Xboxlife forum

SSX Tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

SSX Tråden

Indlægaf Kayniel » 25. jan 2012 18:06

Xboxlifes officielle SSX tråd.
Senest rettet af Kayniel 3. feb 2012 16:45, rettet i alt 3 gange.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: SS(e)X

Indlægaf Slimjay DK » 25. jan 2012 18:13

Det er også en titel jeg glæder mig rigtig meget til :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: SS(e)X

Indlægaf Mike.B » 25. jan 2012 18:25

SSX var det første spil jeg fik med da jeg i sin tid købte en PS2.
Denne titel ser jeg osse meget frem til håber man stadig kan unlocke varierede boards og outfits..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: SS(e)X

Indlægaf P4TR1CK » 25. jan 2012 18:38

Jeg glæder mig også som sindsygt, dog frygter jeg at adskillige tricks bliver fuldkommen overpowered og urealistiske, hvilket jeg personligt synes om.

Hvad med jer andre?
P4TR1CK
 


Re: SS(e)X

Indlægaf Kayniel » 25. jan 2012 18:41

P4TR1CK skrev:Jeg glæder mig også som sindsygt, dog frygter jeg at adskillige tricks bliver fuldkommen overpowered og urealistiske, hvilket jeg personligt synes om.



?

SSX kan ikke blive urealistisk nok. Det her er SSX3 i nye klæder, med 10x så meget content. Desværre har de også smidt rewind ind.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: SS(e)X

Indlægaf P4TR1CK » 25. jan 2012 18:57

Kayniel skrev:
P4TR1CK skrev:Jeg glæder mig også som sindsygt, dog frygter jeg at adskillige tricks bliver fuldkommen overpowered og urealistiske, hvilket jeg personligt IKKE synes om.



?

SSX kan ikke blive urealistisk nok. Det her er SSX3 i nye klæder, med 10x så meget content. Desværre har de også smidt rewind ind.
P4TR1CK
 


Re: SS(e)X

Indlægaf ALIE » 25. jan 2012 21:55

Klart et af mine mest ventede spil, ikke bare i år men siden x3
http://www.ign.com/videos/2012/01/20/ig ... esents-ssx

rewind er bedre ind at spille hele banen om, de siger også her du ikke kan misbruge det.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: SS(e)X

Indlægaf IkkNico » 25. jan 2012 22:04

Mike.B skrev:SSX var det første spil jeg fik med da jeg i sin tid købte en PS2.

Ja, jeg bommede så ved at købe Silent Scope i stedet for. Tror der gik et par måneder før jeg fik fat i SSX, og så var jeg hooked.

Håber gameplayet i det nye bliver ligesom originalen
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: SS(e)X

Indlægaf Kongstad » 26. jan 2012 12:25

fuck det ser vildt ud joooo :D
Kongstad
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: SS(e)X

Indlægaf Meistar » 26. jan 2012 13:08

Jeg er splittet om jeg skal købe SSX eller The Darkness 2 i februar måned :P
To helt vildt forskellige spil.

Hælder dog mere til SSX i øjeblikket da jeg mangler noget jeg lige kan samle op og spille lidt af.

Edit: Vi er enige om det udkommer her til februar ikk?
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: SS(e)X

Indlægaf Mogwai » 26. jan 2012 13:16

Meistar skrev:Jeg er splittet om jeg skal købe SSX eller The Darkness 2 i februar måned :P
To helt vildt forskellige spil.

Hælder dog mere til SSX i øjeblikket da jeg mangler noget jeg lige kan samle op og spille lidt af.

Edit: Vi er enige om det udkommer her til februar ikk?

Den 2. marts ifølge Wikipedia.

http://en.wikipedia.org/wiki/SSX_(2012_video_game)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: SS(e)X

Indlægaf Meistar » 26. jan 2012 13:27

Tothegame.com siger bare d. 16 Feb.

Men du har nok ret, det ser ud til det udkommer d. 28 feb i USA, og d. 2 marts i DK.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: SS(e)X

Indlægaf NiklasOfDoom » 26. jan 2012 15:58

I december blev det udskudt fra 14. februar til 28. februar i USA og til 2. marts i DK. Det er nok forklaringen.

Jeg ser godt nok også frem til det efter GiantBomb quick looket. Jeg har altid været casual interesseret i snowboarding spil, men det her ligner jo Burnout på sne (som udviklerne også har sammenlignet det med). Nu mangler jeg bare T-bone og vertical takedowns. :)

Jeg har det helt fint med rewind. Hvis man er god, behøver man jo ikke at bruge det, og man får endda flere point ud af at lade være. Jeg kan ikke se, hvordan det kan være et problem for noget.
NiklasOfDoom
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Re: SS(e)X

Indlægaf SiMONDRENGEN » 26. jan 2012 22:09

Var ssx 1 også så overdrevet? Husker orginalen som et fedt spil. Jeg er mere en Skate 3 - gut, end jeg er en Tony Hawk - gut, synes det er lidt for crazy.
SiMONDRENGEN
Niveau 1
 
Indlæg: 91


Re: SS(e)X

Indlægaf ALIE » 26. jan 2012 23:19

SiMONDRENGEN skrev:Var ssx 1 også så overdrevet? Husker orginalen som et fedt spil. Jeg er mere en Skate 3 - gut, end jeg er en Tony Hawk - gut, synes det er lidt for crazy.


det var så crazy som det kunne tror jeg :D de kan bare lave vildere ting nu :mrgreen:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron