Xboxlife forum

Ghost Recon Future Soldier

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Ink129 » 29. mar 2012 09:59

Jeg har ikke set så meget fra spillet, men jeg så dog en video for nogle uger siden, og der så det rigtig fedt ud, imo. Bestemt en titel, jeg ser frem til at ser mere til.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Krisgebis » 29. mar 2012 15:41

Prøvede det til et presse event i Sverige for 10 dage siden. Må indrømme at jeg var imponeret.

Virkede som en fed titel og kan man samle en folk der er med på teamwork, tror jeg det kan blive en rigtig fed oplevelse. Styringen var lidt besværlig, men minder en del om GRAW.
Det hvad vi spillede, føltes som en blanding mellem GRAW og SC: Conviction.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Them » 29. mar 2012 16:34

[quote="Krisgebis"]Prøvede det til et presse event i Sverige for 10 dage siden. Må indrømme at jeg var imponeret.

Virkede som en fed titel og kan man samle en folk der er med på teamwork, tror jeg det kan blive en rigtig fed oplevelse. Styringen var lidt besværlig, men minder en del om GRAW.
Det hvad vi spillede, føltes som en blanding mellem GRAW og SC: Conviction.[/quote]



Lyder godt
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Slimjay DK » 30. mar 2012 08:44

@he1nz : hahahah , det var nu mere ment i sjov, jeg er skam ligeglad med din signature :)

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf SmashingBull » 30. mar 2012 10:16

jeg håber på at det kommer til at minde om det originale Ghost Recon, jeg kan godt overleve alle de gadgets så længe vi bare har fået lidt mere taktik igen, for GRAW kunne gennemføres ved simpel run and gun, og kom til at minde for meget om rainbow six serien.
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf he1nz » 7. apr 2012 09:55

Krisgebis skrev:Prøvede det til et presse event i Sverige for 10 dage siden. Må indrømme at jeg var imponeret.

Virkede som en fed titel og kan man samle en folk der er med på teamwork, tror jeg det kan blive en rigtig fed oplevelse. Styringen var lidt besværlig, men minder en del om GRAW.
Det hvad vi spillede, føltes som en blanding mellem GRAW og SC: Conviction.


Det er også det indtryk jeg får når jeg ser videoerne (blanding af graw og splinter cell).

Og det ser da fint ud og al det der.. og synkroniserede headshots i SC Conviction stil er da meget cool, men jeg er bare bange for at det bliver alt for let. I de gamle Ghost spil var der bare meget mere spænding over.. man mavede sig gerne vej igennem et halvt map af frygt for det ene skud der betød restart :) Nu er det bare en omgang fesen hollywood action, som da er sjovt nok, bare sjældent noget folk spiller igen og igen, for det er simpelthen for let. Men det er sku nok bare mig der er blevet gammel.
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf he1nz » 18. apr 2012 09:18

Betaen skulle være klar til brug i morgen tors. d. 19 kl 14:00 :) https://twitter.com/#!/mush_xx/status/1 ... 1981361153
(kan allerede dowloades via splinter cell conviction)
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Slimjay DK » 18. apr 2012 11:16

Glæder mig helt vildt og har downloadet :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Morten Skou » 18. apr 2012 18:40

Gad vide hvor mange der reelt ender med at spille det via Splinter Cell... kan huske at der var noget hype omkring det dengang - men mon ikke rigtig mange har skaffet sig af med spillet?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Noga » 18. apr 2012 19:35

Er jeg den eneste, som ikke kan spille det, da Ubisoft-tjenesten ikke er tilgængelig?
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Morten Skou » 18. apr 2012 19:38

Noga skrev:Er jeg den eneste, som ikke kan spille det, da Ubisoft-tjenesten ikke er tilgængelig?


Betaen starter først i morgen - så den besked du får med at serverne ikke er online er helt normal indtil i morgen :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Noga » 18. apr 2012 19:48

Morten Skou skrev:
Noga skrev:Er jeg den eneste, som ikke kan spille det, da Ubisoft-tjenesten ikke er tilgængelig?


Betaen starter først i morgen - så den besked du får med at serverne ikke er online er helt normal indtil i morgen :)


Haha, der kan man bare se hvor meget jeg har læst ordenligt efter! :D
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf livekiller92 » 18. apr 2012 20:00

Jeg sad og brokkede mig over det hele dagen, da jeg så fandt ud af det først var imorgen følte jeg mig en annelse dum :lol:
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Hasani94 » 18. apr 2012 20:57

Nu nåede jeg lige at nappe et Beta-key, men hvor kan jeg så downloade spillet så jeg har det klar til imorgen?
- Har ledet efter det på boxen, men uden held :(

Edit: Det er på plads nu :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Noga » 18. apr 2012 21:06

Hasani94 skrev:Nu nåede jeg lige at nappe et Beta-key, men hvor kan jeg så downloade spillet så jeg har det klar til imorgen?
- Har ledet efter det på boxen, men uden held :(


Altså den kode du har, skal du indløse ved at trykke på "Redeem Code". Dette gør du ved at trykke på guideknappen (på din controller) og to gange til venstre.

EDIT: Det fandt du så ud af idet jeg skrev. Hvordan sletter man indlæg efter det nye layout?
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster