Xboxlife forum

Oneplay.dk

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Oneplay.dk

Indlægaf Mr. White » 16. feb 2012 18:44

Hej

Nogen der har erfaring med dette firma? Jeg overvejer lidt at benytte mig af dem, da jeg tit har købt spil bare for at prøve dem. Mange spil spiller jeg ikke mere end et par ugers tid. Så ville det jo være perfekt at leje dem.

Men hvordan fungerer det egentlig med portoen retur, betaler man selv den?

/Mr. White
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Re: Oneplay.dk

Indlægaf Morten Skou » 16. feb 2012 18:46

Jeg ved så meget, at vi pt. forhandler med dem om at vi skal til at lave en del sammen med dem herinde :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Oneplay.dk

Indlægaf WozziFuzz » 16. feb 2012 18:50

Jeg bruger dem og er fuldt ud tilfreds med dem. Tror det er 39 pr måned jeg betaler, udover det er der ingen omkostninger, såsom porto. Kuverten man modtager spillet i er samtidig også en retur-kuvert :).
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Oneplay.dk

Indlægaf annamic » 16. feb 2012 18:53

Jeg brugte dem i 2 måneder (som del af et spil-tilbud på Disney Universe) og det fungerede overordnet fint - primært hvis du ønsker en nem og billig adgang til lidt ældre titler (de nye titler var gennem begge måneder konstant udlejet (ja, man kan selvfølgelig stå i kø, men så har man ingen spil hjemme (afhængig af abonnementtype, selvfølgelig)).

Det fungerede fint med at modtage/afsende spil (porto betalt).

Kunne sagtens se mig selv bruge dem igen en anden gang!
annamic
Niveau 4
 
Indlæg: 560
By: Vallensbæk Strand


Re: Oneplay.dk

Indlægaf Nerotana » 16. feb 2012 18:54

Kan sagtens anbefale dem! Har brugt dem i et års tid nu, og det fungerer problemfrit. Når du modtager spillet så kommer det i en speciel konvolut som du så skal sende tilbage når du er færdig med spillet, og det eneste du skal betale for er selve abonnementet :).
Og hvis spillet du modtager ikke fungerer som det skal, så skriver du bare til dem og så får du et par ekstra dage gratis på dit månedsabonnement, så du ikke "spilder" din tid :).
Hvis du er interesseret, så kan jeg give dig en måned gratis, bare send mig en PB :)
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: Oneplay.dk

Indlægaf Gajda » 16. feb 2012 18:57

Jeg har også brugt dem en del og har været yderst tilfreds med deres produkt.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Oneplay.dk

Indlægaf maagaard90 » 16. feb 2012 19:38

Psst. Biblioteket er også en mulighed. Gratis lån og du kan have spillene op til 1 1/2 måned, hvis du genlåner.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Oneplay.dk

Indlægaf Giv » 16. feb 2012 21:15

Har selv brugt oneplay i 3 måneder nu, og der har slet ikke været nogle problemer. Jeg er meget tilfreds :)
Giv
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Re: Oneplay.dk

Indlægaf jepbuix » 20. feb 2012 20:55

Kig evt. her for andre kunders oplevelser : http://www.trustpilot.dk/review/www.oneplays.dk
jepbuix
Niveau 2
 
Indlæg: 104


Re: Oneplay.dk

Indlægaf Morten Skou » 20. feb 2012 21:03

jepbuix skrev:Kig evt. her for andre kunders oplevelser : http://www.trustpilot.dk/review/www.oneplays.dk


Avs :( Uden at skulle forsvare det, så er det nok de færreste danske butikker som slet ikke har nogle dårlige oplevelser. Eneste jeg pt. kunne forestille mig er vidst UGX :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Oneplay.dk

Indlægaf Aberrant Simon » 20. feb 2012 21:03

De har masser af spil på siden, men sådan ca. 70% af spillene er overhovedet ikke på lager, altså de kan ikke udlejes eller noget som helst, det er ret dårligt at de viser spillene og ikke engang har dem.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Oneplay.dk

Indlægaf Pronality » 20. feb 2012 22:08

Hm. Det ser jo ikke for godt ud med servicen, men jeg kunne alligevel godt overveje dem da jeg simpelthen ikke har råd til de nyeste spil.
Billede
Pronality
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: Oneplay.dk

Indlægaf Gajda » 20. feb 2012 22:22

Pronality skrev:Hm. Det ser jo ikke for godt ud med servicen, men jeg kunne alligevel godt overveje dem da jeg simpelthen ikke har råd til de nyeste spil.


Folk brokker sig bare fordi, de ikke kan få de nyeste spil med det samme, hvis de ikke har reserveret dem i god tid. :D

Skriv en PB med din mail, hvis du vil have en gratis måned gratis... Så sender jeg en invite.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Oneplay.dk

Indlægaf Aberrant Simon » 20. feb 2012 23:14

Gajda skrev:
Pronality skrev:Hm. Det ser jo ikke for godt ud med servicen, men jeg kunne alligevel godt overveje dem da jeg simpelthen ikke har råd til de nyeste spil.


Folk brokker sig bare fordi, de ikke kan få de nyeste spil med det samme, hvis de ikke har reserveret dem i god tid. :D

Skriv en PB med din mail, hvis du vil have en gratis måned gratis... Så sender jeg en invite.


Som jeg har forstået er tidspunkt og alt muligt ikke afgørende om du får det eller ej, ifølge deres support. Systemet er bare ikke lige det bedste må folk indrømme. :)
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Oneplay.dk

Indlægaf Gajda » 21. feb 2012 17:39

Problemmet er vel bare, at alle folk forventer, at de kan få nye spil med det samme. Det er klart, at Oneplay ikke kan købe et eksemplar hjem til, hver bruger der ønsker et bestemt spil.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster