Xboxlife forum

Ny Xbox næste år?

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Ny Xbox næste år?

Indlægaf Krisgebis » 25. jan 2012 10:45

@artemisthemp: Optisk helt sikkert. Angående hdmi, så var det hverken en nødvendighed for billed- eller lydkvaliteten og standarden var ikke særligt velinformeret ved Xbox 360s udgivelse. En stor forskel er også at du tallet om tilslutninger, der kan udvides med iterationer. Det samme kan ikke siges om hardware specifikationer.

@Morten: Men MS kan jo ikke lave en opgradering på det punkt, på samme måde som en service udbyder kan tilbyde. Eller tænker du at de vil benytte en ekstern tilslutningsport i den næste Xbox? :-P
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Ny Xbox næste år?

Indlægaf Mysticurse » 25. jan 2012 11:06

Lowlandet skrev:Jeg siger ja tak, og jeg køber den når den kommer. :D

Kommentar slut.


HØØØRT!

Hvis det selvfølgelig er sant. Men mon ikk de kommer med en ny en på et eller andet tidspunkt;-p
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Ny Xbox næste år?

Indlægaf Dr_Gonzo » 25. jan 2012 13:02

Mon ikke at MS har lært af Apple, og først præsenterer den nye box, umiddelbart før release, for ikke at mindske salget af 360'eren? Hvis det er rigtigt at de vil fremvise den næste generation af Xbox på E3, ser jeg det også som meget realistisk at den allerede kommer i handlen i år.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Re: Ny Xbox næste år?

Indlægaf Morten Skou » 25. jan 2012 13:06

Krisgebis skrev:@Morten: Men MS kan jo ikke lave en opgradering på det punkt, på samme måde som en service udbyder kan tilbyde. Eller tænker du at de vil benytte en ekstern tilslutningsport i den næste Xbox? :-P


Jeg mente, at hvis man først udgiver en Xbox 360 uden HDMI og der kun er den, så køber folk den. Når der så kommer en ny Xbox 360 MED HDMI, så vil en stor del af dem der købte den første Xbox 360, gå ud og købe den nye med HDMI :) Lidt ala de har gjort med opdaterede designs og Pro / Elite..
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ny Xbox næste år?

Indlægaf Guru Inc » 25. jan 2012 13:16

Xbox 720 will be a revolutionary artificial intelligence game console built by Cyberdyne Systems. Microsoft will manufacture the console in a Cyberdyne factory were it will go online on April 19, 2013. Skynet becomes self-aware at 2:14 a.m. Eastern time, April 20th. In a panic, they try to pull the plug.

Og lige som en reminder: Terminators do not RROD.....
Billede
Billede
Guru Inc
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: Ny Xbox næste år?

Indlægaf Krisgebis » 25. jan 2012 14:15

@Morten: Ok, det vil jeg give dig ret i. Kan godt se en mulighed i, at have årlige opdateringer af topmodellen, hvori de tilføjer opgraderinger/tilføjelser af perifere egenskaber. F.eks. tilføjer HDMI det ene år, smider WIFI i næste år etc.
Simpelthen for at give folk grund til at smide penge efter en ny maskine, at kunne holde prisen oppe og altid have nogenlunde "frisk" hardware på markedet.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Ny Xbox næste år?

Indlægaf ALIE » 25. jan 2012 17:41

ved ærligt talt ikke, hvor meget af det der holder stik.
rygterne kunne nemt stamme, fra en idiot der intet ved :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Ny Xbox næste år?

Indlægaf charlie bumbum » 25. jan 2012 18:04

Syntes allerede jeg var klar til en ny konsol da man ku begynde at se begrænsningerne(efter 2år) Så kom frisk ms, nogen af os har ventet en evighed.
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Re: Ny Xbox næste år?

Indlægaf Krisgebis » 25. jan 2012 23:12

Ny konsol hvert andet år? Nej tak.
Man kan undre sig over du spiller skyrim, deus ex og BF3 på din xbox og ikke en computer med den holdning. Hvis du skulle have købt en ny Xbox hvert andet år siden launch, havde det jo kostet dig 3x3500kr=10500kr. Burde være rigeligt til en voldsom PC.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Ny Xbox næste år?

Indlægaf ALIE » 26. jan 2012 15:12

http://xbox360.ign.com/articles/121/1217257p1.html
nu skal man jo ikke lægge for meget i rygter isært i de her dage, men vis det passer.
er der store chancer for jeg bliver en ps4 ejer først og fremmest.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Ny Xbox næste år?

Indlægaf ALIE » 26. jan 2012 15:38

og nu er den 8 gange bedre :roll: http://kotaku.com/5879202/sources-the-n ... e-kinect-2
de har travlt med rygterne.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Ny Xbox næste år?

Indlægaf Underdog Dude » 30. jan 2012 17:33

Ingen ny xbox i år ifølge den franske marketingschef for Microsoft Frankrig:

Cedrick Delmas skrev:Afterward, what will happen at E3, it's still too early to say. What's certain is that there will be nothing new in 2012. If we wanted to counter Nintendo, we would have to be in a position to release something immediately, and that is not at all the case.


Kilde
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Re: Ny Xbox næste år?

Indlægaf iBROKEN » 30. jan 2012 21:07

Mon ikke de bare prøver på at overraske folk ved at sige der intet nyt kommer dette år og voila?

Prøv bare at se forskellen på BF3 på pc og 360.. Vi har brug for en ny konsol! Gerne dette år!

Desuden sender Nintendo jo deres ny konsol thingy ud her inden jul, så det ville da være klogt af Microsoft at følge med der. Også selvom der bliver sagt at Nintendo har valgt en anden retning and so on.. Bare min mening ;)
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Re: Ny Xbox næste år?

Indlægaf Underdog Dude » 30. jan 2012 22:15

iBROKEN skrev:Desuden sender Nintendo jo deres ny konsol thingy ud her inden jul, så det ville da være klogt af Microsoft at følge med der. Også selvom der bliver sagt at Nintendo har valgt en anden retning and so on.. Bare min mening ;)


Det er jo netop det han kommenterer at de ikke gør.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Re: Ny Xbox næste år?

Indlægaf iBROKEN » 30. jan 2012 23:41

Ja, men mon ikke det er for at skabe lidt spænding? Få folks håb ned også overraske dem..
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron