt i dem, da dataen er lageret hele vejen igennem disc'en. Har ved flere lejligheden ridset mit navn ned i cd'er for at de ikke skulle blive stjålet. Spiller fint, så længe de ikke er møgbeskidte. Så hvis en tur under den lunkne (stuetemp) hane og noget neutralt sæbe ikke virker (det gør det for mig) så prøv Gamestop.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron