Xboxlife forum

Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Spil med fart på

Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 3. maj 2012 19:17

Yes!

Jeg synes, at det første SASASR var rigtigt godt, og nu har Sega Annonceret en efterfølger! Jeg håber bare, at de holder den gode stil, og man også kan spille Jacky og Akira i det nye. De var lidt svære at vinde med, så håber at de rykker op til mid-tier i denne omgang. Jeg glæder mig ihvertfald.

En forbedring til spillet ville være, hvis man denne gang kunne bruge all-star moves online, og så måske en smule bedre balance. Jeg kunne faktisk meget godt lide, at flere spillere ikke kunne vælge den samme figur online. Det håber jeg, at de beholder. Men ellers så bare mere af det samme vil være super! :D

Senest rettet af Da Senzai 3. jan 2013 18:05, rettet i alt 2 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sega & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Giluc » 3. maj 2012 19:42

Godt gået at du har fået Sega med hele to gange i overskriften, når det slet ikke er i navnet :P
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 3. maj 2012 19:58

Har rettet det til en gang nu. For det er da med :P.

Mit yndlingsøjeblik i etteren, er når man spiller som Jacky og Akira, og Akira hopper op på Motorhjelmen, og begynder at tage Armbøjninger! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Giluc » 3. maj 2012 20:09

Nej, det er ikke med en eneste gang i titlen :) Tjek selv sidst i den video du har postet, og fortæl mig hvor du ser "Sega" henne (udover nede i højre hjørne :P) ;)
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 3. maj 2012 20:16

For mærkeligt!

Der står bare Sonic og så et &-tegn.

Det er heldigvis work-in-progress, og når det udkommer, så bumper jeg tråden og siger TOLD YOU SO!, når de har fået rettet deres Logo til!

De skal jo ikke skræmme folk som mig væk, der hellere vil spille Jacky og Akira end Sonic :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Rotator » 3. maj 2012 22:06

SEGA skulle hellere tage at bruge tid på at rette den fejl i det første, der har gjort at 10-15% af spillerne ikke kun unlocke den sidste achievement for at købe alt i spillet og derfor går glip af 100G...

Men SEGA mener ikke at kunne genskabe fejlen, så de gider ikke bruge flere ressourcer på at fixe det...
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 3. maj 2012 22:09

Rotator skrev:SEGA skulle hellere tage at bruge tid på at rette den fejl i det første, der har gjort at 10-15% af spillerne ikke kun unlocke den sidste achievement for at købe alt i spillet og derfor går glip af 100G...



Nej. Spillet er megafedt, så de skal hellere bruge tid på at forbedre balancen i det nye, end på at bruge mere energi på et problem, de ikke mener er umiddelbart til at løse. Dermed ikke sagt, at det ikke er irriterende, at du ikke kan makse spillet, men at sige, at de hellere skal bruge tid på at løse et forfængelighedsproblem end på at polere efterfølgeren er lidt meget ^_^

Nu kommer jeg lige med et vildt statement. Gameplay > GamerScore.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Rotator » 3. maj 2012 22:20

Da Senzai skrev:Nej. Spillet er megafedt, så de skal hellere bruge tid på at forbedre balancen i det nye, end på at bruge mere energi på et problem, de ikke mener er umiddelbart til at løse. Dermed ikke sagt, at det ikke er irriterende, at du ikke kan makse spillet, men at sige, at de hellere skal bruge tid på at løse et forfængelighedsproblem end på at polere efterfølgeren er lidt meget.

Nu kommer jeg lige med et vildt statement. Gameplay > GamerScore.


Et forfængelighedsproblem? Måske, men jeg har betalt for et spil, der holder hvad det lover. Spillet har 1000G men en fejl gør at mange ikke kan få det. Hvad hvis det var slutningen i Halo, der var glitched for 10-15% af spillerne? Eller unlock af biler i Forza? En fejl er en fejl og SEGA var ikke vist nogen som helst interesse i at rette den, så hvorfor skulle man tro på at de gider forsøge at undgå sådan nogle fejl med fortsættelsen? Måske endda fejl, der har betydning for mere end "blot" Gamerscore?
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 3. maj 2012 22:40

Rotator skrev:Et forfængelighedsproblem? Måske, men jeg har betalt for et spil, der holder hvad det lover. Spillet har 1000G men en fejl gør at mange ikke kan få det. Hvad hvis det var slutningen i Halo, der var glitched for 10-15% af spillerne? Eller unlock af biler i Forza? En fejl er en fejl og SEGA var ikke vist nogen som helst interesse i at rette den, så hvorfor skulle man tro på at de gider forsøge at undgå sådan nogle fejl med fortsættelsen? Måske endda fejl, der har betydning for mere end "blot" Gamerscore?


Skrev du ikke lige at Sega har forsøgt at rette den, men ikke kunne?

Forskellen ligger i at Gamerscore ikke er ligeså vigtigt som, at spillet (altså selve spillet. Ikke alt det uden om) fungerer.

Nu har jeg desværre ikke rigtigt spillet andre Sega-spil end Chromehounds og Virtua Fighter. Chromehounds har fået updateringer og bug-fixes, og jeg har slet ikke tal på hvad vrs. Virtua Fighter 5 er i nu. Det viser, at Sega er villige til at updatere og fikse deres spil. Ihvertfald dem, jeg har spillet.

Det ødelægger ikke spillet, at du ikke kan få den sidste achievement. Dårlig balance gør.

Jeg er nok fra en anden School of Gaming end du er. Se bare på vores GamerScore, samt vores sidst spillede spil. Det jeg vil have er gode spil. Ikke gode spil, som i AAA-titler, men gode spil forstået som gode kampe i de spil, jeg spiller. Det antager jeg er knapt så vigtigt for dig.

Jeg har spillet Tekken 6 og ShadowRun siden release, og er stadig ikke 1000/1000 i nogen af dem. Hvorfor? Jeg vil hellere spille nogle gode spil end at grinde dele af spillet, jeg ikke er interesseret i.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Rotator » 3. maj 2012 22:51

Nej, jeg skrev at SEGA havde forsøgt at genskabe fejlen, men ikke gad bruge mere tid på fejlrettelse, da de ikke kunne gøre dette...

Jeg har fuld forståelse for at du ikke mener at Gamerscore er vigtigt, fred være med det, men det er vigtigt for mig og ret mange andre spillere rundt omkring, da vi ser det som en del af spillet og ikke bare "alt det uden om".

Jeg er ikke i tvivl om at SEGA er interesserede i at rette fejl i deres spil, sålænge spillet er ét, der har solgt en del bedre end SASASR.

Din sidste kommentar forstår jeg slet ikke. Mener du ærligt talt selv at du får mere ud af dine spil fordi du spiller obskure spil som Blood Bowl, der mildest talt er en elendig digital kopi af et nørdet brætspil (for ikke at nævne Magic)? Din antagelse er forkert: Oplevelsen af spillet er ekstremt vigtig for mig. Det er bare andre ting, der taler til mig. Og i min (og mange andres) optik, så er gamerscore en del af helheden. Mainstream er i min verden ikke et skældsord, men et udtryk for at et produkt har kvaliteter der tiltaler mange, istedet for små niche-grupper.

Da Senzai skrev:Jeg har spillet Tekken 6 og ShadowRun siden release, og er stadig ikke 1000/1000 i nogen af dem. Hvorfor? Jeg vil hellere spille nogle gode spil end at grinde dele af spillet, jeg ikke er interesseret i.


Og jeg har spillet MW3 siden release og er langt fra 1000/1000 i det, fordi jeg spiller multiplayer.
Misforstå mig nu ikke, jeg synes SASASR var fedt nok. Ellers havde jeg sgu aldrig brugt 14 timer på det, men det pisser mig stadig af når man ser frem til noget, der så ikke ske pga. en programmeringsfejl.
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 3. maj 2012 23:39

Rotator skrev:Jeg er ikke i tvivl om at SEGA er interesserede i at rette fejl i deres spil, sålænge spillet er ét, der har solgt en del bedre end SASASR.

Din sidste kommentar forstår jeg slet ikke. Mener du ærligt talt selv at du får mere ud af dine spil fordi du spiller obskure spil som Blood Bowl, der mildest talt er en elendig digital kopi af et nørdet brætspil (for ikke at nævne Magic)? Din antagelse er forkert: Oplevelsen af spillet er ekstremt vigtig for mig. Det er bare andre ting, der taler til mig. Og i min (og mange andres) optik, så er gamerscore en del af helheden. Mainstream er i min verden ikke et skældsord, men et udtryk for at et produkt har kvaliteter der tiltaler mange, istedet for små niche-grupper.


Uden at kende tallene, så er jeg ret sikker på, at Chromehounds har solgt ringe Jeg føler bestemt, at titlen hører til på listen over "De bedste spil som ingen spiller.", sammen med titler som f. eks. Virtua Fighter 5, ShadowRun, Full Auto.

Jeg har spillet Blood Bowl i virkeligheden, og jeg synes ikke, at det en elendig digital kopi. Det følger reglerne fra den fysiske version, så hvis du ikke kan lide spillet, er det måske brætspillet Blood Bowl, du ikke er så glad for. Xbox versionen´s online-del mangler desværre online-ligaer, da Microsoft ikke ville lade Cyanide køre deres egne servere. Jeg kan ikke se, at den digitale version er "elendig" udgave af brætspillet.

Jeg mener bestemt, at jeg spiller "No Bullshit" titler, hvor gameplayet er alfa og omega. Jeg har aldrig spillet et spil, hvor der er så få undskyldninger som i ShadowRun. Alt i spillet fungerer perfekt, og alt handler det gameplayet. Der er kun 3 grunde til, at du kan tabe i det spil. Det er enten din egen´s, din modstander´s eller dine holdkammeraters skyld, at du taber. Du taber fordi, at dine modstanderen var bedre. Ikke fordi, at deres lvl. var højre eller deres våben bedre. Nå ja, og så er der heller ikke leaderboards. Det hele handler om spillet nu og her, og jeg elsker det.

Ja, der er variabler med i et spil som Blood Bowl. Der er terningeslag, men alle reglerne og spillerne er kendte, så som i så mange andre bræt- og kortspil, så gælder det om at optimere sit eget held.

Jeg mener selv, at jeg får mere ud at spille, efter at jeg har sagt, at achievements er ligemeget. For så bruger jeg ikke energi på at gå op i dem. Jeg bliver ikke sur over at havde brugt en time på at nakke 99 modstandere i survival mode blot for at dø til modstander nr. 100. Det er også sjovere at spille med folk, der ikke går op i achievements. Så ødelægger de nemlig ikke spillet for os ved med vilje ved f. eks at teamkille for at få 20 gamerscore for at ressurecte en holdkammerat.

Jeg kan godt følge dig i, at det er irriterende, at du ikke kan få de sidste point. Jeg har også selv haft perioder, hvor jeg er gået op i dem. Jeg har det sjovere med spil nu, hvor jeg fokuserer på spillet og ikke pointne.

Om jeg nyder spillene mere om dig? Det kan jeg ikke svare på, men jeg har meget svært ved at se det fede i, at tvinge sig igennem de kedelige dele af spil, for at makse dem. Jeg har ikke mange timer at gøre godt med foran skærmen hver uge, så når jeg har tiden, så skal de bruges på det sjove nemlig selve "spillet" og ikke hårdt arbejde, som visse achievements reelt set bare er.

Men altså ja. Jeg mener at de spil, jeg spiller er bedre end dem I andre spiller. Om ikke andet, så underholder de mig mere. Det er derfor jeg spiller dem. ShadowRun er et bedre spil end Call of Duty. Tekken er et bedre spil end Street Fighter og Full Auto er et bedre spil end Burnout.

Desværre er folk ikke enige, og jeg kan derfor sidde og spille mine spil helt alene.

- og hvis der er nogen, der siger, at grunden til, at alle mennesker og deres mor spiller CoD og ingen spiller ShadowRun er fordi at Call of Duty er et meget bedre spil end ShadowRun, så ryger de på jorden! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Rotator » 4. maj 2012 00:10

Med andre ord: SEGA skal i dine øjne ikke bruge tid på at rette en fejl, fordi fejlens konsekvens ikke er vigtig for dig. Okay :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 4. maj 2012 00:17

Ja, nemlig!

Selvfølgelig er det ringe, at de ikke har rettet fejlen, men

Jeg vil hellere have, at jeg får et nyt og bedre SASASR end, at du får dine 100 point, da jeg ikke mener at GamerScore har indflydelse på, hvor meget sjov, jeg får ud af et spil! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf nakka » 4. maj 2012 00:20

Rotator skrev:Med andre ord: SEGA skal i dine øjne ikke bruge tid på at rette en fejl, fordi fejlens konsekvens ikke er vigtig for dig. Okay :D


sega skal ikke rette en fejl der ikke har indflydelse på selve spillet, men kun folks opfattelse af belønning.??
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Rotator » 4. maj 2012 00:29

nakka skrev:
Rotator skrev:Med andre ord: SEGA skal i dine øjne ikke bruge tid på at rette en fejl, fordi fejlens konsekvens ikke er vigtig for dig. Okay :D


sega skal ikke rette en fejl der ikke har indflydelse på selve spillet, men kun folks opfattelse af belønning.??


Belønningen er jo en del af spillet. Muligvis ikke for alle, men for en stor del af spillerne.
Hvis det ikke var, så ville Microsoft og Sony næppe have brugt så mange ressourcer på at udvikle systemerne.
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron