Xboxlife forum

Skyrim kedeligt nu

Her diskuteres alt om Oblivion, Morrowind og Skyrim.

Skyrim kedeligt nu

Indlægaf Anders ML » 8. jan 2012 14:45

Så er jeg færdig med "hoved-historien" i en level af 51. Dvs. jeg har lavet meget andet. Hvordan kan man sådan finde nye sjove quests? I starten kom de jo bare på en måde? :)
Anders ML
Niveau 2
 
Indlæg: 137


Re: Skyrim kedeligt nu

Indlægaf DKhANSI » 8. jan 2012 15:11

Du kan prøve at snakke med de forskellige "bartendere" i byerne. De har altid noget der skal ordnes.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Skyrim kedeligt nu

Indlægaf DJan.dk » 8. jan 2012 15:18

Ser man på dine achievements, så har du ikke alle Daedric Artifacts endnu. Der er en del gode quests at komme efter der. Ellers kan det godt se ud som om at spillet er tappet for indhold, medmindre små random quests er spændende for dig. Nåede selv det punkt for et par uger siden... :)
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: Skyrim kedeligt nu

Indlægaf Elgaard » 8. jan 2012 15:40

DJan.dk skrev:Ser man på dine achievements, så har du ikke alle Daedric Artifacts endnu. Der er en del gode quests at komme efter der. Ellers kan det godt se ud som om at spillet er tappet for indhold, medmindre små random quests er spændende for dig. Nåede selv det punkt for et par uger siden... :)


Enig, tag at gå i gang med Deadric quests. De er rigtig underholdende. Du kan finde en liste over dem her:
http://www.trueachievements.com/a157068 ... owguides=1
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Skyrim kedeligt nu

Indlægaf ALIE » 8. jan 2012 15:53

og Dark Brotherhood, mages Guild, Thieves Guild og so vidre
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Guilds

Deadric quests er også fede.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Skyrim kedeligt nu

Indlægaf Anders ML » 9. jan 2012 14:22

ALIE skrev:og Dark Brotherhood, mages Guild, Thieves Guild og so vidre
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Guilds

Deadric quests er også fede.

Er medlem og leder af alle de der guilds.
Anders ML
Niveau 2
 
Indlæg: 137


Re: Skyrim kedeligt nu

Indlægaf Anders ML » 9. jan 2012 14:26

Er der nogen, der vil foreslå et 2nd playthrough, eller kører man så bare igennem det samme igen? :)
Anders ML
Niveau 2
 
Indlæg: 137


Re: Skyrim kedeligt nu

Indlægaf Killerder » 9. jan 2012 15:52

Anders ML skrev:Er der nogen, der vil foreslå et 2nd playthrough, eller kører man så bare igennem det samme igen? :)


Du kan jo Altid prøve et "2nd playthrough" med en ny race og fokusere på magi frem for våben eller hvad du nu har lyst til, og muligvis være en god/ond borger 8)
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Skyrim kedeligt nu

Indlægaf ReVaN » 10. jan 2012 06:15

I mit foerste playthrough er jeg en Dark Elf med bue/sneak speciale og er nu lige ved at have naaet de 100 timer. Har klaret naesten alt i Dark Brotherhood og Thieves Guild (har kun radiant quests tilbage) og fik lige klaret den sidste Daedric quest i dag. Nu mangler jeg bare Main quest og Imperial Legion.

Naeste playthrough bliver mere fokus paa Stormcloaks/Companions/College of Winterhold og diverse side quests. Kan anbefale dig at koebe Guiden til spillet saa du kan finde nogle af de side quests du ikke har klaret endnu.
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Re: Skyrim kedeligt nu

Indlægaf Blodbad » 10. jan 2012 10:58

Undgår bevidst visse factions med min første karakter for at det også skal være sjovt at spille den næste karakter. Fungerede fantastisk i Oblivion at gøre det på den måde.
På et tidspunkt har man jo set det hele, og så er det tid til at gå videre til næste spil.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Skyrim kedeligt nu

Indlægaf Sevuz » 10. jan 2012 14:51

Tror aldrig selv jeg kommer til at klare alle quest i skyrim (PC). Tager kun quest jeg finder interessante, resten er bare ligegyldigt fyld for mig.
Billede
Sevuz
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Skyrim kedeligt nu

Indlægaf austerellis » 24. jan 2012 13:03

Jeg har allerede brugt enormt meget tid på små quests som f.eks. Companion-quests, hvor man skal dræbe en bjørn eller dræbe en undvegen fange i den stik modsatte ende af Skyrim.

Jeg har ikke brugt ret mange kræfter på main quest, men måske man skulle få den klaret, så spillet 'ender' før eller siden! :)
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Re: Skyrim kedeligt nu

Indlægaf Descenter 1976 » 24. jan 2012 14:50

austerellis skrev:Jeg har allerede brugt enormt meget tid på små quests som f.eks. Companion-quests, hvor man skal dræbe en bjørn eller dræbe en undvegen fange i den stik modsatte ende af Skyrim.

Jeg har ikke brugt ret mange kræfter på main quest, men måske man skulle få den klaret, så spillet 'ender' før eller siden! :)



LOL - Samme her!
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Skyrim kedeligt nu

Indlægaf Kaptajn Blod » 24. jan 2012 14:57

Spørgsmål. Hvor mange timer tager det rundt regnet, hvis man blot følger main story uden de helt store sidespring?
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Skyrim kedeligt nu

Indlægaf Stubkier » 20. feb 2012 15:58

Det kan vist gøres på ca 2 timer hvis man tager sig sammen:
http://pc.gamespy.com/pc/elder-scrolls-v/1200230p1.html
Stubkier
Niveau 2
 
Indlæg: 143



Tilbage til Elder Scrolls

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster

cron