Xboxlife forum

Ghost Recon Future Soldier

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf lassefar » 19. apr 2012 20:30

livekiller92 skrev:Har nogen koder hvis nogen mangler :)



Ku godt bruge en. :D
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf nakka » 19. apr 2012 21:32

det er sku da noget af det værste pis længe..
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Slimjay DK » 20. apr 2012 06:56

Tr3piD skrev:
abothmann skrev:Det er ret nemt, men det synes jeg nu ikke gør noget, for det bliver baseret mere på taktik end bare at storme ind


præcis :D



Det er jo ligesom modstanderne der bestemmer sværhedsgraden når det er MP ... 8)

Jeg syntes det virker til at være ok den time jeg fik spillet igår, jeg fik ikke prøvet Gunsmith delen sammen med Kinect, men det må prøves idag, hvis det er aktiveret .. jeg kan specielt godt lide cover systemet :D Også fedt at se at de også tilbyder Ghost Recon Network, så man kan tjekke stats osv. i Beta'en direkte på nettet .. Og så har de allerede udviklet Ghost Recon Network App til android (Apple kommer senere) ...

Sjovt at se forskellen på hvor mange der sidder online nu og her på de 2 systemer ( http://ghostreconnetwork.ubi.com/en-GB/ ) :

2176 Gamers in the world på PS3
10628 Gamers in the world på XBOX360

Jeg skal klart have den her titel, tror SP delen bliver fed i CO-OP ...

@Nakka : Begrundelse ?
Senest rettet af Slimjay DK 20. apr 2012 09:19, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf iiMSchulerDK » 20. apr 2012 07:15

Nu har jeg også selv taget del i betaen i går i nogle timer, og vil sige at jeg er positivt overrasket! :) Selvfølgelig kan man se det grafiske og våben lyde ikke måler med de store drenge COD og BF, men efter min mening er det IKKE retfærdigt at sammenligne et spil som det her med FPS, da det mere er et third shooter ;)
Man skal så også huske på, det er en ældre beta man spiller på og ikke det fuldendte spil! ;)
Men trods alle de våben kombinationer og de fede udfordringer der er når man skal samarbejde, så er det ikke et spil jeg vil invistere i på release, men tværtimod vente på et sommer-salg eller evt. en fødselsdag? Mener bare det er et underholdene shooter spil, men ikke 549 kr værd eller hvad man nu kan få det til :)
Senest rettet af iiMSchulerDK 20. apr 2012 11:48, rettet i alt 1 gang.
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Rockanoid » 20. apr 2012 10:34

Super, Emil! Det vil jeg også prøve.. :)
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Slimjay DK » 20. apr 2012 11:40

Jeg har en kammerat som ikke har en nøgle, så hvis der er en der har en de vil af med, må i meget gerne smide mig en PB :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Garde92 » 20. apr 2012 12:15

hmm når jeg joiner et spil kommer den ikke videre end fra hvir den loader andre der har haft samme problem ? :s
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Andersson » 20. apr 2012 12:25

Hvis nogen falder over en Beta nøgle, ville jeg være meget interesseret

Edit. Måske ligemeget, jeg har Splinter Cell Conviction, så jeg kan vist bare hente det gennem det spil.
Andersson
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Noga » 20. apr 2012 14:51

Garde92 skrev:hmm når jeg joiner et spil kommer den ikke videre end fra hvir den loader andre der har haft samme problem ? :s


Samme her. Kan overhovedet ikke komme ind i en match..
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf JohnH » 20. apr 2012 15:07

Andersson skrev:Hvis nogen falder over en Beta nøgle, ville jeg være meget interesseret

Edit. Måske ligemeget, jeg har Splinter Cell Conviction, så jeg kan vist bare hente det gennem det spil.


Hvordan virker det med Splinter Cell C. ? jeg har købt spillet billigt, men kan ikke rigtig se hvordan jeg får adgang til Ghost Recon gennem det ?
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf SealFox » 20. apr 2012 16:52

Har fået 2 koder men hvordan for jeg dem til at virke på boxen? den siger ugyldig kode når jeg slår den ind igennem xboxlive.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Slimjay DK » 20. apr 2012 19:41

@Sealfox Hvilket koder har du fået .. for jeg har også fået 2 koder, men de gælder til Ghost Recon Online Beta til PC, som er noget helt andet ;) ..

@JohnH prøv at læs her i tråden ... Det er vist noget med at sætte konsolen til UK og vente lidt, så kommer der en announcement nederst på skærmen, hvor du så skal trykke X for at hente .....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Slimjay DK » 20. apr 2012 19:43

Jeg har en kammerat som ikke har en nøgle, så hvis der er en der har en de vil af med, må i meget gerne smide mig en PB

Jeg kan eventuelt bytte med en Ghost Recon Online kode, hvis man kan bruge sådan en :) --> http://ghostrecononline.uk.ubi.com/
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf JohnH » 20. apr 2012 19:53

Slimjay DK skrev:
@JohnH prøv at læs her i tråden ... Det er vist noget med at sætte konsolen til UK og vente lidt, så kommer der en announcement nederst på skærmen, hvor du så skal trykke X for at hente .....


Takker, det virkede!

Skiftede til UK i local settings, genstartede og startede SplinterCell , nede i bunden af menusiden står der så X for Market, der kan man dl GRT demoen, nice.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Reinhold » 20. apr 2012 20:51

Den styring er så tung - måtte smide COD MW i maskineriet bagefter for at tage den værste smerte. Frisk på at give den en chance til, men er indtil videre skuffet :/
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron