Briskplayer1 skrev:jeg synes at gamestop i amagercenter, er total okay har kun fået gode service
Meistar skrev:Jeg kan forstå at du handler i Gamestop i Amager eller selv arbejder der, fair nok at du har gode oplevelser.
Mit problem er at hvad jeg ser som almen service med 'kunden-først-mentalitet', er helt fejlet her.
Når man står ved disken for at købe at spil, så stopper man øjeblikkelig personlig samtale og så er det her kunden skal gå derfra med en god oplevelse. Det har jeg ikke til dags dato oplevet i Amager's Gamestop.
Nu siger du folk og kunder er forskellige, fuldstændig korrekt, men for mit vedkommende regner jeg stadig stærkt med at om man arbejder i Gamestop City2, Gamestop Amager, Gamestop Lolland eller hvad dælen, så sætter man kunden først, og ikke nonsens snak bag disken. Som kunde betaler man trods alt medarbejdernes løn.
Nu slår du ret hårdt ned på hensyn til det med min hardened edition, og for MIT vedkommende kan jeg godt lide at få en lille bog med, artbook eller hvad det nu er. Her er du tydeligvis enig med Gamestop medarbejderen. Jeg mener bare ikke at det er op til ham at afgøre hvorfor man køber en speciel edition af et spil, lad det være kode eller artbook.
Ja jeg kunne beholde min 'lille dagbog', men nu var jeg interesseret i at sælge hele pakken, derfor mener jeg ikke at han skal begynde at "diskutere" med mig om hvor vidt grunden til man køber en hardened er for koden eller det ekstra gejl der følger med i form af steelbook osv.
Jeg har ringet til andre Gamestop butikker og kunne få af vide priserne på spil jeg ville indbytte. Så kan det godt være du siger at medarbejderen i Gamestop siger at priserne er dagsændrende og ikke vil tjekke det op fordi deres erfaring åbenbart er at kunder kommer dagen efter og bliver utilfredse, men andre Gamestop butikker har ikke haft et problem med at sige "Du får 350 kr, men det er kun hvis du kommer ned med det i dag".
Jeg mener ikke at de gutter der stå i GS på Amager er de mest erfarende folk i hele Gamestop kæden, og min tanke går på at du er en af medarbejderne der priser sig selv/sin egen butik alt for højt.
Hvis de var så erfarne ville jeg ikke havde oplevet dårlig service flere gange. Jeg er ikke sur mand der bare oplever en hver handling de foretager sig som dårlig service, jeg er nemlig meget open-minded fordi jeg selv har stået i butik i flere år, og ved hvad jeg bør og kan forvente af medarbejdere og deres service. Den er bare manglende i Gamestop i Amagercentret.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster