Xboxlife forum

Elder Scrolls Online tråden

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Elder Scrolls Online tråden

Indlægaf spif2001 » 3. maj 2012 17:35

Billede

Officiel hjemmeside: http://elderscrollsonline.com/en-uk/
Officielle forum: http://forums.bethsoft.com/forum/190-el ... iscussion/

Elder Scrolls Online er et MMORPG med månedligt abonnement på 15$ og microtransaktionsbutik.

Sat til at udkomme i foråret 2014.

Senest rettet af spif2001 18. okt 2013 20:47, rettet i alt 5 gange.
spif2001
Niveau 9

By: Horsens

Re: Elder Srolls Online announced

Indlægaf vntqmm » 3. maj 2012 18:16

Damn, jeg var ellers på vej ind og poste om det..
Nå men kan tilføje deres officielle forum :-)
http://forums.bethsoft.com/forum/190-el ... iscussion/
vntqmm
Niveau 2

By: Aarhus

Indlægaf Hasani94 » 3. maj 2012 18:47

Har da hørt om spillet for en del tid siden :S
Var det en drøm ? :D
Hasani94
Niveau 4

Indlægaf ALIE » 3. maj 2012 18:54

Vis det ikke tager noget væk, for fremtidige single player spil.
er jeg sådan set lidt ligeglad.
Billede
ALIE
Niveau 7

Indlægaf Giluc » 3. maj 2012 19:13

Det er virkelig fedt... jeg håber det bliver lige så stort som Daggerfall, men det er sgu nok urealistisk :P
Billede
Giluc
Niveau 5

Indlægaf First blood DK » 3. maj 2012 19:37

Vil det så sige at det ikke kommer på xbox?
Billede
First blood DK
Niveau 4

By: København, Vesterbro

Indlægaf nakka » 3. maj 2012 19:39

First blood DK skrev:Vil det så sige at det ikke kommer på xbox?

selvfølgelig ikke :D
nakka
Niveau 5

Indlægaf Cena » 3. maj 2012 20:23

Det er min PC ikke glad for at høre :(
Billede
Cena
Niveau 7

By: You can't see me!

Indlægaf Dirty Harry » 3. maj 2012 23:26

Jeg tog så meget pis på en kammerat for en del år siden, et stykke tid inden at TES IV: Oblivion blev annonceret; Jeg sagde at det næste TES spil ville hedde "The Elder Scrolls: Tamriel Online".

Jeg ramte rimmelig præcis.
Dirty Harry
Niveau 7

Indlægaf Maltéz » 4. maj 2012 06:17

Æv. Tror at vi nu har set det sidste singleplayer RPG fra Bethesda. Tendensen er helt klar. Efter World of WarCraft er Knights of The Old Republic gået MMO, nu gør Elder Scrolls det samme. Kingdoms of Amalur's MMO er allerede annoncet og jeg gætter på at Mass Effect/Dragon Age følger efter. Så mangler vi bare at The Witcher og Fallout serierne ender er. Jeg kan dog stadig være heldig at tage fejl.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7

Indlægaf ALIE » 4. maj 2012 10:08

For det første solgte skyrim vist meget godt, edit 3,4millioner på 2DAGE
set i lyset af en generation hvor piraterne er livlige.
så hvorfor droppe SP-RPG.

:wink: mass effect og bioware spil har intet med dem at gøre.
Billede
ALIE
Niveau 7

Indlægaf Hasani94 » 4. maj 2012 10:32

Maltéz skrev:Æv. Tror at vi nu har set det sidste singleplayer RPG fra Bethesda. .

Det er ikke Bethesda der laveer dette spil, så jeg tror de holder sig til singleplayer lidt endnu ;)
Hasani94
Niveau 4

Indlægaf Dirty Harry » 4. maj 2012 12:03

Maltéz skrev:Æv. Tror at vi nu har set det sidste singleplayer RPG fra Bethesda. Tendensen er helt klar. Efter World of WarCraft er Knights of The Old Republic gået MMO, nu gør Elder Scrolls det samme. Kingdoms of Amalur's MMO er allerede annoncet og jeg gætter på at Mass Effect/Dragon Age følger efter. Så mangler vi bare at The Witcher og Fallout serierne ender er. Jeg kan dog stadig være heldig at tage fejl.

Fallout Online har været i gang siden 2007 og Knights of the Old Republic 3 blev aflyst pga pengenød hos Lucas Arts.

Det sidste singleplayer RPG fra Bethesda? Nej, du skal nok forvente at der kommer et TES VI, men hvor det bliver er et godt spørgsmål. Black Marsh? Elsweyr? Summerset Islands? Valenwood? Resten af Morrowind? Vende tilbage til High Rock eller Hammerfall?

Der er masser af provincer de kan lege med, for end ikke at sige de andre kontinenter af Nirn. For den sags skyld så er det Zenimax Online Studios der laver The Elder Scrolls Online, mens Bethesda vel forsætter med at lave det de nu er i gang med at lave.

Kotaku skrev:The issue of Game Informer packed with info on the newly-announced Elder Scrolls MMO is already in some people's hands and, well, if you were hoping for a game that was basically Skyrim only with real people, you're in for one hell of a disappointment.

From everything contained in the article, it sounds like "Elder Scrolls Online" is basically "Just Another MMO".

Things start going wrong on the very first page of the story, as ZeniMax Online's Paul Sage says "it needs to be comfortable for people who are coming from a typical massively multiplayer game that has the same control mechanisms, but it also has to appeal to Skyrim players".

A page later? You're playing the game in third-person, and its combat centres around hotbars activating skills. Your attacks have cooldowns. In clear terms, that means no real-time combat. It is literally explained as using "World of Warcraft mechanics".

You can't do something or go some places in the game unless you're appropriately levelled up, just like a regular MMO. ZeniMax is "keeping large areas inaccessible to save them for use as expansion content". Only "some fraction" of the caves and other landmarks in the game are waiting completely unmarked and unexplored. You can't own a house because it's "too hard to implement in an MMO". NPC characters don't run on the same schedules they do in the main games.

Oh dear.

It's not all doom and gloom. Some aspects, like the fact the game has public dungeons (ie, dungeons part of the game world and not separate "instances") and a system where the faction which controls the Imperial City gets to name an Emperor from amongst the playerbase sound kind of cool.

But overall, my heart, it is sinking. Why, exactly, is this game being made if, a few bells and whistles aside, it's just another fantasy MMO, and retains so little of what it is people play Elder Scrolls games for? It even looks like just another fantasy MMO, losing much of the refined elegance of Bethesda's games in exchange for a simpler style that looks little like the past few games in the series.

If I sound overly negative on this game based solely on someone else's preview, well, that's because I am. I don't play conventional MMOs because I find their tropes, especially their combat, to be tiresome and artificial. To hear those bones will be propping up this game is all I need to hear to already be more than a little bummed out.

People always wonder why no MMO has ever beaten World of Warcraft. It's because the people who want to play World of Warcraft...already play World of Warcraft, and don't need to play something built using the same system. This franchise, like Star Wars: Old Republic before it, was a great chance to try something new, something that can capture the imaginations of the hundreds of millions of people who don't play WoW, not the ten million who do. To hear it won't be, as a massive fan of the Elder Scrolls series, is disappointing.

Subscribers to the magazine should be getting their hands on the mag over the next few days. Everyone else, info like this will be added to Game Informer's online hub in the weeks to come.
Dirty Harry
Niveau 7

Indlægaf Giluc » 4. maj 2012 15:28

YEAH
Billede
Giluc
Niveau 5

Næste

Tilbage til Elder Scrolls