Xboxlife forum

Mass Effect 3 tråden

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Hvem skal være foran på dit ME3 cover?

Male Shepard
65
76%
Female Shepard
15
18%
Andet
5
6%
 
Afgivne stemmer : 85

Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf spif2001 » 9. mar 2012 11:28

WozziFuzz skrev:Hev lige Shótgun ud af mit Inventory og med dét barberede jeg lige -125 Cooldown-tid på Powers. Awesome! Brugte den ikke meget alligevel så det kan helt klart anbefales til dem der ikke bruger deres Shotty ;)

Jeg spillede også Soldier i går og smed både shotgun og submachinegun (Shuriken).

Rifle, Sniper og handgun er nok til at klare det hele - i hvert fald på Normal...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf WozziFuzz » 9. mar 2012 11:38

spif2001 skrev:
WozziFuzz skrev:Hev lige Shótgun ud af mit Inventory og med dét barberede jeg lige -125 Cooldown-tid på Powers. Awesome! Brugte den ikke meget alligevel så det kan helt klart anbefales til dem der ikke bruger deres Shotty ;)

Jeg spillede også Soldier i går og smed både shotgun og submachinegun (Shuriken).

Rifle, Sniper og handgun er nok til at klare det hele - i hvert fald på Normal...


Spiller selv Sentinel, men må sige jeg er glad for skiftet fra Infiltrator da jeg nok er mere til "Rambo-stilen", ihvertfald i dette playthroug. Dog stadig med sans for taktik-koordinering, hvis jeg selv skal sige det ;). Synes det fungerer meget godt, men som du siger, er det ikke sikkert det er holdbart på Insanity. Hvis det går helt galt må der jo evt tages lidt youtube vids i brug :P
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Giluc » 9. mar 2012 14:21

Hold nu kæft mand, hvad sker der for importen... jeg gider fandeme ikke spille som en eller anden nar når jeg har spillet de to første med en anden
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Mike.B » 9. mar 2012 14:57

damn den scorpion gun (tror nok det er det den hedder) man kan få fingre i, er der godt nok bang i.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf boblerne32 » 9. mar 2012 15:51

Ahhh... ME3... Så er far rolig, og glad igen :)
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Mr. Aggiz » 9. mar 2012 16:41

Fedt spil, men er skuffet over ændringerne i Tech Armor i Sentinel Class.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Jakiller » 9. mar 2012 16:50

Giluc skrev:Hold nu kæft mand, hvad sker der for importen... jeg gider fandeme ikke spille som en eller anden nar når jeg har spillet de to første med en anden


Jeg ved hvad du mener, jeg er på standby indtil det er fikset for jeg kan ikke leve med det andet.

Utilgiveligt hvis du spørger mig!!
Jakiller
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf ALIE » 9. mar 2012 17:05

Så kom det kraftedeme enlig ind ad døren \:D/
så downloader vi lige online pass osv.

men jeg er med dem over mig, vis min Shep ikke kan importers uden bøvl venter jeg [-o<
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf WozziFuzz » 9. mar 2012 17:16

Mr. Aggiz skrev:Fedt spil, men er skuffet over ændringerne i Tech Armor i Sentinel Class.


Hvad er du skuffet over? Har aldrig spillet Sentinel før, men jeg synes den fungerer godt som ekstra beskyttelse. Plus #2 funktionen 8)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Elgar » 9. mar 2012 17:59

Jeg har gået og været lidt rasende over, at min pre order som blev afsendt d. 7 stadig ikke er ankommet, men efter jeg kan se at man ikke engang kan importe sin character, så haster det sgu ikke for mig. Hvordan kan sådan en fejl formå at være med i den fulde version? Det er sgu skidt synes jeg.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Morten Skou » 9. mar 2012 18:01

Er det ikke kun det grafiske af ansigtet som ikke kan importeres? :) Jeg må erkende at jeg ikke helt forstår problemet ved det.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Elgar » 9. mar 2012 18:05

Ja, det er da også et kæmpe problem. Fair nok hvis man er ligeglad, men hvis man har brugt lang tid på at lave sin egen Shep og spillet spillene igennem med ham, så er det slet ikke det samme at spille det igennem med en anden. Specielt for et spil der bruger meget energi på, at det er din personlige historie.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf nonameneo » 9. mar 2012 18:29

Personligt har jeg ikke haft noget problem med at importere min karakter (inkl. udseende) fra ME2, men øv for dem der har - det er et fedt spil!!
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Elgar » 9. mar 2012 18:41

Det er lækkert at høre, godt at det er noget der ikke går ud over alle.

Ud fra hvad jeg har læst mig til, så sker problemet hvis din karakter er lavet i Mass Effect 1 og importeret videre til 2 og så til 3. Hvis du laver ham i 2'eren, så ligner det vidst mere fordi face coden ikke er fucked.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf RasmussenDK » 9. mar 2012 18:44

Elgar skrev:Ja, det er da også et kæmpe problem. Fair nok hvis man er ligeglad, men hvis man har brugt lang tid på at lave sin egen Shep og spillet spillene igennem med ham, så er det slet ikke det samme at spille det igennem med en anden. Specielt for et spil der bruger meget energi på, at det er din personlige historie.



Kan man ikke se "ansigts-koden" inde under squad menuen? Eller er det kun ved creation? Eller kan du jo loade ME2 op, gå ind i et save, skrive koden ned, gå tilbage til ME3 og så fedte rundt med creationen til koderne er ens...?
Billede
RasmussenDK
Niveau 4
 
Indlæg: 774


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron