Xboxlife forum

JYSK

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

JYSK

Indlægaf Meistar » 12. apr 2012 11:34

Tja dette er helt ude fra gaming verdenen, men ville lige rose Jysk.dk

Jeg købte en sovesofa tilbage i oktober sidste år da min ven havde en magen til og havde sovet på den og den var ret så behagelig.

Jeg synes dog at min hurtigt blev trykket meget ned i puderne fordi jeg kun sidder et sted på sofaen, men det er ikke tilfældet med min vens på trods af at han har haft sin i længere tid. Det betød så at nå jeg skulle sove var den sunket ned i midten af sofaen hvilket gjorde jeg ligger rigtig dårligt.

Jeg har desværre mistet kvittering og faktura.

Jeg kontaktede Jysk og fortalte om situationen og min manglende garanti.

Indenfor 2 timer havde jeg en mail om det passede mig de kom d. 18/4 på min adresse og ombyttede den.

Jeg har selvfølgelig sagt ja, og jeg synes bare jeg ville dele det da jeg minder af sådan en service er en sjælden ting.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: JYSK

Indlægaf ramlas » 12. apr 2012 11:46

Ja har kun positive oplevelser med JYSK - dav jeg hedder Lars Larsen - jeg har også et godt tilbud til dig:)
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: JYSK

Indlægaf tue69 » 12. apr 2012 11:55

Yes, Jysk er et fornuftigt selskab. Har heller aldrig fået andet end positive oplevelser med derfra.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: JYSK

Indlægaf Cena » 12. apr 2012 11:57

Jeg har aldrig oplevet et personale som er mere ligeglade med deres kunder end i Jysk butikkerne....ej det passer ikke. Jeg har været i Fakta et par gange også.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: JYSK

Indlægaf CaptainKicker » 12. apr 2012 12:00

Lars Larsen er også en rigtig flink mand. Har stødt på ham flere gange i Silkeborg.

Men ja, generelt så giver JYSK en god service. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: JYSK

Indlægaf tue69 » 12. apr 2012 12:02

Cena skrev:Jeg har aldrig oplevet et personale som er mere ligeglade med deres kunder end i Jysk butikkerne....ej det passer ikke. Jeg har været i Fakta et par gange også.


Prøv Rema1000 i Stavtrup (Århus). Der snakker ekspedienterne gladeligt.... Til hinanden.... Om weekenden og deres nye mobiler...
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: JYSK

Indlægaf Cena » 12. apr 2012 12:14

tue69 skrev:
Cena skrev:Jeg har aldrig oplevet et personale som er mere ligeglade med deres kunder end i Jysk butikkerne....ej det passer ikke. Jeg har været i Fakta et par gange også.


Prøv Rema1000 i Stavtrup (Århus). Der snakker ekspedienterne gladeligt.... Til hinanden.... Om weekenden og deres nye mobiler...


Det er det samme i Fakta og Jysk. Der er ofte flere på arbejde end kunder. Og nærmer man sig dem som virker det ligesom 2 modsatte magnet poler som frastøder hinanden. Man kan ikke komme indenfor en afstand hvor man kan spørge om hjælp uden at råbe.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron