Xboxlife forum

Stemme genkendelse?

Snak om alt vedrørende Kinect.

Stemme genkendelse?

Indlægaf WozziFuzz » 5. mar 2012 14:25

Hejsa derude :). Jeg går lige til sagen. Jeg har lige fået sat min Kinect til nu her (Som jeg BTW spiller Fruit Ninja på med pt) - det er jo for sjovt altså men nok om det. Det der voice genkendelse, hvordan fungerer det helt præcist? Eller rettere sagt, hvornår ved jeg at den kan genkende min stemme? Når jeg går ind under indstillinger og kigger, står den på "ON" - men har aldrig indstillet noget ellers. (Jævnfør indstillet stemme genkendelse, alt andet er sat op!) Jeg skulle jo gerne kunne gi´Liara og Crew kommandoer i ME3 når det udkommer om et par dage...?

På forhånd tak :)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Stemme genkendelse?

Indlægaf DeejaynmL » 5. mar 2012 14:37

Dashboard kræver du har engelsk account. ME3 gør ikke.. så råber bare tingene på skærmen i ME3 og så sker det, ganske simpelt
DeejaynmL
Niveau 4
 
Indlæg: 319


Re: Stemme genkendelse?

Indlægaf WozziFuzz » 5. mar 2012 22:26

Super. Mange tak :D
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Stemme genkendelse?

Indlægaf WozziFuzz » 6. mar 2012 07:51

.... Virker altså ikke med demoen. Har sat det hele op med Kinect Tuner og det hele. Hvad er det jeg mangler at gøre så? Eller virker det bare ikke med demoen...?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Stemme genkendelse?

Indlægaf spif2001 » 6. mar 2012 08:07

WozziFuzz skrev:.... Virker altså ikke med demoen. Har sat det hele op med Kinect Tuner og det hele. Hvad er det jeg mangler at gøre så? Eller virker det bare ikke med demoen...?

Det virker fint i demoen. Jeg har ikke gjort noget specielt ved min Kinect, og det virkede bare.

Ihvertfald i singleplayer - har ikke prøvet multiplayer.

Husk du skal tale højt og tydeligt. En der aldrig floppede ved mig, var at pege på et cover, og råbe "Liara - GO!". Så løb Liara derhen og gik i cover.

Der er også en setting inde i selve spillet, hvor man kan slå voicecontrol til og fra, men jeg går ud fra, at det er den du siger er ON.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Stemme genkendelse?

Indlægaf WozziFuzz » 6. mar 2012 08:38

Hmm. Jeg er ret så sikker på den er ON. Har siddet og kigget på netop disse indstillinger, da jeg så muligheden i selve spillet. Men ser jeg på Youtube videoer kan jeg se, at der er en mikrofon (under dialogen, inde i spillet), som er centreret i miden af svar-mulighederne - denne mikrofon er ikke at se på mit display, og gør tydeligvis noget forkert. Synes at jeg taler rigeligt højt. Det var godt nok underligt.
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Stemme genkendelse?

Indlægaf WozziFuzz » 6. mar 2012 12:01

nu blir jeg da helt nervøs for i morgen når jeg får spillet. Det virker tilsynladende ikke hos mig :(

Bare underligt når den siger OK til stemme-testen: You're ready to play games that support voice recoknition. Kan være demoen skal slettes og downloades igen? Hmm. Hvordan er det iøvrigt man "tømmer cache".?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Stemme genkendelse?

Indlægaf WozziFuzz » 6. mar 2012 16:47

Hvis der er nogle andre herfra der har oplevet samme problem hører jeg gerne om det. Tak.
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Stemme genkendelse?

Indlægaf WozziFuzz » 6. mar 2012 19:20

.... Problemet er løst. Takker til jer der har svaret i tråden ;) .
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Stemme genkendelse?

Indlægaf spif2001 » 6. mar 2012 20:12

WozziFuzz skrev:.... Problemet er løst. Takker til jer der har svaret i tråden ;) .

Skriver du lige løsningen?

Det kunne jo være andre kom i samme situation. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Stemme genkendelse?

Indlægaf WozziFuzz » 6. mar 2012 20:26

Ah, det gør jeg da (d'ooh!):D - Måske fordi den er en smule pinlig, da det faktisk var den løsning jeg svor jeg havde prøvet... Jeg havde ikke sat kinect til efter at være startet demoen, altså efter den første film sekvens. Den ene instillingsmulighed finder du i den første menu du støder på (Kinect Tuner). 2 indstillingsmulighed er så at finde efter første film-sekvens in-game (Kinect-Language: North America / United Kingdom + en 3 mulighed jeg ikke kan huske) Her var min på "Disabled"! :P
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron