Xboxlife forum

MW3 er dødt herfra.

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Phimosis » 14. feb 2012 14:28

jepsen80 skrev:jeg har heller ikke oplevet noget på xbox! Men på pc.... omg der er mange cheatere ville ønske jeg var lige så god til mw3 på xbox som jeg er på pc :)


Var selv pc spiller, men eftersom jeg ikke har penge til hele tiden og udskifte noget i min pc'er for at holde hurtig - så valgte jeg at skifte til min xbox - og vil sige, det er faktisk "kun" 14 dage i helvede før det begynder at ligne noget ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Young Benn » 14. feb 2012 19:53

Er jeg den eneste der synes at BF3 har tendens til at få skærmen til at "flimre" lidt?
det sker ikke når jeg spiller MW3 - den eneste grund til at jeg ikke spiller så meget bf3 er på grund af det, og ved ikke om det bare er mit tv? :-/

det er ellers et forholdsvis nyt et. (samsung 37" LED)
Billede
Young Benn
Niveau 5
 
Indlæg: 1074


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf JohnH » 14. feb 2012 21:55

Young Benn skrev:Er jeg den eneste der synes at BF3 har tendens til at få skærmen til at "flimre" lidt?
det sker ikke når jeg spiller MW3 - den eneste grund til at jeg ikke spiller så meget bf3 er på grund af det, og ved ikke om det bare er mit tv? :-/

det er ellers et forholdsvis nyt et. (samsung 37" LED)


Har haft samme problem ind imellem, ved ikke hvorfor.....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Young Benn » 14. feb 2012 22:25

JohnH skrev:
Young Benn skrev:Er jeg den eneste der synes at BF3 har tendens til at få skærmen til at "flimre" lidt?
det sker ikke når jeg spiller MW3 - den eneste grund til at jeg ikke spiller så meget bf3 er på grund af det, og ved ikke om det bare er mit tv? :-/

det er ellers et forholdsvis nyt et. (samsung 37" LED)


Har haft samme problem ind imellem, ved ikke hvorfor.....


"har haft" - har du det så ikke længere, eller har du det stadig ? :-)
Billede
Young Benn
Niveau 5
 
Indlæg: 1074


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf JohnH » 15. feb 2012 06:05

Young Benn skrev:
JohnH skrev:
Young Benn skrev:Er jeg den eneste der synes at BF3 har tendens til at få skærmen til at "flimre" lidt?
det sker ikke når jeg spiller MW3 - den eneste grund til at jeg ikke spiller så meget bf3 er på grund af det, og ved ikke om det bare er mit tv? :-/

det er ellers et forholdsvis nyt et. (samsung 37" LED)


Har haft samme problem ind imellem, ved ikke hvorfor.....


"har haft" - har du det så ikke længere, eller har du det stadig ? :-)


Ved det ikke, spiller det ikke mere :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf WozziFuzz » 15. feb 2012 10:36

Har lige været nede og bytte MW3. Efter at have spillet Battlefield døede Call of Duty altså også herfra. Battlefield All The Way!
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Tupiaz » 17. feb 2012 18:58

Hvad med folk var sure over at der kom et spil som var fyldt med bugs og ikke spilleren for at udnytte det. spilleren bryder ikke nogle regler imo, han gøre bare det som er muligt i spillet.

Don't hate the player, hate the game.
Tupiaz
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf SealFox » 17. feb 2012 19:35

Tupiaz skrev:Hvad med folk var sure over at der kom et spil som var fyldt med bugs og ikke spilleren for at udnytte det. spilleren bryder ikke nogle regler imo, han gøre bare det som er muligt i spillet.

Don't hate the player, hate the game.


Hell no, der står også at man ikke må udnytte bugs og gliches i de værse spil.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Tupiaz » 18. feb 2012 02:32

Jeg er ærlig talt ligeglad hvad der står. Jeg ser det stadig som udviklerens opgave at lave et spil som gør det muligt ikke at snyde. Jeg ejer ikke MW 3, kommer ikke til det og ville ikke snyde. Det er dog Activisions ansvar de udgiver et spil hvor snyd er så begrænset som muligt.
Tupiaz
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf IkkNico » 18. feb 2012 10:04

Tupiaz skrev:Jeg er ærlig talt ligeglad hvad der står. Jeg ser det stadig som udviklerens opgave at lave et spil som gør det muligt ikke at snyde.

Det kan de ikke. De kan teste, endda smide det igennem en åben beta, og der kan stadig ikke gives en garanti for, at det ikke er muligt at snyde i spillet.

De store styresystemer har budgetter og udviklingshold, der er mange, mange gange større end noget spilstudie nogensinde vil få. Deres brugerbase har gennem mange år været i den høje ende af millionskalaen, så man skulle jo tro at alle fejl snart var fundet og fjernet. Det er de bare ikke ... Så hvordan kan man forvente at et spilstudie på 2 år skal kunne levere et fejlfrit produkt?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Tupiaz » 18. feb 2012 14:13

IkkNico skrev:Det kan de ikke. De kan teste, endda smide det igennem en åben beta, og der kan stadig ikke gives en garanti for, at det ikke er muligt at snyde i spillet.

De store styresystemer har budgetter og udviklingshold, der er mange, mange gange større end noget spilstudie nogensinde vil få. Deres brugerbase har gennem mange år været i den høje ende af millionskalaen, så man skulle jo tro at alle fejl snart var fundet og fjernet. Det er de bare ikke ... Så hvordan kan man forvente at et spilstudie på 2 år skal kunne levere et fejlfrit produkt?


Jeg har vist aldrig sagt, at der vil komme et spil uden bugs. Det jeg har sagt er, at det er producenten og udgiverens opgave at udgive et spil med så få fejl som muligt. Disse kan selvfølgelig løses undervejs, men det er altså ikke spillerens opgave at sørge for der ikke er fejl eller at disse ikke bliver udnyttet. Det er systemet som er sat op som er ødelagt, det bliver ikke ødelagt af spilleren. Spilsystemet bliver kun ødelagt af spilleren, hvis denne via hacks/kodeændring eller andre moderationer spiller ødelægger spillet. Spillets system er ødelagt fra start af, at spilleren udnytter dette er fint i overensstemmelse med hvad spillet tillader.
Tupiaz
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf IkkNico » 18. feb 2012 18:14

Tupiaz skrev:Jeg har vist aldrig sagt, at der vil komme et spil uden bugs ...

Det siger jeg heller ikke, men hvis det er muligt f.eks. at glitche, så er der tale om fejl i koden, og det vil altid slippe med ud i software af denne størrelsesorden. Det er selvfølgelig udviklerens opgaver at lappe disse huller, og helst så hurtigt som muligt.

Jeg er helt enig i, at man må foretage sig alt, hvad der kan lade sig gøre indenfor de rammer spillet sætter op (herunder glitches), eller som du selv så rigtigt siger: Don't hate the game, hate the player ...selvom jeg vil forbeholde mig ret til at hade MW3 en lille smule for LC og spawns.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Tupiaz » 18. feb 2012 23:40

Vi er rimelige enige, selvom jeg nu sagde jeg så Don't hate the player, hate the game. Det virker dog til du kom til at bytte rundt på det.
Tupiaz
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf blazingnsane » 19. feb 2012 12:07

Er jeg den eneste der synes at BF3 har tendens til at få skærmen til at "flimre" lidt?
det sker ikke når jeg spiller MW3 - den eneste grund til at jeg ikke spiller så meget bf3 er på grund af det, og ved ikke om det bare er mit tv? :-/

det er ellers et forholdsvis nyt et. (samsung 37" LED)[/quote]

Har haft samme problem ind imellem, ved ikke hvorfor.....[/quote][/quote]



Jeg har oplevet "flimren" på flere af mine kammeraters samsung skærme. Når man laver hurtige bevægelser i spillet. Ved dog ikke om det er noget man kan indstille på sit fjernsyn...
Jeg har dog selv aldrig oplevet det på min skærme Pioneer Plasma.
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf ramlas » 19. feb 2012 12:25

netop - ALT ANDET END PLASMA TIL GAMING DUER IKKE!!! opdateringshastigheden er hurtigst på plasma end LCD/LED
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron